Gå til innhold

Er 26.mai fridag på skolene hos dere?

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Jeg må vite om 26.mai er fridag i Akershus, Oslo og Buskerud, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her med skoleplanen for videregående skole i Oslo og de har fri 26.5. Regner med at resten av skolene her har det også da.

I Akershus hvor min datter er lærer hadde de fri den fredagen etter Kr.Himmelfart iår, men ikke alltid hatt det.

Skrevet

Sitter her med skoleplanen for videregående skole i Oslo og de har fri 26.5. Regner med at resten av skolene her har det også da.

I Akershus hvor min datter er lærer hadde de fri den fredagen etter Kr.Himmelfart iår, men ikke alltid hatt det.

Tillegg:Grunnskolen i Oslo har alltid hatt fri fredag etter Kr.Himmelfart i mange, mange år.

fei1365380229
Skrevet

Takk. Skulle ha fest på lørdag, men når det er langfri så passer det helt sikkert veldig dårlig for folk med unger :o)

Skrevet

Ja det er en inneklemt fredag og det blir fri for alle elever i Osloskolen den dagen. Noen skoler kommer nok til å ha planlegningsdag for lærere, men det er opp til hver enkelt skole.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...