Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm høres nesten ut som dette er noe jeg burde ha sett på! ;-)

Som barn satt jeg klistret hver gang Kirsten og Espen Sahlberg danset på TV! ;-)

Jammen, du får med deg siste nervepirrende runder, hvis du slanger deg i godstolen på tirsdager og zapper til TvNorge. Nå er det igjen 8 dansere hvorav 2 venter på publikumsdommen og må ut.

Publikumsdømming er imidlertid bare en liten del av greia. Ellers er det et rimelig klartalende dommerpanel som dømmer.

Fram til selve avsluttende konkurranse, var det en lang runde med auditions og deretter utstemming av dommere og publikum.

Det morsomste er at de i tillegg til å trekke hverandre som par, trekker hvilken dans de skal danse. Og som nevnt, med imponerende resultat, stort sett.

Skrevet

Jentungen på 11 synes også det programmet er kjempemorsomt....:-p

Du burde se sammen med henne. Vi hygger oss storlig sammen her :)

Skrevet

Jammen, du får med deg siste nervepirrende runder, hvis du slanger deg i godstolen på tirsdager og zapper til TvNorge. Nå er det igjen 8 dansere hvorav 2 venter på publikumsdommen og må ut.

Publikumsdømming er imidlertid bare en liten del av greia. Ellers er det et rimelig klartalende dommerpanel som dømmer.

Fram til selve avsluttende konkurranse, var det en lang runde med auditions og deretter utstemming av dommere og publikum.

Det morsomste er at de i tillegg til å trekke hverandre som par, trekker hvilken dans de skal danse. Og som nevnt, med imponerende resultat, stort sett.

OK, skal se hva jeg får til neste tirsdag! :-)

Skrevet

Den reality-serien jeg har vært mest hekta på _noensinne_ var BigBrother 2001. Jeg _levde_ foran tvn det halvåret.

Senere BigBrother var imidlertid ikke noe artig. Akkurat det skjønner jeg ikke helt med tv-kanaler. De sender jo uendelig med sesonger av slike ting. En realityserie er gøy _en_ gang. Punktum.

Ikke Farmen 5, eller Ungkaren 15, eller liknende. Nei, der har de misforstått...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...