Gå til innhold

Skal, skal ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enelte drømmer skal realiseres og dette er noe du ikke vil angre på, så stå på og lykke til:-)

Takk takk, har meldt meg på nå :-)

Skrevet

Takk takk, har meldt meg på nå :-)

Jeg følte meg som en konge da jeg kjørte den største bilen man kunne få kjørt på det gamle sertifikatet -med fartsskriver og all ting - inn i Oslo og ut på Sjølyst med varer.

Jeg sveivet ned ruta og ropte til en kæll der inne; "er det ikke KULT?" hehehe

Skrevet

The way to go, girl!!!

Er det ikke greit med dol, sånn at man kan få litt oppbacking uten "trynefaktor"?!

Liker dol, jeg!

Så du mener at Patsi sikkert ikke har et "busstryne"? :-)

Skrevet

Jeg følte meg som en konge da jeg kjørte den største bilen man kunne få kjørt på det gamle sertifikatet -med fartsskriver og all ting - inn i Oslo og ut på Sjølyst med varer.

Jeg sveivet ned ruta og ropte til en kæll der inne; "er det ikke KULT?" hehehe

Hehe, ja det _er_ spesielt med store kjøretøy. Skjønner godt at så mange gutter blir facinert, jeg :-)

Skrevet

Hehe, ja det _er_ spesielt med store kjøretøy. Skjønner godt at så mange gutter blir facinert, jeg :-)

"on the road again""

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg har jo ikke det, så nå har jeg klint til og meldt meg på :-)

Very good.

Da må du øve på en av favorittsangene mine!

En bussjåfør, en bussjåfør, det er en babe med godt humør, og nanananana nanananna og... nanana nananana, ååååhhh nananananana!

Nananananna.

Skrevet

Very good.

Da må du øve på en av favorittsangene mine!

En bussjåfør, en bussjåfør, det er en babe med godt humør, og nanananana nanananna og... nanana nananana, ååååhhh nananananana!

Nananananna.

"Nananananna"

*nynner allerede*

:-D

Skrevet

Min kjære har en viss forkjærlighet for alt som brummer. :o) "Gården" er jo på hele 5 mål (!) så det er klart det er bruk for 2 traktorer, firehjulstrekker og snøscooter...

*Ler*

Skrevet

Min kjære har en viss forkjærlighet for alt som brummer. :o) "Gården" er jo på hele 5 mål (!) så det er klart det er bruk for 2 traktorer, firehjulstrekker og snøscooter...

*Ler*

Kjenner igjen det ja, hehe :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...