Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Goliath

17

• Lillemus

9

• fei1365380229

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke enig :-)

Jeg er ikke overbegeistra for tattisene, men resten av mannen synes jeg er behagelig å hvile øynene på - både meg og uten klær. At mannfolk har hår er ikke noe nytt - jeg har et et eksemplar av arten hjemme selv. Det hadde i alle fall sett latterlig ut om han var barbert?!

Og han hadde ikke noe six-pack, men han var da ikke akkurat verken feit eller pløsete?? Bare en helt allminnelig mann - med stor nok selvtillit (og selvironi??) til posere selv om han ikke har kroppen til Mr Universe.

Beste hilsen fra

Skrevet

Det finnes menn som naturlig ikke har apehår også :-)

alt dette er jo snakk om smak og behag :)

Jeg skrev ikke at jeg syns menn uten hår er usexy. Jeg skrev at det er sexy med menn som er naturlige, og med menn som ikke barberer bort kroppshår.Er de naturlig hårløse på bryst og mage så kan de være veldig sexy. Men jeg har overhodet ikke sans for menn som barberer bort kroppshår. Liker mye bedre at menn er seg selv.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"kremt"

Jeg hadde vel ikke sagt nei takk til en natt (om jeg hadde vært singel), men det er ikke bare kropp jeg tenner på. Jeg må høre folk snakke, før jeg kan uttale meg.

Men som jeg har sagt mange ganger før her inne, så er det ingenting som er så usexy som menn som gir blaffen og ligger i sofaen og eser ut.

Men det skal ikke være for mye andre veien heller.

jeg har sett noen menn på helsestudio, som står og speiler de "oppsvulma" musklene sine. Noen av dem kan nesten ikke gå. De går som en gorilla. Det er ikke sexy det heller. De ser bare dumme ut.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ikke enig :-)

Jeg er ikke overbegeistra for tattisene, men resten av mannen synes jeg er behagelig å hvile øynene på - både meg og uten klær. At mannfolk har hår er ikke noe nytt - jeg har et et eksemplar av arten hjemme selv. Det hadde i alle fall sett latterlig ut om han var barbert?!

Og han hadde ikke noe six-pack, men han var da ikke akkurat verken feit eller pløsete?? Bare en helt allminnelig mann - med stor nok selvtillit (og selvironi??) til posere selv om han ikke har kroppen til Mr Universe.

Beste hilsen fra

"Bare en helt allminnelig mann - med stor nok selvtillit (og selvironi??) til posere selv om han ikke har kroppen til Mr Universe."

Det sa du det;)

Selvtillit er sexy.

Skrevet

Jeg skrev ikke at jeg syns menn uten hår er usexy. Jeg skrev at det er sexy med menn som er naturlige, og med menn som ikke barberer bort kroppshår.Er de naturlig hårløse på bryst og mage så kan de være veldig sexy. Men jeg har overhodet ikke sans for menn som barberer bort kroppshår. Liker mye bedre at menn er seg selv.

hvordan vet du om de har barbert eller om det er naturlig da? :)

Hva om du blir sammen med en svømmer? er det DA greit?

Skrevet

Selvfølgelig. Kjæresten min har naturlig moderat hårvekst og han er så deilig så! :o)

Klart han er det - men det var ikke snakk om kjærester dette- det var en kjendis som blir intervjuet - naken på en sofa -teit.

Skrevet

"kremt"

Jeg hadde vel ikke sagt nei takk til en natt (om jeg hadde vært singel), men det er ikke bare kropp jeg tenner på. Jeg må høre folk snakke, før jeg kan uttale meg.

Men som jeg har sagt mange ganger før her inne, så er det ingenting som er så usexy som menn som gir blaffen og ligger i sofaen og eser ut.

Men det skal ikke være for mye andre veien heller.

jeg har sett noen menn på helsestudio, som står og speiler de "oppsvulma" musklene sine. Noen av dem kan nesten ikke gå. De går som en gorilla. Det er ikke sexy det heller. De ser bare dumme ut.

ja- bolerne er ikke sexy :-)

Skrevet

Ja, selvsagt de har jo jeg også sett -og det er da enda eklere.

Kan ikke noe for det - har ikke sånn "ape"-fetisj jeg :)

Så Mr Kahn måtte kle av seg før du i det hele tatt vurderte å innlede noe som helst med ham? ;o) Jeg må innrømme at på det tidspunktet min kjære kledde av seg så var jeg for involvert til å avbryte hele forholdet pga antall kroppshår ;o)

Men eventuelle hår på ryggen napper jeg ut....

Beste hilsen fra

Skrevet

Så Mr Kahn måtte kle av seg før du i det hele tatt vurderte å innlede noe som helst med ham? ;o) Jeg må innrømme at på det tidspunktet min kjære kledde av seg så var jeg for involvert til å avbryte hele forholdet pga antall kroppshår ;o)

Men eventuelle hår på ryggen napper jeg ut....

Beste hilsen fra

Jeg hadde flaks! :)

mil1365380270
Skrevet

Imponerer mer å gjøre det med den kroppen, enn om han hadde stilt veltrent og nybarbert.

Skrevet

Imponerer mer å gjøre det med den kroppen, enn om han hadde stilt veltrent og nybarbert.

Impnerer meg ikke i det hele tatt å la seg intervjue i den posituren der.

Skrevet

Jeg hadde flaks! :)

Hihihi, men hva hadde du gjort om du ikke hadde det....? ;o)

Og til spørsmålet om hvor vidt man kan se om noen har babert seg eller ikke - så ja, selvfølgelig kan man det! Og ikke minst kjenne det, når det vokser ut igjen, *grøss*. Enkelte mannfolk måtte jo begynt å jobbe redusert stilling om de skulle klart å holde hårveksten i sjakk ;-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Klart han er det - men det var ikke snakk om kjærester dette- det var en kjendis som blir intervjuet - naken på en sofa -teit.

Joda, jeg er enig i at det er litt teit å stille naken på intervju - vitner kanskje litt om desperasjon ja. Selv om fyren vel har fans nok til at det ikke skulle være nødvendig å bli desperat riktig ennå?

Skrevet

hvordan vet du om de har barbert eller om det er naturlig da? :)

Hva om du blir sammen med en svømmer? er det DA greit?

jeg er 47 år og kan ikke drømme om å være sammen med menn jeg kunne vært mora til. Sjansen for at jeg skulle bli sammen med en som er så aktiv svømmer at han har behov for å barbere brøstkassa er dermed minimal.

mil1365380270
Skrevet

Impnerer meg ikke i det hele tatt å la seg intervjue i den posituren der.

Hvorfor ikke det? Kan jo være litt artig?!

*ser for meg Sponheim på sofaen*

Skrevet

Nei jeg synes faktisk ikke at muskelmenn er fine, tro det eller ei :-) Da liker jeg bedre senete menn. Sånne oppblåste "bole-kropper" synes jeg bare er stygt. Den øverste linken... Ville ikke hatt ham om jeg fikk betalt! Han nederste så jeg for lite til at jeg fikk noe inntrykk.

Nei takke meg til en "hverdagskropp" :-) Muskler er fint, men ikke i overdrevne mengder. Senete, sterke kropper er fint, slike som ser ut som om noen har blåst dem opp er IKKE fint.

Beste hilsen fra

fei1365380229
Skrevet

"En eldre mann med sixpack er det ihvertfall noe panisk over."

Mener du for alvor at alle menn bør la kroppen forfalle når de har nådd en viss alder?

Husk at det er veldig individuelt om du klarer å få og beholde en sixpack.

Hvis du i tillegg trener en del utholdenhetstrening (løping, sykling, ski/turgåing etc) så beholder mange sixpacken godt opp i 40 og 50 årene.

Og det skal være "panisk"....?

:-)

Hvor er det du ferdes? Jeg ser veldig få menn med sixpack jeg. Jeg trodde faktisk det skulle en del trening og minimalt med fett utenpå for å få den fram?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"En eldre mann med sixpack er det ihvertfall noe panisk over."

Mener du for alvor at alle menn bør la kroppen forfalle når de har nådd en viss alder?

Husk at det er veldig individuelt om du klarer å få og beholde en sixpack.

Hvis du i tillegg trener en del utholdenhetstrening (løping, sykling, ski/turgåing etc) så beholder mange sixpacken godt opp i 40 og 50 årene.

Og det skal være "panisk"....?

:-)

"Mener du for alvor at alle menn bør la kroppen forfalle når de har nådd en viss alder?"

Nei, nei, nei, og atter nei!

Jeg trodde jeg hadde skrevet nok om det her inne tidligere til å tro at "alle" hadde fått med seg hva jeg mente om den saken;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...