Gå til innhold

Tinglysninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med en arv jeg fikk ble det skrevet et dokument om hva som skulle skje med aksjene hvis jeg falt fra. Jeg klarer ikke finne igjen dette dokumentet men vet det er tinglyst. hvor kan jeg hendvende meg for å få kopi av dette. Bor i Akershus.

Skrevet

Tinglysing har vært administrert innen hver enkelt kommune, blir nå overført til Statens kartverk. Denne prosessen er ikke ferdig. Sjekk status for din kommune på www.tinglysing.no.

Da kan du finne ut hvem du skal spørre videre.

Skrevet

Tinglysing har vært administrert innen hver enkelt kommune, blir nå overført til Statens kartverk. Denne prosessen er ikke ferdig. Sjekk status for din kommune på www.tinglysing.no.

Da kan du finne ut hvem du skal spørre videre.

Takk for raskt svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...