Gå til innhold

Test deg selv: klarer du teoriprøven for bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha svart på alle spørsmålene fikk jeg til svar at testen allerede var gjort...

Skrevet

Etter å ha svart på alle spørsmålene fikk jeg til svar at testen allerede var gjort...

Uff da, så bortkastet... hehe :-)

*leter etter ny link*

Skrevet

det var fint.. jeg holdt på med nr 12 eller 13.. men ble så forvirret av alle disse ungene som, i oppgaven, på død og liv skulle leke i veibanen.

Skrevet

Æsj, jeg strøk. Hvor skal jeg levere lappen? Fikk 30 feil, men kunne ha bare 27

Skrevet

Jeg bestod, men med 16 feil...

Det er 26 år siden jeg tok førerkortet.

fei1365380229
Skrevet

Jeg bestod, 18 år etter at jeg tok lappen :o).

Men jeg hadde en del feil altså!

Skrevet

Jeg aner tydeligvis knapt hva et skilt er og bør ikke prøve meg på verken stans eller parkering.

Men du kommer langt med sunn fornuft og defensiv kjøring.

*Lurer på når bussen hjem går i dag*

Skrevet

Jeg besto - men bare såvidt.

Og registrerer at skilt, det er jeg dårlig på det.

Skrevet

Jeg sto! Men det var ren og skjær flaks er jeg red... En del gjetting, men en del sunn fornuft også da. :o)

Skrevet

Strøk! Men det skal sies til mitt forsvar at det gikk en stund ut i testen før jeg så at på flere av spørsmålene skulle du ha flere svar.. Ellers hadde jeg HELT sikkert stått! Har hatt lappen i 19 år!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...