Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er han ikke litt "damete" da? Smaken hans er vel i hvert fall litt "feminin":-)

Siden jeg skjelden ser på Tv, så har jeg ikke fått med meg hva slags type han er, så jeg forholder meg bare til dette bildet. Og her poserer han litt damete med beina. Når han først skal vise seg naken kunne han gjort litt mer ut av det. Men mannen var jo ikke stygg da.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Goliath

17

• Lillemus

9

• fei1365380229

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

*Fnis* Men han hadde jo ingen skikkelig-sexy-og-vanvittig-deilig kropp da. :o) Alle de jeg har vært i seng med har hatt minst like fin kropp som det der.

Oi, skal si du velger dine elskere med omhu :).

Skrevet

Synes du virkelig han er så skrekkelig fæl? Hva har du i huset? He-man? Batman? Suuuuperman? ;-)

Nå er jeg på ingen måte fan av denne pop-sangeren, men han er jo helt ok å se på og har helt grei kropp.

Enig, han var da helt vanlig.

Men det så litt snålt ut at man ikke så tissen hans, for han ble litt "damete" der nede! ;-)

Skrevet

*Fnis* Men han hadde jo ingen skikkelig-sexy-og-vanvittig-deilig kropp da. :o) Alle de jeg har vært i seng med har hatt minst like fin kropp som det der.

Likeså, men jeg synes likevel ikke det var noe å utsette på han der. Ikke noe avskrekkende syn! :-)

Skrevet

Siden jeg skjelden ser på Tv, så har jeg ikke fått med meg hva slags type han er, så jeg forholder meg bare til dette bildet. Og her poserer han litt damete med beina. Når han først skal vise seg naken kunne han gjort litt mer ut av det. Men mannen var jo ikke stygg da.

Trodde han var homse jeg, men mulig jeg tar feil?

Nå klarer ikke jeg å se om en mann er sexy eller ikke, men for meg så ser han helt "vanlig" ut, og kunne godt hatt en litt mer velltrent kropp.....

Skrevet

Enig, han var da helt vanlig.

Men det så litt snålt ut at man ikke så tissen hans, for han ble litt "damete" der nede! ;-)

Nemlig -han er VANLIG - hvem gidder vel å eksponeres for en NAKEN vanlig mann som ikke har sixpack engang! :)

Skrevet

nemlig -og FINERE også! :)

Skrevet

Det jeg mener, men ikke har fått frem er at han ser helt vanlig ut. Som en mann skal se ut etter min mening. Med kroppshår, litt vaskeball og ikke så ekstremt veltrent.

Flott at han tør vise frem kroppen sin synes jeg! Det er som da DDE kastet skjorta og viste frem bleike brystkasser og litt valker! Flottings! Det er jo sånn de aller fleste av oss er. :o)

nei det er ikke flott.....

Skrevet

Nemlig -han er VANLIG - hvem gidder vel å eksponeres for en NAKEN vanlig mann som ikke har sixpack engang! :)

Jo, men derfra til å si at man grøsser, det er tross alt et stykke! ;-)

Skrevet

Jo, men derfra til å si at man grøsser, det er tross alt et stykke! ;-)

Jeg grøsser over hårene :)

Skrevet

Jeg grøsser over hårene :)

Jge trodde da at en voksen dame som deg var vant til at menn ikke raker av seg kroppsbehåringen! ;-)

Skrevet

Fin kropp. Hårete er deilig og sexy. Hvor ser du alderstegnene her, da?

Skrevet

Jge trodde da at en voksen dame som deg var vant til at menn ikke raker av seg kroppsbehåringen! ;-)

Men det der var jo, svart, ekkel URSKOG! - det finnes jo en mellomting! :) - i alle fall når man eksponerer seg som en sexy mann - han gjør det vel ikke for å trøste alle vanlige menn heller? :)

Skrevet

Men det der var jo, svart, ekkel URSKOG! - det finnes jo en mellomting! :) - i alle fall når man eksponerer seg som en sexy mann - han gjør det vel ikke for å trøste alle vanlige menn heller? :)

Hvis du synes det der er urskog.... *Hehe* Har da sett dem som får Robbie til å se ut som ei glattbarbert barnerompe!

Skrevet

Fin kropp. Hårete er deilig og sexy. Hvor ser du alderstegnene her, da?

Alderstegnet er at han stiller seg opp på den måten - det er noe panisk over det, syns jeg :)

Sånn teit barnslig - under et INTERVJU...

Mulig det er MINE alderstegn som får meg til å tenke sånn! -hehe

Skrevet

Alderstegnet er at han stiller seg opp på den måten - det er noe panisk over det, syns jeg :)

Sånn teit barnslig - under et INTERVJU...

Mulig det er MINE alderstegn som får meg til å tenke sånn! -hehe

Du er klar over at Marilyn Monroe satt og gredde kjønnshårene sine med hårbørste under et intervju en gang?

Skrevet

Hvis du synes det der er urskog.... *Hehe* Har da sett dem som får Robbie til å se ut som ei glattbarbert barnerompe!

Ja, selvsagt de har jo jeg også sett -og det er da enda eklere.

Kan ikke noe for det - har ikke sånn "ape"-fetisj jeg :)

Skrevet

Du er klar over at Marilyn Monroe satt og gredde kjønnshårene sine med hårbørste under et intervju en gang?

So? - er ikke det like motbydelig da?

Skrevet

Synes du virkelig han er så skrekkelig fæl? Hva har du i huset? He-man? Batman? Suuuuperman? ;-)

Nå er jeg på ingen måte fan av denne pop-sangeren, men han er jo helt ok å se på og har helt grei kropp.

Selvsagt har jeg en naken mann i sofaen hjemme som jeg kan intervjue når som helst, som er MYE kjekkere enn denne tassen! :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Trodde han var homse jeg, men mulig jeg tar feil?

Nå klarer ikke jeg å se om en mann er sexy eller ikke, men for meg så ser han helt "vanlig" ut, og kunne godt hatt en litt mer velltrent kropp.....

Jeg har hørt ryktene, men jeg aner ikke om han er homse.

Jeg er ikke så kresen lenger som i yngre dager.Jeg er 39 år, og ser på helheten.

Behøver ikke være topptrent for min del, men heller ikke feit.

Man skal være opptatt av hvordan man ser ut, men ikke så opptatt av kropp at det ser ut som man bruker all sin fritid på helsestudio.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...