Ørkenvandreren Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 ...du kan jo ta en hvilepause hos oss da - så kan vi høre litt på "Vinsjan på kaia" hehe :-D 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Synes det er koselig at det snør jeg. Lyst og fint blir det. Skiftet forørig dekk i forrige uke. Hadde ikke kjørt til jobb med sommerdekk i dag iallefall. Det kan blir dyrt om det skjer noe. Forsikringsselskapet er ikke velvillige om noe skjer og du kjører med sommerdekk nå. 0 Siter
Cumbria Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Hipp hurra, jeg var før snøen i år - vinterdekkene er PÅ! Nå pøsregner det forresten - glad ikke alt dette vannet kommer som snø! 0 Siter
Gjest ha ha HA! Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Det kom jo ikke overraskende da. Værmeldingene igår meldte jo snø, så at de i nedre Telemark er så overrasket skjønner jeg ikke. Vi i øvre Telemark var fullstendig klar over det ) På Sunnmøre kan det bli opp til 20 grader i helga og her er ingen snø :-) Takk og lov for det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.