Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Ja, selvsagt de har jo jeg også sett -og det er da enda eklere.

Kan ikke noe for det - har ikke sånn "ape"-fetisj jeg :)

Så du mener at vi bør slippe å eksponeres for menn som har hårvekst på brystet eller? Jeg har selv en mann med naturlig lite hårvekst der og det syns jeg jo er deilig, men jeg syns ikke menn som har hår på brystet skal "gjemme" seg bort for det, det er da helt naturlig og kan da også være sexy.

Jeg syns ikke det er særlig pent med hår på ryggen det skal jeg innrømme.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Goliath

17

• Lillemus

9

• fei1365380229

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mulig jeg tar feil, men jeg synes det ser ut som om magen begynner å få et alderstillegg. Tross alt så ligger han på ryggen, og magen ville nok sett vesentlig kraftigere ut når han står.

Og han er tross alt bare 31 år. Selv er jeg 44, og ville ikke hatt noen problemer med å "matche" den kroppen der, selv om jeg kun tilbringer et par tre timer i uka på å holde meg i form.

Fortsetter han som nå, så vil han raskt ese videre ut etterhvert som årene går.

Derfor synes ikke jeg det var noe "spesielt" ved han, men heller en "typisk 30 års kropp" :-)

Kanskje han ikke har noen 30-års-kropp, men jeg sikler ikke etter 30-åringer heller;)

Dessuten har jeg da sett 30-åringer som er langt verre enn det der.

Mannen min er 47,5 han, og han har vel kropp omtrent som han der. Bare lengre og lekrere bein, litt mindre hår og uten tatovering.

Jeg liker menn både med og uten hår på brystet, men de bør ikke barbere det bort. Det er femi.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han er 31 år, og han har fett på magen. Husk at han ligger på rygg da, og likevel er det antydning til "sentralt håndtak" :-)

Jeg kan love deg at det hadde sett litt annerledes ut om han hadde stått oppreist....

Er han 31?

Da synes jeg han ser litt markert ut i ansiktet i forhold til alderen.

Men pytt sann, han er ikke stygg uansett.

Skrevet

Hvor er det du ferdes? Jeg ser veldig få menn med sixpack jeg. Jeg trodde faktisk det skulle en del trening og minimalt med fett utenpå for å få den fram?

Jeg har vokst opp med kamerater i et miljø der idrett og trening alltid har vært en del av hverdagen fra barnsben av.

Og da blir "vedlikeholdstrening" og forholdsvis sunt kosthold også en del av hverdagen etterhvert som vi blir eldre (men intet fanatisk på noen som helst måte).

For oss er en "sixpack" fremdeles forholdsvis vanlig, men det er også store individuelle forskjeller som muligens også er genetisk betinget.

Og du behøver ikke på noen som helst måte være "deffet" for å få frem sixpacken, så et lite fettlag på kroppen kan godt kombineres med en sixpack. Men den kommer selvfølgelig ikke like godt frem som f.eks på en kroppsbygger forut for en konkurranse:-)

Skrevet

Kanskje han ikke har noen 30-års-kropp, men jeg sikler ikke etter 30-åringer heller;)

Dessuten har jeg da sett 30-åringer som er langt verre enn det der.

Mannen min er 47,5 han, og han har vel kropp omtrent som han der. Bare lengre og lekrere bein, litt mindre hår og uten tatovering.

Jeg liker menn både med og uten hår på brystet, men de bør ikke barbere det bort. Det er femi.

Håret synes jeg ikke er ille på noen måte.

Men jeg tror nok at Robbie må ta seg sammen om han ikke skal ende opp som en overvektig 40 åring:-)

fei1365380229
Skrevet

Jeg har vokst opp med kamerater i et miljø der idrett og trening alltid har vært en del av hverdagen fra barnsben av.

Og da blir "vedlikeholdstrening" og forholdsvis sunt kosthold også en del av hverdagen etterhvert som vi blir eldre (men intet fanatisk på noen som helst måte).

For oss er en "sixpack" fremdeles forholdsvis vanlig, men det er også store individuelle forskjeller som muligens også er genetisk betinget.

Og du behøver ikke på noen som helst måte være "deffet" for å få frem sixpacken, så et lite fettlag på kroppen kan godt kombineres med en sixpack. Men den kommer selvfølgelig ikke like godt frem som f.eks på en kroppsbygger forut for en konkurranse:-)

Nei, jeg bare lurte for jeg må innrømme at hvis man f.eks er på stranden så er det veldig sjelden man ser en sixpack, men jeg ligger vel kanskje på feil sted på stranden kanskje :-).

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Håret synes jeg ikke er ille på noen måte.

Men jeg tror nok at Robbie må ta seg sammen om han ikke skal ende opp som en overvektig 40 åring:-)

Det kan hende det. Han ser litt liten ut også, og da er det enda lettere og se litt overvektig ut, og man legger på seg noen kilo.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, jeg bare lurte for jeg må innrømme at hvis man f.eks er på stranden så er det veldig sjelden man ser en sixpack, men jeg ligger vel kanskje på feil sted på stranden kanskje :-).

Man ser det på 20-åringene.

Skrevet

Nå kan jeg bare prate for meg og en del av mine kamerater. Men når vi drar til stranden, så er det som regel til steder hvor det ikke er så mye folk - hvis vi i det hele tatt drar til stranden i Norge....

Da er det mer vanlig å reise til utlandet på en eller annen "aktivitetsferie" hvor vi kan finne en del å være med på, og slipper å ligge rett ut i sola hele tiden:-)

Skrevet

Man ser det på 20-åringene.

Men på færre og færre av dem også....

Alt for mange som ikke deltar i fysiske aktiviteter i tenårene - desverre.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men på færre og færre av dem også....

Alt for mange som ikke deltar i fysiske aktiviteter i tenårene - desverre.

Der er jeg jaggu enig med deg gitt;)

Gjest giga david
Skrevet

Er han ikke litt "damete" da? Smaken hans er vel i hvert fall litt "feminin":-)

har du ennå ikke blitt mer opplyst............? jeez!

Skrevet

har du ennå ikke blitt mer opplyst............? jeez!

Du kan kanskje opplyse meg, siden du tydligvis mener du selv er "opplyst"?

Gjest giga david
Skrevet

Du kan kanskje opplyse meg, siden du tydligvis mener du selv er "opplyst"?

du vil antyde at jeg er homse, det er jeg ikke. Opplyst derimot...

våkne opp, mann, vi er kommet til år 2005

Skrevet

Så Mr Kahn måtte kle av seg før du i det hele tatt vurderte å innlede noe som helst med ham? ;o) Jeg må innrømme at på det tidspunktet min kjære kledde av seg så var jeg for involvert til å avbryte hele forholdet pga antall kroppshår ;o)

Men eventuelle hår på ryggen napper jeg ut....

Beste hilsen fra

*Ler* Jeg er så lite fiksert på kropp at det tok meg en mnds tid med jenvlig knulling før jeg oppdaget at Koseklumpen har 2 arr (det ene stort!) på magen... *Hehe*

Pleier å erte ham med at det ikke synes når han sitter på sengekanten for da går det i ett med valkene. ;o)

Skrevet

jeg er 47 år og kan ikke drømme om å være sammen med menn jeg kunne vært mora til. Sjansen for at jeg skulle bli sammen med en som er så aktiv svømmer at han har behov for å barbere brøstkassa er dermed minimal.

Ja, men jeg er ikke 47 så...:)

Skrevet

Så du mener at vi bør slippe å eksponeres for menn som har hårvekst på brystet eller? Jeg har selv en mann med naturlig lite hårvekst der og det syns jeg jo er deilig, men jeg syns ikke menn som har hår på brystet skal "gjemme" seg bort for det, det er da helt naturlig og kan da også være sexy.

Jeg syns ikke det er særlig pent med hår på ryggen det skal jeg innrømme.

Tråden lagde jeg ut fra min smak :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...