Gå til innhold

"helhetlig tenkning"

Gjest skjønner ikke helt

Anbefalte innlegg

Gjest skjønner ikke helt
Skrevet

Er det noen som kan forklare til meg hva som menes med å ha evne til "helhetlig tenkning"?

Gjest skjønner ikke helt
Skrevet

Hva slags oppgave skriver du?

Dette er ikke en oppgave, men i en utlyst stilling i trygdeetaten så jeg at det sto det at man må ha evne til helhetlig tenkning.

Skrevet

Å kunne se de store linjene ;-) Vil vel legge i det at man ser klienten fra A til Å... Hvilke konsekvenser det kan få med ymse vedtak Med andre ord; noe en saksbehandler beslutter kan få utilsiktede konsekvenser, og evnen til å se alle mulige konsekvenser - og tenke på ulike muligheter - er å tenke helhetlig..

tenker jeg...

Skrevet

Dette er ikke en oppgave, men i en utlyst stilling i trygdeetaten så jeg at det sto det at man må ha evne til helhetlig tenkning.

Det er å se hele mennesket og dets livssituasjon , ikke bare en fot eller ei hand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...