Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Enelte drømmer skal realiseres og dette er noe du ikke vil angre på, så stå på og lykke til:-) Takk takk, har meldt meg på nå :-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Takk takk, har meldt meg på nå :-) Jeg følte meg som en konge da jeg kjørte den største bilen man kunne få kjørt på det gamle sertifikatet -med fartsskriver og all ting - inn i Oslo og ut på Sjølyst med varer. Jeg sveivet ned ruta og ropte til en kæll der inne; "er det ikke KULT?" hehehe 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 The way to go, girl!!! Er det ikke greit med dol, sånn at man kan få litt oppbacking uten "trynefaktor"?! Liker dol, jeg! Så du mener at Patsi sikkert ikke har et "busstryne"? :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Jeg følte meg som en konge da jeg kjørte den største bilen man kunne få kjørt på det gamle sertifikatet -med fartsskriver og all ting - inn i Oslo og ut på Sjølyst med varer. Jeg sveivet ned ruta og ropte til en kæll der inne; "er det ikke KULT?" hehehe Hehe, ja det _er_ spesielt med store kjøretøy. Skjønner godt at så mange gutter blir facinert, jeg :-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hehe, ja det _er_ spesielt med store kjøretøy. Skjønner godt at så mange gutter blir facinert, jeg :-) "on the road again"" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Nei, jeg har jo ikke det, så nå har jeg klint til og meldt meg på :-) Very good. Da må du øve på en av favorittsangene mine! En bussjåfør, en bussjåfør, det er en babe med godt humør, og nanananana nanananna og... nanana nananana, ååååhhh nananananana! Nananananna. 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Very good. Da må du øve på en av favorittsangene mine! En bussjåfør, en bussjåfør, det er en babe med godt humør, og nanananana nanananna og... nanana nananana, ååååhhh nananananana! Nananananna. "Nananananna" *nynner allerede* :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hehe, ja det _er_ spesielt med store kjøretøy. Skjønner godt at så mange gutter blir facinert, jeg :-) Min kjære har en viss forkjærlighet for alt som brummer. ) "Gården" er jo på hele 5 mål (!) så det er klart det er bruk for 2 traktorer, firehjulstrekker og snøscooter... *Ler* 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Min kjære har en viss forkjærlighet for alt som brummer. ) "Gården" er jo på hele 5 mål (!) så det er klart det er bruk for 2 traktorer, firehjulstrekker og snøscooter... *Ler* Kjenner igjen det ja, hehe :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.