Gjest Sliter litt nå Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har studert noen år. Deretter sluttet jeg på studiet pga depresjon, og sosial angst. Jeg fikk meg en deltidsjobb, og har søkt på heltid i to år nå. Legen min mener jeg ikke får jobb, fordi jeg er syk, og ikke klarer å gi mitt beste på intervju. Men jeg sliter med økonomien. (får utbetalt 8000 i måneden) Jeg kan heller ikke forstå hvordan jeg skal klare å jobbe heltid. Har jeg rett til noe støtte av noe slag? Kvier meg for å oppsøke kontorer, iallefall hvis jeg skulle bli avvist. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hvis du er syk og har vært det i 1 år og går til behandling med utsikt til bedring kan du få rehabiliteringspenger, men jeg tviler på at du får mere utbetalt da enn det du gjør nå. Når du går på rehabilitering har du ikke lov til å jobbe eller studere. Attføring betaler ut samme sum som rehabilitering, men på attføring skal man studere eller ha arbeidstrening. Snakk med legen din og spørr om han har noen råd til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.