Gjest Moliza Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Den tåler flere hundre kuldegrader. Takk for svar! Hyggelig at dere morer dere 0 Siter
keinstein Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Uansett kulde eller varme: Kjem'en fra Tynset så trives en overalt! ;-) Litt blodfattige etter et godt myggår, og frysetørket. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Takk for svar! Hyggelig at dere morer dere Kulde er et godt tema. Vi lengter etter vintern. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Det er ikke noe som heter "én for mye innabords" :-) "..........................................." Joda det er noe som heter èn for mye innabords. Mange jenter som har angret dagen etter skal jeg si deg, som har hatt èn innabords om natten:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Joda det er noe som heter èn for mye innabords. Mange jenter som har angret dagen etter skal jeg si deg, som har hatt èn innabords om natten:-) Vel...når var det (tilfeldigvis) undertegnede det var snakk om i dette tilfellet, og jeg kan garantere deg at jeg ikke får en slik en innabords :-) "............................................" 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Vel...når var det (tilfeldigvis) undertegnede det var snakk om i dette tilfellet, og jeg kan garantere deg at jeg ikke får en slik en innabords :-) "............................................" Hehe, ok... 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Vel...når var det (tilfeldigvis) undertegnede det var snakk om i dette tilfellet, og jeg kan garantere deg at jeg ikke får en slik en innabords :-) "............................................" men OM -så hadde det vært en for mye! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.