Gå til innhold

hvordan få vekk maling på klær?

Anbefalte innlegg

Gjest hjælpmæ
Skrevet

en jjj......av en maler har glemt å henge opp lapp og jeg har fått maling på den helt nye vinterjakka mi:( noen som har et lurt tips for å få vekk mest mulig maling uten at fargen blekner? den er jo sannsynligvis vannbasert iom at det er maling inne....

lalala1365380457
Skrevet

så godt som umulig desverre..

om den er vannbasert og ikke har tørka ennå kan du bruke vann og zalo.. hvis ikke kan du kreve malern for jakka di, de skal jo henge opp lappe..

samme skjedde meg med en splitter ny rådyr dongribukse. fikk nesten av flekken til slutt (men dette var lys dongeri, så den tålte en del), men fikk i tilbake penger av hun som hadde leid inn maleren.

lalala1365380457
Skrevet

så godt som umulig desverre..

om den er vannbasert og ikke har tørka ennå kan du bruke vann og zalo.. hvis ikke kan du kreve malern for jakka di, de skal jo henge opp lappe..

samme skjedde meg med en splitter ny rådyr dongribukse. fikk nesten av flekken til slutt (men dette var lys dongeri, så den tålte en del), men fikk i tilbake penger av hun som hadde leid inn maleren.

Skrevet

Prøv å skrape bort med barberblad (gammeldags) el.l., forsiktig! Hvaslags materiale?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...