Gå til innhold

Det snør.....

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren
Skrevet

...du kan jo ta en hvilepause hos oss da - så kan vi høre litt på "Vinsjan på kaia" hehe

:-D

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

10

• flisa

6

• Åsemor

6

• Goliath

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomsterløk
Skrevet

Synes det er koselig at det snør jeg. Lyst og fint blir det.

Skiftet forørig dekk i forrige uke. Hadde ikke kjørt til jobb med sommerdekk i dag iallefall. Det kan blir dyrt om det skjer noe. Forsikringsselskapet er ikke velvillige om noe skjer og du kjører med sommerdekk nå.

Skrevet

Hipp hurra, jeg var før snøen i år - vinterdekkene er PÅ! Nå pøsregner det forresten - glad ikke alt dette vannet kommer som snø!

Gjest ha ha HA!
Skrevet

Det kom jo ikke overraskende da.

Værmeldingene igår meldte jo snø, så at de i nedre Telemark er så overrasket skjønner jeg ikke.

Vi i øvre Telemark var fullstendig klar over det :o)

På Sunnmøre kan det bli opp til 20 grader i helga og her er ingen snø :-) Takk og lov for det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...