Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 De derre med sånn fargerike kuler inni, nam :-) Også er de ganske gode de med sånn appelsingele også. Men Mariekjeks? Æsj... Jeg forstår ikke at så mange kan spise de. At barn gnasker, ok, men voksne? Det er det tørreste det går an å få i munnen - all fuktighet i munnen blir oppsugt i løpet av tiendelssekunder. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Liker ikke så godt kjeks, men må jeg velge må det bli franske vafler (tror de heter det). 0 Siter
Frøken eple Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jaffa cakes!! Og Marilyn cookies på en god nr. 2! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jaffa cakes!! Og Marilyn cookies på en god nr. 2! Mener du Maryland cookies? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Kornmo med smør og brunost! Ellers er de nye til WASA helt NYDELIGE! 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Kornmo med brunost på! Morsomt - jeg skrev det samme før jeg leste ditt - det er VELDIG GODT TIL SVART KAFFE! 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 De derre med sånn fargerike kuler inni, nam :-) Også er de ganske gode de med sånn appelsingele også. Men Mariekjeks? Æsj... Jeg forstår ikke at så mange kan spise de. At barn gnasker, ok, men voksne? Det er det tørreste det går an å få i munnen - all fuktighet i munnen blir oppsugt i løpet av tiendelssekunder. Jeg skal vedde på at de bruker samme deigen til bunn i Grandis. :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 De derre med sånn fargerike kuler inni, nam :-) Også er de ganske gode de med sånn appelsingele også. Men Mariekjeks? Æsj... Jeg forstår ikke at så mange kan spise de. At barn gnasker, ok, men voksne? Det er det tørreste det går an å få i munnen - all fuktighet i munnen blir oppsugt i løpet av tiendelssekunder. Mariekjeks er da ganske godt, men det må være den ekte og ikke first price sin. 0 Siter
Osiris Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 hjemmebakte havrekjeks bakt med smør og rosiner. 0 Siter
Osiris Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 De derre med sånn fargerike kuler inni, nam :-) Også er de ganske gode de med sånn appelsingele også. Men Mariekjeks? Æsj... Jeg forstår ikke at så mange kan spise de. At barn gnasker, ok, men voksne? Det er det tørreste det går an å få i munnen - all fuktighet i munnen blir oppsugt i løpet av tiendelssekunder. Spis 10 Mariekjeks- så kan du prøve å plystre. *ler* 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Spis 10 Mariekjeks- så kan du prøve å plystre. *ler* 10 mariekjeks i munnen!! Det må jo trekke ut fuktigheten i hele kroppen, det.... *grøss* :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Mariekjeks er da ganske godt, men det må være den ekte og ikke first price sin. "Mariekjeks er da ganske godt" Øh... Smaken er _definitivt_ som baken... :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg skal vedde på at de bruker samme deigen til bunn i Grandis. :-) Hehe, ikke umulig. Ta et lite mariekjeks og strø på litt kjøttdeig og ost - så har du en aldri så liten minipizza :-D 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Morsomt - jeg skrev det samme før jeg leste ditt - det er VELDIG GODT TIL SVART KAFFE! hehe....godt til cola light også....eller varm kakao med krem... 0 Siter
Frøken eple Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Mener du Maryland cookies? ;o) Hi hi, jo jo, seff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.