StAJ Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hei! Jeg lurer på om det går an å surfe på internett via mobilen. Dvs surfe på datamaskinen men ved hjelp av mobilen. Må man ha et spesielt abbonnement da? Vi har bredbånd hjemme men jeg ønsker muligheten for å surfe på nett utenfor hjemmet. Håper noen kan svare på dette. mvh 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 1) Ja du kan, med de fleste abonnement. Det er vanligvis KNALLDYRT, hvis du skal gjøre noe mer enn lese epost og chatte. 2) Det finnes spesielle abonnement hvor man kan surfe så mye man vil for maks f. eks. 25 kr dagen. Jeg tror Netcom har et slikt. Med vennlig hilsen 0 Siter
StAJ Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 1) Ja du kan, med de fleste abonnement. Det er vanligvis KNALLDYRT, hvis du skal gjøre noe mer enn lese epost og chatte. 2) Det finnes spesielle abonnement hvor man kan surfe så mye man vil for maks f. eks. 25 kr dagen. Jeg tror Netcom har et slikt. Med vennlig hilsen Tusen takk! 0 Siter
Prozak Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Netcom har to forskjellige 3G løsninger for akkurat det - se på sidene deres. ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.