Gå til innhold

Det snør.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....for f**en:-(

...og det er ikke lurt å kjøre ut på sommerdekk da, er det vel?

Pokker!!!!!!!!!!!!

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

10

• flisa

6

• Åsemor

6

• Goliath

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, snør det helt der borte hos deg også assa?

Det snødde ikke da JEG stod opp i dag. *hmf*

Skrevet

Her og.

har også sommerdekk,&%%#"#"#

...jeg lurer på jeg, kjører man til jobb på sommerdekk...pleier folk det? Eller er det da hele nyhtene er dekket av innslag med dumme folk som står på kryss og tvers i alle grøftekanter?

-husker ikke fra år til år, fordi jeg etter beste evne prøver å fortrenger alt som har med vinter å gjøre....

Skrevet

Finnes det piggdekk til barnevogna mi tro? ;)

...nei, dere må nok ut å "slædde" litt i dag:-)

....du kan jo tusle bort hit å legg om dekk for meg:-D

Skrevet

...nei, dere må nok ut å "slædde" litt i dag:-)

....du kan jo tusle bort hit å legg om dekk for meg:-D

Har ingen bukser som viser rumpesprekken mer.

Du er voksen dame nå Såffi mi gørl, så dette fikser du.

Skrevet

...jeg lurer på jeg, kjører man til jobb på sommerdekk...pleier folk det? Eller er det da hele nyhtene er dekket av innslag med dumme folk som står på kryss og tvers i alle grøftekanter?

-husker ikke fra år til år, fordi jeg etter beste evne prøver å fortrenger alt som har med vinter å gjøre....

Man kjører selvsagt på jobb med sommerdekk, det er ikke mange hundre meterne du kjører før du kommer til vei UTEN snø. Det er ikke engang minusgrader her borte hos meg, så det kan det umulig være borte hos deg. Det er første morgen med frost og isbelagte veier man kjører ut.

Men kjør selvsagt forsiktig. Vær og føreforhold og sånn vettu.

Skrevet

Man kjører selvsagt på jobb med sommerdekk, det er ikke mange hundre meterne du kjører før du kommer til vei UTEN snø. Det er ikke engang minusgrader her borte hos meg, så det kan det umulig være borte hos deg. Det er første morgen med frost og isbelagte veier man kjører ut.

Men kjør selvsagt forsiktig. Vær og føreforhold og sånn vettu.

Har fått vær- og føremelding fra faren min nå....det ble bedre jo nærmere Nordbygda en kom.

Får få på meg noen filler.

Skrevet

Har fått vær- og føremelding fra faren min nå....det ble bedre jo nærmere Nordbygda en kom.

Får få på meg noen filler.

IiiiiiiiiiiiiK sitter du NAKEN???

Tror jeg skal beholde morgenkåpa noen timer til jeg.

Skrevet

IiiiiiiiiiiiiK sitter du NAKEN???

Tror jeg skal beholde morgenkåpa noen timer til jeg.

Selvfølgelig sitter jeg ikke naken - jeg sitter også i morgenkåpen. Men jeg reiser ikke på jobb i den.

:-)

Skrevet

Selvfølgelig sitter jeg ikke naken - jeg sitter også i morgenkåpen. Men jeg reiser ikke på jobb i den.

:-)

Høhø... Hutt ut med deg hvis du har tenkt å komme tidsnok på jobb.

Skrevet

Høhø... Hutt ut med deg hvis du har tenkt å komme tidsnok på jobb.

...det er ikke så nøye, jeg har fleksitid samt mange timer og avspassere....:-)

Skrevet

Her i Oslo har det ikke begynt enda, men på radioen sa de at det skulle komme i løpet av en halvtimes tid.

Jeg skal kjøre til Hønefoss kl 0830, men har heldigvis vinterdekk etter turen til Trysil i helga som var.

Og der trengte vi det _virkelig_! Fredag oppover var det vanlig høstvær (m/tjukk tåke), men allerede sent den kvelden begynte det å snø. Søndag morgen var det 15 cm og vinterdekkene var gode å ha.

Lykke til!

:o)

Skrevet

Det kan nok bli en interessant dag på veien.

Kaldt har det vært, så snøen ser ut til å legge seg raskt - i hvert fall på de mindre veiene.

Tror jeg hadde vært litt skeptisk hvis jeg hadde sommerdekk på bilen i dag. Heldigvis skiftet jeg til vinterdekk i forrige uke:-)

Så nå blir det bare å holde utkikk etter de som ikke har det beste grepet......

Skrevet

....og jeg som hadde bestilt sol i dag og! Hadde ikke hatt noe imot litt snø jeg.

Ørkenvandreren
Skrevet

Det snør her også, men er to varmegrader og bakken er varm. Så alt smelter med en gang det kommer på bakken, dermed er det ikke noe problem med sommerdekk.

Lønner seg forøvrig å ha piggfrie vinterdekk, så er man litt friere mht når man legger om.

Skrevet

Det laver ned her også, så det ble til å skifte dekk på morgenkvisten.

Jeg har piggfrie vinterdekk, så jeg kunne ha skiftet for lenge siden, men blir det gjort før snøen kommer? Neida :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...