Gå til innhold

det henger noe ut fra skjeden!?


Gjest uforklarlig

Anbefalte innlegg

Gjest Klompus

"Det er en liten tynn "hudstrimmel" som henger fast i den ene kjønnsleppa. Av og til kan den henge på utsiden, men som regel ligger den inni og kan ikke sees."

Unnskyld meg, men har du kjønnsleppene inne i skjeden?!?

At det er div. "hudslintrer" inne i skjeden er jeg klar over, men at de henger flere cm. utenfor er ikke normalt. Gjør de det bør de vel fjernes av lege?

"Unnskyld meg, men har du kjønnsleppene inne i skjeden?!?"

Ok, klomsete formulert. Den henger fast i noe rett på innsiden.

"At det er div. "hudslintrer" inne i skjeden er jeg klar over, men at de henger flere cm. utenfor er ikke normalt. Gjør de det bør de vel fjernes av lege?"

Den ligger som regel inni, men av og til kan den henge på utsiden. Min henger ikke "flere cm" utenfor, men man kan se den. Men jeg antar at det kan være forskjellige lengder på disse.

Men vanlig er det i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uforklarlig

Ærlig talt, dette er da helt vanlig - og det har vært tråder om dette på DOL før.

Det er _ikke_ nødvendig med noe legebesøk eller drastiske tiltak - denne "tappen" er helt normal.

Det er en liten tynn "hudstrimmel" som henger fast i den ene kjønnsleppa. Av og til kan den henge på utsiden, men som regel ligger den inni og kan ikke sees.

Helt normalt :-)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F4%2F224.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2009700&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2011061

Nei denne "marken" kommer fra skjeden langt der oppe virker det som når jeg drar i den.

Den er myk følelsesløs og rosa.

Hadde jeg vært tøff skulle jeg klippt den av selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klompus

Nei denne "marken" kommer fra skjeden langt der oppe virker det som når jeg drar i den.

Den er myk følelsesløs og rosa.

Hadde jeg vært tøff skulle jeg klippt den av selv.

Klippe den av!? Er du gal!? Det er jo følelse i den! Det er _helt normalt_! De kan sikkert sitte fast forskjellig plasser, men det er helt normalt.

Gå heller til legen da, så får du i hvert fall bekreftet at det ikke er noe "farlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...