Gå til innhold

I dag har jeg en sånn "tenke dag".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rask titt innom her før jaget begynner og jeg skal ut døra.

Huset er stille og jeg leser litt her og der i innleggene.

"Rart" å se...noen her er blide og lykkelige, noen har blitt single, noen strever, noen strever mer enn andre, noen jager dagen igjennom, noen sitter alene hele dagen.

Mange "skjebner"...

Selv skal jeg snart avgårde på kurs...datakortet sikkerhet.

Jeg ønsker dere alle en god, lys og givende dag.

:)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Tusen takk, i like måte Ramina!

*slenger på en klem også*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Lykke til med å ta datakortet da. Jeg skal ta det snart jeg også. Får det gratis på jobben.

Har tatt deler av det før da, det som jeg anså som viktig for meg.

Skrevet

Lykke til med å ta datakortet da. Jeg skal ta det snart jeg også. Får det gratis på jobben.

Har tatt deler av det før da, det som jeg anså som viktig for meg.

Takk :)

Har tatt datakortet og datakortet ekspert.

Holder nå på med en åttende modul, sikkerhet.

Den er foreløbig ikke inni datakortet men en egen modul.

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn - igjen...

Ha en strålende dag!

Uff da.

God bedring til den lille da :)

Skrevet

Sentimentale gås! :)

Ha en god dag du også!

"Sentimentale gås!"

*ler* Ja, jeg var vel kanskje det i dag :)

Kom over noen innlegg som gjorde inntrykk på meg. Det er innimellom man kan sette seg ned og sette pris på hvor godt man har det...og godt er det ;)

Skrevet

Ønsker også deg en fin dag :-)

*klem*

Klem tilbake :)

Skrevet

Tusen takk, i like måte Ramina!

*slenger på en klem også*

Klem tilbake :)

Skrevet

"Sentimentale gås!"

*ler* Ja, jeg var vel kanskje det i dag :)

Kom over noen innlegg som gjorde inntrykk på meg. Det er innimellom man kan sette seg ned og sette pris på hvor godt man har det...og godt er det ;)

helt enig - sånn er det jo! :)

Skrevet

Jeg er noen som har blitt single.. *hulk*

Og du var en av de jeg hadde i tankene i dag morges DarkPink

Sender deg varme tanker og trøst :)

Skrevet

Hva er datakortet?

Det er et slikt "sertifikat" som viser at du har grunnleggende viten innen data.

I datakortet er pr.d.d syv moduler...og man må ha tatt alle syv for å få sertifikatet for dette.

De er : Grunleggende IT-forståelse, Bruk av datamaskin og operativsystem, tekstbahandling (word) Regneark (excel) Database (access) Presentasjon (PowerPoint) og Internet og E-post.

Datakortet Ekspert viser en grundigere viten om emnene og denne har kun fire moduler pr.i dag. Disse tas hver for seg, med sertifikat for hver.

Det er Word, Excel, Access og PowerPoint.

Den jeg tar nå er en modul alene den også og omhandler "sikkerhet". Går på alt fra passord til handling med visa på nette, kryptering mm. Den blir antagelig en modul inni vanlige datakortet etterhvert.

Skrevet

Og du var en av de jeg hadde i tankene i dag morges DarkPink

Sender deg varme tanker og trøst :)

Tusen takk. Synes så innmari synd i meg selv idag, selv om jeg vet at det er mange som har så utrolig mye større problem.

Skrevet

Tusen takk. Synes så innmari synd i meg selv idag, selv om jeg vet at det er mange som har så utrolig mye større problem.

Når jeg var yngre tenke jeg alltid sånn..."er mange som har det værre enn meg".

Etter som jeg har blitt eldre så har jeg blitt mer selsentrert...hva så at noen har det værre enn meg...jeg har det ille nå så det er ikke en trøst :)

Klart det gjør vondt det du er igjennom. Men jeg vet fra tidligere innlegg du har skrevet at du har såpass "hode" at du vet at dette vil gi seg etterhvert og bli mindre og mindre vondt.

Og et eller annet sted der ute så finnes det en type som når du treffer ham vil blåse deg over ende med sjarm, og du vil føle forelskelse og lykke som aldri før :)

Ta det fra en som vet ;)

Men, gi deg selv tillatelse til å ha det litt vondt, vi trenger faktisk det litt innimellom også.

Du har oss her inne da :)

Skrevet

Når jeg var yngre tenke jeg alltid sånn..."er mange som har det værre enn meg".

Etter som jeg har blitt eldre så har jeg blitt mer selsentrert...hva så at noen har det værre enn meg...jeg har det ille nå så det er ikke en trøst :)

Klart det gjør vondt det du er igjennom. Men jeg vet fra tidligere innlegg du har skrevet at du har såpass "hode" at du vet at dette vil gi seg etterhvert og bli mindre og mindre vondt.

Og et eller annet sted der ute så finnes det en type som når du treffer ham vil blåse deg over ende med sjarm, og du vil føle forelskelse og lykke som aldri før :)

Ta det fra en som vet ;)

Men, gi deg selv tillatelse til å ha det litt vondt, vi trenger faktisk det litt innimellom også.

Du har oss her inne da :)

Nåh.. god du er =)

Ja, dette er et lettere brudd enn det forrige, delvis fordi jeg har vært igjennom det før, og delvis fordi jeg vet at det aldri kunne ha fungert, og vi hadde det ikke så godt sammen. Så jeg vet det går over, og sikkert ganske fort, men bare ikke helt ennå..

Neste gang jeg velger kjæreste skal jeg være superkresen! Skal flørte MYE først, det har jeg egentlig aldri fått gjort.

Og her er ønskelisten:

* Minimum 24 år

* Spiller gitar

* Morsom

* Kjekk

* Barsk

* Høy

* Romantisk

* Omtenksom og hjelpsom (mot alle)

* Vanvittig glad i sex, og god eller villig til å lære

Om det er noen som kjenner seg igjen, er det bare å sifra ;p

Skrevet

Nåh.. god du er =)

Ja, dette er et lettere brudd enn det forrige, delvis fordi jeg har vært igjennom det før, og delvis fordi jeg vet at det aldri kunne ha fungert, og vi hadde det ikke så godt sammen. Så jeg vet det går over, og sikkert ganske fort, men bare ikke helt ennå..

Neste gang jeg velger kjæreste skal jeg være superkresen! Skal flørte MYE først, det har jeg egentlig aldri fått gjort.

Og her er ønskelisten:

* Minimum 24 år

* Spiller gitar

* Morsom

* Kjekk

* Barsk

* Høy

* Romantisk

* Omtenksom og hjelpsom (mot alle)

* Vanvittig glad i sex, og god eller villig til å lære

Om det er noen som kjenner seg igjen, er det bare å sifra ;p

kresen var nok en bra definiasjon på det der

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...