Gå til innhold

MMm.... for jenter og gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

KLARER du virkelig å se for deg det??? hehehe

Næsj, tror ikke jeg tør å tenke på det en gang ;-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• amber sun

6

• Lillemus

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...men det er som mil sier - jentene vil de ha sånn -og han var jo ikke motbydelig å se på sånn ellers - - bortsett fra Kevin Keagen-sveisen....)

Men det er jo stor forskjell på om jenter eller gutter har på seg lignende dette her da. :)

Skrevet

Ææææssjjj...han var...ehhh...ehhh...jentete :(

Ække no gæli med jenter da...men gutter skal da ikke være sånn...

*grøss*

Skrevet

Men det er jo stor forskjell på om jenter eller gutter har på seg lignende dette her da. :)

klart det! hehe

Skrevet

Jepp. Kan godt skjønne at gutta synes jenter i små dongerishortser er sexy, men på en mann...? Nah.

Skrevet

Jepp. Kan godt skjønne at gutta synes jenter i små dongerishortser er sexy, men på en mann...? Nah.

Kunne DU ha stått sånn da? *snøft*

Skrevet

Hvordan da? Med dongerishorts?

Dette var vel ikke en shorts til å gå rundt i på jobb akkurat, men heller for bildets skyld.

Men altså, det var skikkelig turn-off med han der jentemannen der på bildene altså! *æsj*

Skrevet

Åja, så at du spurte Lillemus. jeg surra med svar igjen. jaja

Sorry, flisa. :)

Skrevet

Hvordan da? Med dongerishorts?

Dette var vel ikke en shorts til å gå rundt i på jobb akkurat, men heller for bildets skyld.

Men altså, det var skikkelig turn-off med han der jentemannen der på bildene altså! *æsj*

Så klart det var! Tror de fleste er enig om det...ro deg nå ned, blondie! :)

Skrevet

Så klart det var! Tror de fleste er enig om det...ro deg nå ned, blondie! :)

jeje. Heile roen, hehe

Går og spiser middag heller jeg. :-D

Skrevet

jeje. Heile roen, hehe

Går og spiser middag heller jeg. :-D

der sa du no'....................................................................................................................................................................................................................................................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Skrevet

Selvsagt kunne jeg stått sånn. Men det hadde kanskje ikke vært et lekkert syn... ;o)

Skrevet

der sa du no'....................................................................................................................................................................................................................................................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

hehe glemte du nesten middagen nå?

;-P

Skrevet

Å du store min...

Ikke mye kledelig sjenanse der i gården, nei!

Skrevet

Tja... han stiller seg opp på samme måte som Aylar og gjengen, gjør han ikke? Da er vel hensikten å "betjene" samme målgruppe; menn... De er jo så enkle å underholde.. mennene, mener jeg ;-)

Skrevet

...men det er som mil sier - jentene vil de ha sånn -og han var jo ikke motbydelig å se på sånn ellers - - bortsett fra Kevin Keagen-sveisen....)

Ser jo at mannen ikke er så verst å se på, men tenkte mer på posituren og undertøyet. Det synes jeg var svært lite tiltalende.

Undertøy kan være sexy og pent både på menn og ikke minst på kvinner,men dette var ikke pent etter min mening.

Skrevet

hehe glemte du nesten middagen nå?

;-P

Glemte å gå hjem jeg! *s*

Skrevet

Ser jo at mannen ikke er så verst å se på, men tenkte mer på posituren og undertøyet. Det synes jeg var svært lite tiltalende.

Undertøy kan være sexy og pent både på menn og ikke minst på kvinner,men dette var ikke pent etter min mening.

Nei det var hæslig! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...