Gjest togli Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 KLARER du virkelig å se for deg det??? hehehe Næsj, tror ikke jeg tør å tenke på det en gang ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 ...men det er som mil sier - jentene vil de ha sånn -og han var jo ikke motbydelig å se på sånn ellers - - bortsett fra Kevin Keagen-sveisen....) Men det er jo stor forskjell på om jenter eller gutter har på seg lignende dette her da. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Ææææssjjj...han var...ehhh...ehhh...jentete Ække no gæli med jenter da...men gutter skal da ikke være sånn... *grøss* 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Men det er jo stor forskjell på om jenter eller gutter har på seg lignende dette her da. klart det! hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Men det er jo stor forskjell på om jenter eller gutter har på seg lignende dette her da. Jepp. Kan godt skjønne at gutta synes jenter i små dongerishortser er sexy, men på en mann...? Nah. 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Jepp. Kan godt skjønne at gutta synes jenter i små dongerishortser er sexy, men på en mann...? Nah. Kunne DU ha stått sånn da? *snøft* 0 Siter
amber sun Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Kunne DU ha stått sånn da? *snøft* Hvordan da? Med dongerishorts? Dette var vel ikke en shorts til å gå rundt i på jobb akkurat, men heller for bildets skyld. Men altså, det var skikkelig turn-off med han der jentemannen der på bildene altså! *æsj* 0 Siter
amber sun Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Kunne DU ha stått sånn da? *snøft* Åja, så at du spurte Lillemus. jeg surra med svar igjen. jaja Sorry, flisa. 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Hvordan da? Med dongerishorts? Dette var vel ikke en shorts til å gå rundt i på jobb akkurat, men heller for bildets skyld. Men altså, det var skikkelig turn-off med han der jentemannen der på bildene altså! *æsj* Så klart det var! Tror de fleste er enig om det...ro deg nå ned, blondie! 0 Siter
amber sun Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Så klart det var! Tror de fleste er enig om det...ro deg nå ned, blondie! jeje. Heile roen, hehe Går og spiser middag heller jeg. :-D 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 jeje. Heile roen, hehe Går og spiser middag heller jeg. :-D der sa du no'....................................................................................................................................................................................................................................................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Kunne DU ha stått sånn da? *snøft* Selvsagt kunne jeg stått sånn. Men det hadde kanskje ikke vært et lekkert syn... ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 der sa du no'....................................................................................................................................................................................................................................................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> hehe glemte du nesten middagen nå? ;-P 0 Siter
org Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Å du store min... Ikke mye kledelig sjenanse der i gården, nei! 0 Siter
monass Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Tja... han stiller seg opp på samme måte som Aylar og gjengen, gjør han ikke? Da er vel hensikten å "betjene" samme målgruppe; menn... De er jo så enkle å underholde.. mennene, mener jeg ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 ...men det er som mil sier - jentene vil de ha sånn -og han var jo ikke motbydelig å se på sånn ellers - - bortsett fra Kevin Keagen-sveisen....) Ser jo at mannen ikke er så verst å se på, men tenkte mer på posituren og undertøyet. Det synes jeg var svært lite tiltalende. Undertøy kan være sexy og pent både på menn og ikke minst på kvinner,men dette var ikke pent etter min mening. 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 hehe glemte du nesten middagen nå? ;-P Glemte å gå hjem jeg! *s* 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Ser jo at mannen ikke er så verst å se på, men tenkte mer på posituren og undertøyet. Det synes jeg var svært lite tiltalende. Undertøy kan være sexy og pent både på menn og ikke minst på kvinner,men dette var ikke pent etter min mening. Nei det var hæslig! .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.