Gå til innhold

Er det markedsplass på nett som ikke koster noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge noe men ser ikke poenget med å betale for å selge noe. Eller finnes den ingen gratis steder som er noenlunde stort?. (Finn og qxl skal jo ha betalt i tillegg til at de får inn penger på all reklamen de har på siden.)

Skrevet

Du får heller henge opp lapp på butikken.

Selvfølgelig koster det noen få kroner å få annonseplass.

Skrevet

okei jeg gir meg.

hehe, ikke vondt ment da :) - mente bare at det er litt forhastet å si at det ikke finnes, liksom ;)

Skrevet

Du får heller henge opp lapp på butikken.

Selvfølgelig koster det noen få kroner å få annonseplass.

Noen få kroner?.Solgte en gjenstad til 2000kr jeg..da skulle qxl ha ca 100kr for det..ja hadde det vært noen få kroner..drar jo inn penger som gress..og jeg gjør jo jobben selv, ergo skulle det vært gratis..akkurat som når man benytter nettbank og betaler regningene selv..og som du ser det finnes gratis-alternativer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...