Gå til innhold

det henger noe ut fra skjeden!?


Gjest uforklarlig

Anbefalte innlegg

Gjest uforklarlig

Hva i allverden kan det være for noe som skjer?

Har funnet en tynn "tarm" som henger ut fra skjeden når jeg drar i den så er synlig del av den ca 4cm.

Den har vanlig hudfarge.

Kjenner litt sårt etter å ha dratt i den en gang.

Hva er dette for noe da?

Hjelp hjelp hjelp...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uforklarlig

Livmorhalsen? Kom deg til legen i alle fall!

Livmorfremfall du tenker på?

Det er nok ikke det som skjer,der kommer det frem en kul mens jeg har en lang tynn tråd omtrent like tykk som ei kulepenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmorfremfall du tenker på?

Det er nok ikke det som skjer,der kommer det frem en kul mens jeg har en lang tynn tråd omtrent like tykk som ei kulepenn.

Hm... Da aner jeg ikke hva det kan være, er det noe som ser sånn ut i skjeden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uforklarlig

Hm... Da aner jeg ikke hva det kan være, er det noe som ser sånn ut i skjeden da?

Har ingen anelse og synes det er merkelig.

Har ingen smerter bortsett fra litt ubehagelighet når jeg "trakk i tråden"

Du nå kom jeg på det,det ligner litt på en meitemark i størrelse men fargen er rosa aktig.

Kan en meitemark ha krøpet opp og bitt seg fast på natters tid?

hahahaha nei jeg tuller nå altså,men dette er merkelig rart,vet ikke om jeg tør oppsøke lege engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen anelse og synes det er merkelig.

Har ingen smerter bortsett fra litt ubehagelighet når jeg "trakk i tråden"

Du nå kom jeg på det,det ligner litt på en meitemark i størrelse men fargen er rosa aktig.

Kan en meitemark ha krøpet opp og bitt seg fast på natters tid?

hahahaha nei jeg tuller nå altså,men dette er merkelig rart,vet ikke om jeg tør oppsøke lege engang.

Skjønner at det kan være pinlig, men kom deg til legen jo før jo heller. Høres ut som en hudslintre bare, sikkert ikke noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uforklarlig

Kan det være en tømt og velbrukt kuk?

Hehehe du er jammen oppfinnsom.

Nei det kunne ha vært en smal dildo men nei det var ikke det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg tenker hva det kan vere da...det er en tapp som du sier ligner en rosa mark ja.den har alle jeg kjenner.Og sikkert ikke godt om du drar mer i den;)men den skal altså vere der;)hilsen meg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg tenker hva det kan vere da...det er en tapp som du sier ligner en rosa mark ja.den har alle jeg kjenner.Og sikkert ikke godt om du drar mer i den;)men den skal altså vere der;)hilsen meg...:)

???? Jeg har ikke en tapp som henger ut fra skjeden og ikke har jeg hørt om noen andre som har det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klompus

Hei.Jeg tenker hva det kan vere da...det er en tapp som du sier ligner en rosa mark ja.den har alle jeg kjenner.Og sikkert ikke godt om du drar mer i den;)men den skal altså vere der;)hilsen meg...:)

Jeg har også en slik, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uforklarlig

Jeg har også en slik, ja :-)

Det er ikke livmortappen dere mener da?

Den henger jo litt oppe i skjeden men det jeg har henger faktisk utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt denne tråden litt sånn fra sidelinjen...

Du, om du tar et bilde/tegning av en kvinnes underliv foran deg så kan du se at det ikke skal henge noe som helst ut fra skjeden.

Det vi har inni der er livmormunn og hals og denne kan dette fremover.

Du sier det ikke er det, så da må det være noe annet, uansett annet, så er det ikke hva man kan kalle vanlig.

Du bør derfor ta en tur til legen.

Om du aldri så så mye "ikke vil" så er det akkurat det du må...for denne dingsen kan du jo helt enkelt ikke ha hengende der.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uforklarlig

Har fulgt denne tråden litt sånn fra sidelinjen...

Du, om du tar et bilde/tegning av en kvinnes underliv foran deg så kan du se at det ikke skal henge noe som helst ut fra skjeden.

Det vi har inni der er livmormunn og hals og denne kan dette fremover.

Du sier det ikke er det, så da må det være noe annet, uansett annet, så er det ikke hva man kan kalle vanlig.

Du bør derfor ta en tur til legen.

Om du aldri så så mye "ikke vil" så er det akkurat det du må...for denne dingsen kan du jo helt enkelt ikke ha hengende der.

:)

Kan jo få Kjæresten til å "dytte" den inn.hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

???? Jeg har ikke en tapp som henger ut fra skjeden og ikke har jeg hørt om noen andre som har det heller.

Jeg har det heller ikke, og har aldri hørt om at noen andre har det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klompus

Ærlig talt, dette er da helt vanlig - og det har vært tråder om dette på DOL før.

Det er _ikke_ nødvendig med noe legebesøk eller drastiske tiltak - denne "tappen" er helt normal.

Det er en liten tynn "hudstrimmel" som henger fast i den ene kjønnsleppa. Av og til kan den henge på utsiden, men som regel ligger den inni og kan ikke sees.

Helt normalt :-)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F4%2F224.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2009700&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2011061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, dette er da helt vanlig - og det har vært tråder om dette på DOL før.

Det er _ikke_ nødvendig med noe legebesøk eller drastiske tiltak - denne "tappen" er helt normal.

Det er en liten tynn "hudstrimmel" som henger fast i den ene kjønnsleppa. Av og til kan den henge på utsiden, men som regel ligger den inni og kan ikke sees.

Helt normalt :-)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F4%2F224.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2009700&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2011061

"Det er en liten tynn "hudstrimmel" som henger fast i den ene kjønnsleppa. Av og til kan den henge på utsiden, men som regel ligger den inni og kan ikke sees."

Unnskyld meg, men har du kjønnsleppene inne i skjeden?!?

At det er div. "hudslintrer" inne i skjeden er jeg klar over, men at de henger flere cm. utenfor er ikke normalt. Gjør de det bør de vel fjernes av lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo få Kjæresten til å "dytte" den inn.hehehe

Ja, det går jo også ann...og så glemme det hele.

Du vet...ute av øye, ute av sinn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...