Osiris Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 10 mariekjeks i munnen!! Det må jo trekke ut fuktigheten i hele kroppen, det.... *grøss* :-) Det virker sannsynligvis som trekkpapir ja. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har skrevet om min favoritt kjeks så mange ganger her inne at en del har vel fått det med seg alt... Men det er en kjeks som jeg kjøper på Lidl (tysk merke) og som jeg plutselig ikke husker hva heter i farten. Det er butterkjeks med mørk sjokolade trekk... kjempe gode!!!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har skrevet om min favoritt kjeks så mange ganger her inne at en del har vel fått det med seg alt... Men det er en kjeks som jeg kjøper på Lidl (tysk merke) og som jeg plutselig ikke husker hva heter i farten. Det er butterkjeks med mørk sjokolade trekk... kjempe gode!!!! Ps: se på meldinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.