Gjest skjønner ikke helt Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Er det noen som kan forklare til meg hva som menes med å ha evne til "helhetlig tenkning"? 0 Siter
Gjest skjønner ikke helt Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hva slags oppgave skriver du? Dette er ikke en oppgave, men i en utlyst stilling i trygdeetaten så jeg at det sto det at man må ha evne til helhetlig tenkning. 0 Siter
monass Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Å kunne se de store linjene ;-) Vil vel legge i det at man ser klienten fra A til Å... Hvilke konsekvenser det kan få med ymse vedtak Med andre ord; noe en saksbehandler beslutter kan få utilsiktede konsekvenser, og evnen til å se alle mulige konsekvenser - og tenke på ulike muligheter - er å tenke helhetlig.. tenker jeg... 0 Siter
chanti Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Dette er ikke en oppgave, men i en utlyst stilling i trygdeetaten så jeg at det sto det at man må ha evne til helhetlig tenkning. Det er å se hele mennesket og dets livssituasjon , ikke bare en fot eller ei hand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.