Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake skrev jeg om min mørkeredsel. (Husker ikke om jeg var anonym da; i så fall driter jeg på leggen nå...)

Iallefall, jeg er på goood vei til å kurere meg selv! Drar ut og kjører hver kveld etter at ungene har lagt seg.

Noen ganger tar panikken meg nesten, men jeg tar et virituelt nakkegrep på meg selv, og ler det bort (sikkert en temmelig nervøs latter).

Saken er at jeg er sta. Jeg skal jammen ikke sitte inne hver kveld fordi at jeg er mørkeredd! Det er for dumt...

Så, jeg er flink! :-)

Skrevet

Forventer å bli påkjørt av en Org med manisk latter og stivt blikk! :D

Gratulerer!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Mørkeredsel er da ikke noe å skamme seg over.

Det krever mot å "face" enhver redsel så ja, du er kjempeflink

:)

Skrevet

Så flott!! Er du mindre redd nå da?

Det neste er vel en liten gå-tur? ;)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Veldig bra!! Gratulerer så masse!

*Imponert*

Skrevet

Takk, alle sammen! De gode ordene betyr masse!

(For andre er dette en fillesak, men det virker som om dere forstår)

Skrevet

Hei, du er kjempetøff!

Jeg kan trøste deg med at jeg også var ganske mørkredd tidligere - men nå går jeg uten problemer kveldsturer på nattemørke landeveier. Så det er håp, ja :-)

Lykke til videre!

Skrevet

Takk, alle sammen! De gode ordene betyr masse!

(For andre er dette en fillesak, men det virker som om dere forstår)

Det er vel ikke noen fillesak å være så redd for noe at det hemmer en i det daglige?!

Du er kjempetøff! :o) *Klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...