Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihihi, men hva hadde du gjort om du ikke hadde det....? ;o)

Og til spørsmålet om hvor vidt man kan se om noen har babert seg eller ikke - så ja, selvfølgelig kan man det! Og ikke minst kjenne det, når det vokser ut igjen, *grøss*. Enkelte mannfolk måtte jo begynt å jobbe redusert stilling om de skulle klart å holde hårveksten i sjakk ;-)

Beste hilsen fra

hadde han ikke vært noe fo rmeg så hadde vi ikke vært sammen nå :) vi ble jo samboere dagen etter vi traff hverandre.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

35

• Goliath

17

• Lillemus

9

• fei1365380229

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

du vil antyde at jeg er homse, det er jeg ikke. Opplyst derimot...

våkne opp, mann, vi er kommet til år 2005

ehhh....her tror jeg det er du som må våkne opp...:-)

Ikke mener jeg å antyde at du er homse, men jeg forsøker å antyde at jeg ikke helt forstår hva det er jeg bør opplyses om?

At Robbie er homse? At han er bifil? At han ikke er verken homse eller bifil? At det å være homse selvfølgelig er helt greit? At det å være homse ikke nødvendigvis behøver å bety at man er femi? At det å være homse kan bety at man er femi?

Hva er det egentlig du forsøker å fortelle meg at jeg ikke er opplyst på?

Gjest giga david
Skrevet

ehhh....her tror jeg det er du som må våkne opp...:-)

Ikke mener jeg å antyde at du er homse, men jeg forsøker å antyde at jeg ikke helt forstår hva det er jeg bør opplyses om?

At Robbie er homse? At han er bifil? At han ikke er verken homse eller bifil? At det å være homse selvfølgelig er helt greit? At det å være homse ikke nødvendigvis behøver å bety at man er femi? At det å være homse kan bety at man er femi?

Hva er det egentlig du forsøker å fortelle meg at jeg ikke er opplyst på?

det du ikke later til å forstå er at det ikke nødvendigvis er det er en sammenheng mellom "feminin" smak og å være homse eller bigutt

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Og her er enda en som er enig i det:

http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447535.html

Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg synes ungene mine også sitter for mye forran skjermen, men han mellomste driver nå ihvertfall med tennis og nanbudo. Fotball har han sluttet med, men spiller i alle friminutt.

Hun eldste drev mer med sport før, men nå er det bare musikk,sang og dans. Får litt bevegelse da ihvertfall.

Men de er tynne de, og de må bli med ut på skiturer og fjellturer. Men det er den daglige trimmen som er viktig, og jeg må si at jeg var mer aktiv som liten enn mine barn er.

Den hersens datamaskina virker som en magnet på dem.

På meg også visst;o)

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg synes ungene mine også sitter for mye forran skjermen, men han mellomste driver nå ihvertfall med tennis og nanbudo. Fotball har han sluttet med, men spiller i alle friminutt.

Hun eldste drev mer med sport før, men nå er det bare musikk,sang og dans. Får litt bevegelse da ihvertfall.

Men de er tynne de, og de må bli med ut på skiturer og fjellturer. Men det er den daglige trimmen som er viktig, og jeg må si at jeg var mer aktiv som liten enn mine barn er.

Den hersens datamaskina virker som en magnet på dem.

På meg også visst;o)

Ja, så lenge man selv sitter mye inne - så smitter det av på ungene........mulig vi bør pakke sekken oftere med mat og drikke og bare stikke ut en tur.

Skrevet

Ja, men jeg er ikke 47 så...:)

hehe- men du henger ikke så veldig langt etter.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, så lenge man selv sitter mye inne - så smitter det av på ungene........mulig vi bør pakke sekken oftere med mat og drikke og bare stikke ut en tur.

Så sant som der er sagt.

Nå, føler jeg at jeg får gjort litt begge deler da. Tror ikke vi er blandt de verste. Er en ganske sporty familie, men data`n stjeler for mye tid. Helt klart.

Jeg som skulle venne meg av med dette, "havner" i diskusjoner igjen og igjen.

Akkurat nå sitter jeg på jobb da.

Skrevet

Så sant som der er sagt.

Nå, føler jeg at jeg får gjort litt begge deler da. Tror ikke vi er blandt de verste. Er en ganske sporty familie, men data`n stjeler for mye tid. Helt klart.

Jeg som skulle venne meg av med dette, "havner" i diskusjoner igjen og igjen.

Akkurat nå sitter jeg på jobb da.

................gjør jeg? ja

Gjest Sakarine
Skrevet

Han ser ut som en normal mann med hår :)

At han stiller opp på den måten, får han gjøre som han vil med for meg.

Skrevet

Han ser ut som en normal mann med hår :)

At han stiller opp på den måten, får han gjøre som han vil med for meg.

For meg også :)

fei1365380229
Skrevet

Det har vi gjort siden de var små :o), men nå er de to eldste 11 år og 13 år og nå vil de ikke være med mer. Jeg tvinger dem allikevel jeg da.

Når de hadde høstferie nå så smurte jeg morsomme matpakker til dem og sendte dem ut på sykkeltur når de kjedet seg og helst ville sitte foran skjermen.

Men altså selvom vi er ganske aktive så har verken jeg eller mannen min sixpack :o) til det er vi alt for glad i mat.

Skrevet

Det har vi gjort siden de var små :o), men nå er de to eldste 11 år og 13 år og nå vil de ikke være med mer. Jeg tvinger dem allikevel jeg da.

Når de hadde høstferie nå så smurte jeg morsomme matpakker til dem og sendte dem ut på sykkeltur når de kjedet seg og helst ville sitte foran skjermen.

Men altså selvom vi er ganske aktive så har verken jeg eller mannen min sixpack :o) til det er vi alt for glad i mat.

*s* - jeg har fått sånn Quasimodorygg jeg - fikk noen bilder nå som ble tatt udner en festmiddag - herregud som jeg hater bilder jeg ikke vet blir tatt *retter seg opp*

:-)

Ut på tur, aldri sur!

Skrevet

det du ikke later til å forstå er at det ikke nødvendigvis er det er en sammenheng mellom "feminin" smak og å være homse eller bigutt

Da er det lite du har forstått av hva jeg forstår:-)

I tillegg er du "flink" til å lese vesentlig mer ut av mine innlegg enn hva jeg mener med dem.....

Selvfølgelig kan man være feminin uten å være homse. Og selvfølgelig kan man være homse uten å være feminin.

Men Robbie er kjent for å være litt feminin, og han er også kjent for muligens å ha en bred seksuell preferanse.

For så opplyst som du er, så er du sikkert også kjent med at mange biseksuelle og homofile faktisk også KAN VÆRE noe mer feminine enn "vanlig" - først og fremst fordi de ofte (men ikke alltid) er litt mer bevisst på sitt utseende.

Hvilket for øvrig også er en vanlig sak for jenter/damer - men det vet du sikkert også?

Skrevet

Da er det lite du har forstått av hva jeg forstår:-)

I tillegg er du "flink" til å lese vesentlig mer ut av mine innlegg enn hva jeg mener med dem.....

Selvfølgelig kan man være feminin uten å være homse. Og selvfølgelig kan man være homse uten å være feminin.

Men Robbie er kjent for å være litt feminin, og han er også kjent for muligens å ha en bred seksuell preferanse.

For så opplyst som du er, så er du sikkert også kjent med at mange biseksuelle og homofile faktisk også KAN VÆRE noe mer feminine enn "vanlig" - først og fremst fordi de ofte (men ikke alltid) er litt mer bevisst på sitt utseende.

Hvilket for øvrig også er en vanlig sak for jenter/damer - men det vet du sikkert også?

det er i alle fall de feminine homsene man legger merke til )

Skrevet

det er i alle fall de feminine homsene man legger merke til )

Selvfølgelig - og noen er så feminine at det blir latterlig for noen, og langt mer feminint enn for noen damer:-)

Men det er jo ikke helt uvanlig at også heterofile menn bruker f.eks sminke, selv om jeg personlig finner det noe for feminint for min personlig smak.

Skrevet

Selvfølgelig - og noen er så feminine at det blir latterlig for noen, og langt mer feminint enn for noen damer:-)

Men det er jo ikke helt uvanlig at også heterofile menn bruker f.eks sminke, selv om jeg personlig finner det noe for feminint for min personlig smak.

Ja -det er verre enn svarte, krøllete, svette hår også! :)

Skrevet

Ja -det er verre enn svarte, krøllete, svette hår også! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...