Gå til innhold

Hørt om "Antony and the Johnsons"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dem på tv i går - det var veldig spesielt og jeg likte det! :)

hare1365380455
Skrevet

Hvem er det og hvilken musikk spiller de?

Skrevet

Hvem er det og hvilken musikk spiller de?

På linken under meg selv så kan du høre dem - aner ikke hva jeg skal kalle det jeg! :) "sentimental punk med vibrato?" hehe

hare1365380455
Skrevet

På linken under meg selv så kan du høre dem - aner ikke hva jeg skal kalle det jeg! :) "sentimental punk med vibrato?" hehe

Jeg hører på det nå. Hm.... Du har nok rett i beskrivelsen din. :)

Skrevet

A-ha! Så nå skal du på konsert?

den har jo vært....:)

hare1365380455
Skrevet

den har jo vært....:)

Jaja, du får følge med og gå en annen gang de kommer. :)

Skrevet

Ja - det var noe av det snåleste jeg har hørt, som ikke har falt under kategorien "eksperimentellt", "fri-improvisert", "støy", "electronica" e.l.

".............................................."

Skrevet

"Sentimental", ja. Men hvor i all verden får du "punk" fra? Jeg vil vel heller si at det har elementer av abstrahert folkemusikk, puttet i en slags klassisk/vise-kontekst.

"..........................................."

Skrevet

"Sentimental", ja. Men hvor i all verden får du "punk" fra? Jeg vil vel heller si at det har elementer av abstrahert folkemusikk, puttet i en slags klassisk/vise-kontekst.

"..........................................."

okeida -det men pun var mest for hvordan de så ut. husk jeg er en dame uten peil på sjangere - bare vet hva jeg liker når jeg hører dem :)

Skrevet

Ja - det var noe av det snåleste jeg har hørt, som ikke har falt under kategorien "eksperimentellt", "fri-improvisert", "støy", "electronica" e.l.

".............................................."

Likte du det? - jeg fikk lyst tilå "svelge" musikken jeg - den gikk rett inn -for å si det sånn....*dårlig til å forklare*

Skrevet

Likte du det? - jeg fikk lyst tilå "svelge" musikken jeg - den gikk rett inn -for å si det sånn....*dårlig til å forklare*

Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om den - det er et eller annet ved det :-)

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...