Gå til innhold

Aldri fri

Anbefalte innlegg

Gjest rozella
Skrevet

Jeg jobber 8-16 vær j... dag, overtid ca to dager i uka, og hver tredje helg. Føler at jeg aldri har fri, og nå går vi inn i en lang tid der det er mørkt når folk reiser på jobb, og mørkt når en kommer hjemm.

Jeg er frustrert... er det flere fulltidsansatte som føler det samme?

Gjest bli trygda! Halleluja!
Skrevet

Det var da ikke så mye. Høres ut som en gjennomsnittsnordmann.

Skrevet

Det hørtes egentlig ikke så mye ut.

Overtid er overtid, og all form for overtid høres mye ut i mine ører.

Å jobbe fulltid med arbeidshelg inni turnusen er derimot helt vanlig.

Men i min hverdag finnes ikke overtid.

Skrevet

Synes det var mye jeg. har du ikke noen fridager, siden du jobber hver tredje helg? hadde ikke orket en jobb der jeg måtte jobbe overtid to dager i uka, skjønner godt du synes det er mye

Skrevet

Jeg jobber fra 8-15.30 hver dag, jobber hver eneste kveld fra ca. 20.00-22.00, jeg har aldri helt fri uansett. Og helgene jobber jeg gjerne enda mer, innimellom langt borte fra familien.

Jo, det er mye, men jeg hadde aldri ønsket meg en totalt regulert jobb ala "kassa på Prixen".

Gjest rozella
Skrevet

Synes det var mye jeg. har du ikke noen fridager, siden du jobber hver tredje helg? hadde ikke orket en jobb der jeg måtte jobbe overtid to dager i uka, skjønner godt du synes det er mye

i teorien skal vi avspasere overtiden, men det skjer aldri da vi har så mye å gjøre! Hater å syte, men jeg får klaus. Får aldri ordnet praktiske ærend på dagtid, fordi da er jeg alltid på jobb. Skal jeg til legen, rynker sjefen på nesen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...