Gå til innhold

Italiensk restaurant i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en god italiensk restaurant i Bergen? Er gravid og akkurat nå må jeg bare ha skikkelig lasagne, men jeg orker ikke noe toro aktig.

Skrevet

Hvor i Bergen bor du da? Må det være i sentrum?

Har av og til spist på Venezia i Fyllingsdalen og de har ganske god mat syns jeg.

Ellers er jo Pastasentralen alltid populær

Skrevet

Er det den som tidligere het Michelangelo?

Ja, jeg tror det. Jeg var aldri der da den het Michelangelo, men har vært der flere ganger det siste året. Alltid god mat, men lydnivået kan være litt høyt på de travleste tidene.

Skrevet

Ja, jeg tror det. Jeg var aldri der da den het Michelangelo, men har vært der flere ganger det siste året. Alltid god mat, men lydnivået kan være litt høyt på de travleste tidene.

Hvis det er det så var jeg der mye på begynnelsen av 90-tallet, og maten var kjempegod, mener det var en som het Michel som drev den, han drev også andre utesteder i Bergen og jeg ble tilbudt jobb av ham. (som jeg aldri tok)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...