Gå til innhold

Guttespørsmål: må jeg oppbevare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..tynner frostfritt eller kan det stå ute i en bod med frost?

(Universaltynner)

Takk for svar. (Det står ingenting på emballasjen)

Skrevet

Den tåler flere hundre kuldegrader.

Minner meg om finmarkingen som ble intervjuet på tv da det var -40 eller noe sånt for noen år siden:"Æ synes ikkje de e nokka kaldt..." Neivel. :o)

Skrevet

Minner meg om finmarkingen som ble intervjuet på tv da det var -40 eller noe sånt for noen år siden:"Æ synes ikkje de e nokka kaldt..." Neivel. :o)

Sikkert samme fyren som var på TV med en sky på ca en million mygg rundt hodet. Reportern nevnte myggen, men fyren sa bare: "Når størtregnet, vinden og sludda kom, da blir de borte skal du se!"

Skrevet

Sikkert samme fyren som var på TV med en sky på ca en million mygg rundt hodet. Reportern nevnte myggen, men fyren sa bare: "Når størtregnet, vinden og sludda kom, da blir de borte skal du se!"

Har du lest sjefredaktør Pløsens (?) humoranalyse i Flåklypa Tidende?

En av vitsene som analyseres, og får det glatte ordelag, er den med de to fra Solør som står og snakker sammen i 40 kuldegrader i januar og sier "Ja, så vart vi da kvitt miggen i år, óg!"

Skrevet

Den tåler flere hundre kuldegrader.

Dog ikke utover -273 grader C!;-)

Skrevet

Litt vanskelig det, gitt :-)

"...................................."

Skrevet

*Hehe* Glemmer ikke Vegard Ulvang i Gutta på tur i Sibir (?), han var dekket av mygg, var kølsvart rundt ham og fyren gliste bredt:"De e jo fa'n ikkje mygg her!" ;o)

Skrevet

Litt vanskelig det, gitt :-)

"...................................."

I C ja, men i farenheit vil det bli -459... ;o)

Skrevet

I C ja, men i farenheit vil det bli -459... ;o)

Jo, men du sa da vitterlig -273 grader C - og laver enn det kommer du ikke :-)

"..........................................."

Skrevet

Jo, men du sa da vitterlig -273 grader C - og laver enn det kommer du ikke :-)

*kremt* ;-)

det var da vitterlig _meg_ som sa det med -273! ;-)

Skrevet

*kremt* ;-)

det var da vitterlig _meg_ som sa det med -273! ;-)

Ah, faen - jeg ser ikke forskjell på dere to :-)

".........................................."

Skrevet

Ah, faen - jeg ser ikke forskjell på dere to :-)

".........................................."

morsan har stor kåpe.

Skrevet

Har du lest sjefredaktør Pløsens (?) humoranalyse i Flåklypa Tidende?

En av vitsene som analyseres, og får det glatte ordelag, er den med de to fra Solør som står og snakker sammen i 40 kuldegrader i januar og sier "Ja, så vart vi da kvitt miggen i år, óg!"

I en av bøkene står det at de på Tynset kutter av halen på hunder og katter for å slippe å holde døra så lenge oppe når de slipper dem ut. Da er det kaldt.

Skrevet

Det er relativt kaldt.

Skrevet

*Hehe* Glemmer ikke Vegard Ulvang i Gutta på tur i Sibir (?), han var dekket av mygg, var kølsvart rundt ham og fyren gliste bredt:"De e jo fa'n ikkje mygg her!" ;o)

En same var også på TV og det var svart av mygg. Han sier at "herr varr det nessten ikke mygg, det er fint", kunne nesten ikke se han for myggskyen. Han sa "mikkspray er ikkje noe tæss, den tar mikken som sos på stæika".

Skrevet

morsan har stor kåpe.

LOL! ;-)

Og det skulle bare mangle at den er større en Lillemus sin, da, for jeg tror hun er omtrent halvmeteren mindre enn meg! ;-)

(Eller var den en kvart? *hi hi*)

Skrevet

I en av bøkene står det at de på Tynset kutter av halen på hunder og katter for å slippe å holde døra så lenge oppe når de slipper dem ut. Da er det kaldt.

Uansett kulde eller varme: Kjem'en fra Tynset så trives en overalt! ;-)

Skrevet

LOL! ;-)

Og det skulle bare mangle at den er større en Lillemus sin, da, for jeg tror hun er omtrent halvmeteren mindre enn meg! ;-)

(Eller var den en kvart? *hi hi*)

*Ler så jeg rister* Hvis Prozak har problemer med å se forskjell på oss har nok mer enn bare en for mye innabords.... ;o)

Skrevet

*Ler så jeg rister* Hvis Prozak har problemer med å se forskjell på oss har nok mer enn bare en for mye innabords.... ;o)

Det er ikke noe som heter "én for mye innabords" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...