Gjest flatmage Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Skriver her jeg, så jeg kanskje får noen svar i kveld... elleve dager siden eggløsning...test negativ, men kan jeg være gravid selv om? 0 Siter
carma Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Du bør ikke teste med hjemmetest før minst 14 dager etter eggløsning, hvis du vet akkurat når eggløsning var. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Det kan du. Jeg testet 3 dager før forventet mens, noe som vel vil tilsi omtrent 11 dager etter befruktning, men fikk negativt. Dagen mensen skulle kommet testet jeg positivt. 0 Siter
Gjest flatmage Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Det kan du. Jeg testet 3 dager før forventet mens, noe som vel vil tilsi omtrent 11 dager etter befruktning, men fikk negativt. Dagen mensen skulle kommet testet jeg positivt. oj! akkurat. Og jeg har tatt test i dag på ellevte dagen.. vi får se. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 oj! akkurat. Og jeg har tatt test i dag på ellevte dagen.. vi får se. Det var i mitt andre svangerskap og jeg var 95% sikker på at jeg var gravid. ) Den kvalmen som kom 2-3 dager etter befruktningen var ikke til å ta feil av. Første gangen hadde jeg ingen kvalme eller andre tegn så tidlig. 0 Siter
cecily Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Du bør ikke teste med hjemmetest før minst 14 dager etter eggløsning, hvis du vet akkurat når eggløsning var. Pst.. du har mail. 0 Siter
Gjest flatmage Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Det var i mitt andre svangerskap og jeg var 95% sikker på at jeg var gravid. ) Den kvalmen som kom 2-3 dager etter befruktningen var ikke til å ta feil av. Første gangen hadde jeg ingen kvalme eller andre tegn så tidlig. jeg er jo helt imponert. litt gøy å kunne kjenne sin kropp så tidlig da! I mitt tilfelle nå, er det vel gjerne kun graviditet jeg håper på i og med jeg har mellomblødninger som ligner på den type småblødninger jeg faktisk hadde tidlig i mitt andre svangerskap. er redd det kan være noe skumle grier så jeg håper på positive ting heller! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.