Gå til innhold

Parfyme

Gjest kari_matahari

Anbefalte innlegg

Gjest kari_matahari
Skrevet

Hvor mange parfymeflasker eier du?

Hva er din favoritt?

Gjest papirtiger
Skrevet

Akkurat nå liker jeg Prada by Prada, selv om jeg vanligvis ikke liker tunge dufter.

Skrevet

To, og begge har vert en gave. Jeg er glad i Amour Amour fra Cacharel.

Skrevet

Tror jeg har 2, liker ingen av de. Husker ikke hva de heter engang.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Akkurat nå liker jeg Prada by Prada, selv om jeg vanligvis ikke liker tunge dufter.

Jeg har en del:

Laura av Laura Biagiotti(hatt den i alle år, en duft jeg ikke blir lei)

Cool Water av Davidoff

Noa av Cacharel

J'adore av Christian Dior

Pleasures av Estee Lauder(denne liker jeg ikke noe særlig)

Aqua De Gio av Giorgio Armani(den er god)

Gaultier2 av Jean Paul Gaultier(den liker jeg kjempe godt)

Curious av Britney Spears-Kjempe god! :) Min favoritt!

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg har en del:

Laura av Laura Biagiotti(hatt den i alle år, en duft jeg ikke blir lei)

Cool Water av Davidoff

Noa av Cacharel

J'adore av Christian Dior

Pleasures av Estee Lauder(denne liker jeg ikke noe særlig)

Aqua De Gio av Giorgio Armani(den er god)

Gaultier2 av Jean Paul Gaultier(den liker jeg kjempe godt)

Curious av Britney Spears-Kjempe god! :) Min favoritt!

Har luktet på en parfyme fra Lacoste som heter With a touch of pink. Den syns jeg er god, og vurderer å kjøpe. Har latt være fordi jeg har så mange andre;)

Skrevet

Jeg har bare en. Bruker ikke parfyme ofte, men noen ganger.

Den jeg har er Miami Glow fra JLo. :) Sommerlig, varm, eksotisk duft.

Skrevet

Jeg har mange, mange. Jeg kjøper nye nå og da, men jeg blir lei av alle sammen etter kort tid. Den eneste jeg ikke blir lei er Must de Cartier. Det må være parfymen, ikke edt. Den har jeg elsket i snart 20 år:-)

Skrevet

Akkurat nå har jeg ikke så veldig mange, ryddet nylig i badeskapet og da kastet jeg de jeg var lei av.

Jeg har:

Calvin Klein - Eternity Moment

Sergio Tacchini - Stile

Emporio Armani - She

Oscar De La Renta

Christian Dior - Eau De Svelte

og den siste jeg kjøpte var Armani sin nyeste City Glam.

Dior sin Svelte er helt klart favoritten selv om det ikke er en parfyme, jeg har brukt den siden kom på markedet for 10 år siden og blir aldri lei, alle jeg treffer kommenterer den når jeg bruker den, den er så vanvittig god!!!

Har en venninne som driver parfymeri og hun pleier å ringe meg og si "nå har jeg fått en ny duft du garantert vil like", og hun treffer blink hver gang...

Skrevet

Jeg har lolita lempicka og laura, men har planer om å kjøpe fler. Har lyst på pi av givenchy og acqua di gio...

Gjest sure do.
Skrevet

Sist jeg telte hadde jeg 13 forskjellige. Favoritten er Sensi fra Armani. (Kåret til årets duft for noen år siden..)

Skrevet

Jeg har en. :o) Pleasures av Estee Lauder, grei nok, fikk den av kjæresten min like etter at vi møttes i vår.

Skrevet

Den jeg alltid vender tilbake til er Ysatis av Givenchy. Frisk duft.

Så har jeg Shalimar som jeg også liker veldig godt. White Diamonds, en flaske Hot Couture av Givenchy som jeg ikke kan utstå. Laura av Laura Biagotti som jeg heller ikke liker, Chloe som er aldeles forferdelig. Har altså 6 forskjellige, og jeg liker bare tre av dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...