org Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 For en tid tilbake skrev jeg om min mørkeredsel. (Husker ikke om jeg var anonym da; i så fall driter jeg på leggen nå...) Iallefall, jeg er på goood vei til å kurere meg selv! Drar ut og kjører hver kveld etter at ungene har lagt seg. Noen ganger tar panikken meg nesten, men jeg tar et virituelt nakkegrep på meg selv, og ler det bort (sikkert en temmelig nervøs latter). Saken er at jeg er sta. Jeg skal jammen ikke sitte inne hver kveld fordi at jeg er mørkeredd! Det er for dumt... Så, jeg er flink! :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 *applaus* Det hadde ikke vært meg 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Forventer å bli påkjørt av en Org med manisk latter og stivt blikk! Gratulerer! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Mørkeredsel er da ikke noe å skamme seg over. Det krever mot å "face" enhver redsel så ja, du er kjempeflink 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Så flott!! Er du mindre redd nå da? Det neste er vel en liten gå-tur? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Veldig bra!! Gratulerer så masse! *Imponert* 0 Siter
org Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Takk, alle sammen! De gode ordene betyr masse! (For andre er dette en fillesak, men det virker som om dere forstår) 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hei, du er kjempetøff! Jeg kan trøste deg med at jeg også var ganske mørkredd tidligere - men nå går jeg uten problemer kveldsturer på nattemørke landeveier. Så det er håp, ja :-) Lykke til videre! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Takk, alle sammen! De gode ordene betyr masse! (For andre er dette en fillesak, men det virker som om dere forstår) Det er vel ikke noen fillesak å være så redd for noe at det hemmer en i det daglige?! Du er kjempetøff! ) *Klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.