Gjest trøndra Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Er det noe sånn som går no?.Har vondt i hele kroppen og spesielt hodet.Gikkpå jobb i dag.Det var den værste dagen i mitt liv.Har ikke samvittighet til å være borte.Sa til sjefen i dag at jeg ikke følte meg bra.Å ja,jeg har hatt nok av det for ei stund var svaret jeg fikk 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Om du fortsatt er syk, så holder du deg hjemme i mårra. Sånn er det bare med den saken. Ingen vits å presse seg på jobb om man har influensa og den sitter i ei stund. Ingen kan vel noe for at de blir syk. har også en sjef som kan komme med unødvendige kommentarer, men det gjør jo bare til at man får lyst å være en ekstra dag hjemme 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Du har nok ikke influensa, da den ennå ikke har kommet. Men jeg har nettopp vært syk, med feber/vondt i halsen/forkjølet. Er nok bare en kraftig forkjølelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.