Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Alderstegnet er at han stiller seg opp på den måten - det er noe panisk over det, syns jeg :)

Sånn teit barnslig - under et INTERVJU...

Mulig det er MINE alderstegn som får meg til å tenke sånn! -hehe

Endelig noen nakne menn også, sier jeg bare.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Goliath

17

• Lillemus

9

• fei1365380229

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Endelig noen nakne menn også, sier jeg bare.

næh!

Skrevet

Jeg har hørt ryktene, men jeg aner ikke om han er homse.

Jeg er ikke så kresen lenger som i yngre dager.Jeg er 39 år, og ser på helheten.

Behøver ikke være topptrent for min del, men heller ikke feit.

Man skal være opptatt av hvordan man ser ut, men ikke så opptatt av kropp at det ser ut som man bruker all sin fritid på helsestudio.

tror han stiller kombinert.

fei1365380229
Skrevet

Jeg er ikke så kresen lenger som i yngre dager.Jeg er 39 år, og ser på helheten.

Man skal være opptatt av hvordan man ser ut, men ikke så opptatt av kropp at det ser ut som man bruker all sin fritid på helsestudio.

Jeg har ikke sansen for sånne store muskelmenn jeg da, da er han som er avbildet mye bedre.

Jeg syns ikke han ser så lite veltrent ut heller jeg da, mannen er jo ikke så ung, han har ikke fett på magen, men ikke sixpack heller, han har vel slanke, lange muskler som noen har.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nemlig -han er VANLIG - hvem gidder vel å eksponeres for en NAKEN vanlig mann som ikke har sixpack engang! :)

Hvor gammel er du da, og hvor gammel er mannen din siden han har sixpack?

En eldre mann med sixpack er det ihvertfall noe panisk over.

Ta han der Rune i Bergen (Sissel Kyrkjebø-Rune). Han er veltrent, men er han sexy?

NEI!

Skrevet

Jeg har ikke sansen for sånne store muskelmenn jeg da, da er han som er avbildet mye bedre.

Jeg syns ikke han ser så lite veltrent ut heller jeg da, mannen er jo ikke så ung, han har ikke fett på magen, men ikke sixpack heller, han har vel slanke, lange muskler som noen har.

Muskelmenn er vel fint!

sånn f.eks som Steve Reeves:

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=lang_en%7Clang_no&q=%22Steve+Reeves+%22

eller han:

http://www.interwomen.co.uk/images/100sexiest/brendan_fraser.jpg

Robbie Williams go home! :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Enig! Han er akkurat passe for sin alder. (Gjetter at han er i 40-årene)

Kunne ha vært litt høyere etter min smak. Han ser litt liten ut på bildet ihvertfall.

Skrevet

Mulig jeg tar feil, men jeg synes det ser ut som om magen begynner å få et alderstillegg. Tross alt så ligger han på ryggen, og magen ville nok sett vesentlig kraftigere ut når han står.

Og han er tross alt bare 31 år. Selv er jeg 44, og ville ikke hatt noen problemer med å "matche" den kroppen der, selv om jeg kun tilbringer et par tre timer i uka på å holde meg i form.

Fortsetter han som nå, så vil han raskt ese videre ut etterhvert som årene går.

Derfor synes ikke jeg det var noe "spesielt" ved han, men heller en "typisk 30 års kropp" :-)

Skrevet

For å være ærlig så ser jeg heller bilder av han enn å høre musikken hans. Syns det er flott å se en mann som viser ta han er MANN og ikke barberer bort kroppshår. Jeg syns det er sexy med menn som er naturlige

Skrevet

Det jeg mener, men ikke har fått frem er at han ser helt vanlig ut. Som en mann skal se ut etter min mening. Med kroppshår, litt vaskeball og ikke så ekstremt veltrent.

Flott at han tør vise frem kroppen sin synes jeg! Det er som da DDE kastet skjorta og viste frem bleike brystkasser og litt valker! Flottings! Det er jo sånn de aller fleste av oss er. :o)

Helt enig Lillemus. Klok kvinne.

Skrevet

For å være ærlig så ser jeg heller bilder av han enn å høre musikken hans. Syns det er flott å se en mann som viser ta han er MANN og ikke barberer bort kroppshår. Jeg syns det er sexy med menn som er naturlige

Enig!

Skrevet

Det finnes menn som naturlig ikke har apehår også :-)

alt dette er jo snakk om smak og behag :)

Skrevet

Hvor gammel er du da, og hvor gammel er mannen din siden han har sixpack?

En eldre mann med sixpack er det ihvertfall noe panisk over.

Ta han der Rune i Bergen (Sissel Kyrkjebø-Rune). Han er veltrent, men er han sexy?

NEI!

"En eldre mann med sixpack er det ihvertfall noe panisk over."

Mener du for alvor at alle menn bør la kroppen forfalle når de har nådd en viss alder?

Husk at det er veldig individuelt om du klarer å få og beholde en sixpack.

Hvis du i tillegg trener en del utholdenhetstrening (løping, sykling, ski/turgåing etc) så beholder mange sixpacken godt opp i 40 og 50 årene.

Og det skal være "panisk"....?

:-)

Skrevet

Jeg er ikke Robbie Wiliams fan, men de testosteronbombene du la inn lenke til er patetiske, syns nå jeg da.

hihi - jeg er vokst opp med Tarzan jeg- på film, i blader og med en pappa som lærte meg å tegne slike mannekropper! *s*

det er pappa's skyld! :)

Skrevet

Enig! Han er akkurat passe for sin alder. (Gjetter at han er i 40-årene)

Kunne ha vært litt høyere etter min smak. Han ser litt liten ut på bildet ihvertfall.

Han er 31 år, og han har fett på magen. Husk at han ligger på rygg da, og likevel er det antydning til "sentralt håndtak" :-)

Jeg kan love deg at det hadde sett litt annerledes ut om han hadde stått oppreist....

Skrevet

Det finnes menn som naturlig ikke har apehår også :-)

alt dette er jo snakk om smak og behag :)

Selvfølgelig. Kjæresten min har naturlig moderat hårvekst og han er så deilig så! :o)

Skrevet

"En eldre mann med sixpack er det ihvertfall noe panisk over."

Mener du for alvor at alle menn bør la kroppen forfalle når de har nådd en viss alder?

Husk at det er veldig individuelt om du klarer å få og beholde en sixpack.

Hvis du i tillegg trener en del utholdenhetstrening (løping, sykling, ski/turgåing etc) så beholder mange sixpacken godt opp i 40 og 50 årene.

Og det skal være "panisk"....?

:-)

*stiller meg bak Goliath og er enig med han*

Skrevet

Ikke så ung? Er han ikke bare 31 år da?

Litt tidlig å få alderstillegg rundt magen da vel? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...