Gå til innhold

hvor fort kan man merke man er gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest flatmage
Skrevet

Skriver her jeg, så jeg kanskje får noen svar i kveld...

elleve dager siden eggløsning...test negativ, men kan jeg være gravid selv om?

Skrevet

Du bør ikke teste med hjemmetest før minst 14 dager etter eggløsning, hvis du vet akkurat når eggløsning var.

Skrevet

Det kan du. Jeg testet 3 dager før forventet mens, noe som vel vil tilsi omtrent 11 dager etter befruktning, men fikk negativt. Dagen mensen skulle kommet testet jeg positivt.

Gjest flatmage
Skrevet

Det kan du. Jeg testet 3 dager før forventet mens, noe som vel vil tilsi omtrent 11 dager etter befruktning, men fikk negativt. Dagen mensen skulle kommet testet jeg positivt.

oj! akkurat. Og jeg har tatt test i dag på ellevte dagen.. vi får se.

Skrevet

oj! akkurat. Og jeg har tatt test i dag på ellevte dagen.. vi får se.

Det var i mitt andre svangerskap og jeg var 95% sikker på at jeg var gravid. :o) Den kvalmen som kom 2-3 dager etter befruktningen var ikke til å ta feil av. Første gangen hadde jeg ingen kvalme eller andre tegn så tidlig.

Skrevet

Du bør ikke teste med hjemmetest før minst 14 dager etter eggløsning, hvis du vet akkurat når eggløsning var.

Pst.. du har mail.

Gjest flatmage
Skrevet

Det var i mitt andre svangerskap og jeg var 95% sikker på at jeg var gravid. :o) Den kvalmen som kom 2-3 dager etter befruktningen var ikke til å ta feil av. Første gangen hadde jeg ingen kvalme eller andre tegn så tidlig.

jeg er jo helt imponert. litt gøy å kunne kjenne sin kropp så tidlig da! I mitt tilfelle nå, er det vel gjerne kun graviditet jeg håper på i og med jeg har mellomblødninger som ligner på den type småblødninger jeg faktisk hadde tidlig i mitt andre svangerskap. er redd det kan være noe skumle grier så jeg håper på positive ting heller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...