Gå til innhold

MMm.... for jenter og gutter

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• amber sun

6

• Lillemus

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, dette her så ikke akkurat lekkert ut. Men så er da jeg mann også, vi får se hva jentene her sier.

Jeg tipper på at få syntes dette er lekkert.

mil1365380270
Skrevet

Det komiske med dette, er at menn liker å se damer sånn, så de tror vi tenner på det samme! Men det er jo en grei måte å få silt ut de mest talentløse, hvis man vurderer mer kontakt ;-)

Skrevet

Det verste er nok at han sikkert mener det seriøst også...

Er glad han ikke er kjæresten min jeg. :o)

Skrevet

Det der må da være en parodi på denne tyrkeren som ble en klassiker? Husker aldri hva han het, men de som har vært på nettet i noen år vet sikkert hvem jeg mener. "I kiss you".

"............................................."

Gjest Shira12
Skrevet

Huff, ikke noe særlig nei!

Men han så jo blid og fornøyd ut han selv da ;-)

Skrevet

Det der må da være en parodi på denne tyrkeren som ble en klassiker? Husker aldri hva han het, men de som har vært på nettet i noen år vet sikkert hvem jeg mener. "I kiss you".

"............................................."

Han var jo søt -denne var verre! hehe -den verste var denne Peter Pan-fyren - jeg satt på "overtid" og klikket meg rundt hos den karen - hæhæ

Skrevet

Å, fy!! Synes jeg ser gubben i den stasen der *urk*

KLARER du virkelig å se for deg det??? hehehe

Skrevet

Han var jo søt -denne var verre! hehe -den verste var denne Peter Pan-fyren - jeg satt på "overtid" og klikket meg rundt hos den karen - hæhæ

Men husker du hva han "I kiss you"-fyren het?

"........................................"

Skrevet

Hehe, dette her så ikke akkurat lekkert ut. Men så er da jeg mann også, vi får se hva jentene her sier.

Jeg tipper på at få syntes dette er lekkert.

...men det er som mil sier - jentene vil de ha sånn -og han var jo ikke motbydelig å se på sånn ellers - - bortsett fra Kevin Keagen-sveisen....)

Skrevet

Det var da en motbydelig figur.

Som en kvinne sa om mannlig stripping: de kan like gjerne beholde klærne på.

Skrevet

Hjelp, sånne innlegg oppfordres folk til å lime en advarsel ved!!

:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...