nilia Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108713 Lurer på hvilken straff disse "sykepleierne" vil få? Jeg synes ikke det finnes en straff som er streng nok for slike folk... 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Har ikke hørt om denne saken før, men dette er jo helt forferdelig. Små forsvarsløse barn som andre så vidt tør å ta i i frykt for å skade dem. Huff så fæle mennesker kan være.... 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 og hun ene avvsier det som ufarlig "LEK" - for helvete!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Horribelt. Men én ting stusser jeg på: "uaktsomt drapsforsøk" Er dette en skrivefeil? Det må jo uansett bli snakk om uaktsomt drap, iom. at barnet døde. Men det er da ingenting som heter "uaktsomt drapsforsøk"? Hvordan kan man ved å være uaktsom _forsøke_ å drepe noen? ".........................................." 0 Siter
Gjest Sakarine Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Det er en lek med liv og fem år er altfor lite, jeg blir så provosert! Stakkars uskyldige baby 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.