Gjest rozella Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg jobber 8-16 vær j... dag, overtid ca to dager i uka, og hver tredje helg. Føler at jeg aldri har fri, og nå går vi inn i en lang tid der det er mørkt når folk reiser på jobb, og mørkt når en kommer hjemm. Jeg er frustrert... er det flere fulltidsansatte som føler det samme? 0 Siter
Gjest bli trygda! Halleluja! Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det var da ikke så mye. Høres ut som en gjennomsnittsnordmann. 0 Siter
cecily Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det hørtes egentlig ikke så mye ut. Overtid er overtid, og all form for overtid høres mye ut i mine ører. Å jobbe fulltid med arbeidshelg inni turnusen er derimot helt vanlig. Men i min hverdag finnes ikke overtid. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Synes det var mye jeg. har du ikke noen fridager, siden du jobber hver tredje helg? hadde ikke orket en jobb der jeg måtte jobbe overtid to dager i uka, skjønner godt du synes det er mye 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg jobber fra 8-15.30 hver dag, jobber hver eneste kveld fra ca. 20.00-22.00, jeg har aldri helt fri uansett. Og helgene jobber jeg gjerne enda mer, innimellom langt borte fra familien. Jo, det er mye, men jeg hadde aldri ønsket meg en totalt regulert jobb ala "kassa på Prixen". 0 Siter
Gjest rozella Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Synes det var mye jeg. har du ikke noen fridager, siden du jobber hver tredje helg? hadde ikke orket en jobb der jeg måtte jobbe overtid to dager i uka, skjønner godt du synes det er mye i teorien skal vi avspasere overtiden, men det skjer aldri da vi har så mye å gjøre! Hater å syte, men jeg får klaus. Får aldri ordnet praktiske ærend på dagtid, fordi da er jeg alltid på jobb. Skal jeg til legen, rynker sjefen på nesen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.