Gå til innhold

Morsomme opplevelser

Anbefalte innlegg

Gjest rødmer
Skrevet

Inspirert av tråden om h*n som lurte på om h*n kunne ha kjørt med håndbrekket på i 4 kilometer, vil jeg gjerne høre flere morsomme, sanne historier.

Selv hadde jeg en liknende epioside da jeg som 24-åring gikk fra familiebilen i en bakke midt på vinteren. Hvorfor? Fordi det var for glatt til å komme opp...... :0) Gjett hvem som bante og løp da h*n hørte hva jeg hadde gjort!

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• favn

4

• Tootsieroll1365380854

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Har gått ifra bilen en gang jeg også. Stod bom fast på isen, men viste at sambo ikke var langt unna, så han kjørte bilen hjem (var heldigvis ikke så langt unna)

Har kjørt igjennom ett kryss også med håndbrekket på, kunne ikke skjønne hvorfor bilen gikk så tregt ;-)

Nå var dette rett etter jeg hadde tatt lappen da. Liker og tro at jeg er en bedre sjåfør nå *s*

Gjest rødmer
Skrevet

Har gått ifra bilen en gang jeg også. Stod bom fast på isen, men viste at sambo ikke var langt unna, så han kjørte bilen hjem (var heldigvis ikke så langt unna)

Har kjørt igjennom ett kryss også med håndbrekket på, kunne ikke skjønne hvorfor bilen gikk så tregt ;-)

Nå var dette rett etter jeg hadde tatt lappen da. Liker og tro at jeg er en bedre sjåfør nå *s*

hehe, det med håndbrekket.... har krasja også en gang. Så for mye til høyre da jeg kom inn på en vei, såpass mye at jeg ble påkjørt i venstre side. Og stripa bilen en gang eller to, selvfølgelig......

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg skulle av gårde med en kake, og hadde litt mye å bære på, og litt for dårlig tid. Da jeg skulle åpne bildøra, satt jeg kaka på taket. Lesset inn resten i bagasjen og kjørte av gårde. Hadde ikke kjørt langt før jeg kom til en bratt nedoverbakke. Da for kaka over panseret og landet på bakken foran bilen! Veldig morsomt da jeg måtte fortelle alle hvorfor jeg ikke hadde med kaka:-D

Gjest Shira12
Skrevet

hehe, det med håndbrekket.... har krasja også en gang. Så for mye til høyre da jeg kom inn på en vei, såpass mye at jeg ble påkjørt i venstre side. Og stripa bilen en gang eller to, selvfølgelig......

Har ripa bilen en gang jeg også.

Skled på isen og fikk ikke stoppa før jeg traff en mur.

Gjest rødmer
Skrevet

Jeg skulle av gårde med en kake, og hadde litt mye å bære på, og litt for dårlig tid. Da jeg skulle åpne bildøra, satt jeg kaka på taket. Lesset inn resten i bagasjen og kjørte av gårde. Hadde ikke kjørt langt før jeg kom til en bratt nedoverbakke. Da for kaka over panseret og landet på bakken foran bilen! Veldig morsomt da jeg måtte fortelle alle hvorfor jeg ikke hadde med kaka:-D

det har jeg også opplevd! Men ikke med kake da.... Med snopeposen min.... så pinlig! tusen smågodt ut på veien, foran rutebussen og greier....... :0)

Gjest Aimabel
Skrevet

det har jeg også opplevd! Men ikke med kake da.... Med snopeposen min.... så pinlig! tusen smågodt ut på veien, foran rutebussen og greier....... :0)

Ja, det er nok mange som har gjort det samme. Taket er så fin plass å sette fra seg ting på. Jeg har gjort noe enda teitere også. Jeg satt en rødvinflaske bak bilen, og rygget over den etterpå :-D Ganske distre noen ganger

Gjest rødmer
Skrevet

Ja, det er nok mange som har gjort det samme. Taket er så fin plass å sette fra seg ting på. Jeg har gjort noe enda teitere også. Jeg satt en rødvinflaske bak bilen, og rygget over den etterpå :-D Ganske distre noen ganger

*lol* nei, så uheldig! og så god rødvin da......!

Gjest taxikøen
Skrevet

Jeg hadde akkurat fått lappen og tk med venninna mi på biltur. Vi skulle kjøre å besøke en annen venn og var litt usikekr på veien. Vi svingte inn en veg vi mente var riktig og der var det mye trafikk. Veldig stillestående trafikk. Vi satt og skravlet litt og køen gikk veldig tregt. etter en halvtime uten nesten å komme fremover fant vi ut at vi stod i en meget lang taxikø........

Flaue....

Skrevet

Pleier å glemme lommeboka, nøkler, en ting jeg har kjøpt på butikken etc på biltaket noen ganger i blant. Ser de igjen når de detter ned på frontruta...

Ellers så har jeg kræsja i et lyskryss, tatt feil av revesj og 1.gir og kjørte inn i noen isklumper to dager etter at støtfangeren var reparert (da var ikke pappan min blid.......), hatt for stor fart ned en bakke på vinteren og fått noen småbulker, og sikker noe mer som jeg ikke kommer på i farta.

Gjest rødmer
Skrevet

Jeg hadde akkurat fått lappen og tk med venninna mi på biltur. Vi skulle kjøre å besøke en annen venn og var litt usikekr på veien. Vi svingte inn en veg vi mente var riktig og der var det mye trafikk. Veldig stillestående trafikk. Vi satt og skravlet litt og køen gikk veldig tregt. etter en halvtime uten nesten å komme fremover fant vi ut at vi stod i en meget lang taxikø........

Flaue....

*LOL*

Skrevet

Søstra mi skrev opp alle mine tabber og holdt verdens lengste tale i bryllupet vårt! hehe - men det blir for langt å legge ut her :)

fei1365380229
Skrevet

Det har jeg gjort for mange år siden også eller med en bærbar kassettspiller da, den gikk i tusen knas.

Mannen min gjorde en supertabbe på samme måten for en stund siden, hadde akkurat fått ny bærbar pc på jobben og la den oppå biltaket. Han kjørte et lite stykke med den, gikk en tur i byen for å kjøpe noe og kom tilbake og oppdaget pcen. Vanvittig flaks at den ikke gikk i bakken eller at noen stjal den spør du meg :o)

Gjest LucySky
Skrevet

Har ripa bilen en gang jeg også.

Skled på isen og fikk ikke stoppa før jeg traff en mur.

Mye biltabber her. Jeg plusser på med egen: søstera mi og jeg hadde kjøpt juletre, og skulle frakte det hjem på taket av hennes folkevognboble.

Det var et veldig stort, tett og bredt tre, og vi "klistra" det til taket med rotenden forover og ørten strikker.

Først kjørte vi veldig forsiktig, men det gikk jo så greit, og så skravlet i vei og søstera mi suste ned en bratt bakke og ut i stort kryss.

Da kom granskogen brått sigende ned foran frontruta og oss og alt ble mørkt.

Vi satt der bare, i bælmørke, mens det tutet på alle kanter.

Jeg tror vi ikke skjønte hva som hadde hendt med det samme.

Så tusla vi ut og begynte å bake med kjempetreet midt i trafikken, det var forferdelig flaut og ikke fikk vi det opp igjen heller, før det kom hjelp ...

*stønne*

Gjest Aimabel
Skrevet

Mye biltabber her. Jeg plusser på med egen: søstera mi og jeg hadde kjøpt juletre, og skulle frakte det hjem på taket av hennes folkevognboble.

Det var et veldig stort, tett og bredt tre, og vi "klistra" det til taket med rotenden forover og ørten strikker.

Først kjørte vi veldig forsiktig, men det gikk jo så greit, og så skravlet i vei og søstera mi suste ned en bratt bakke og ut i stort kryss.

Så tusla vi ut og begynte å bake med kjempetreet midt i trafikken, det var forferdelig flaut og ikke fikk vi det opp igjen heller, før det kom hjelp ...

*stønne*

-"Så tusla vi ut og begynte å bake "

????????????????

Var det et passende tidspunkt for å begynne med julebakst?

skorpionfisken
Skrevet

h*n var jo rimelig unødvendig da. Kun en kvinne forlater en bil i en bratt og glatt bakke. Og kun en mann banner og springer for å redde bilen i den samme bakken.

:-)

Skrevet

Joda har da gjort noen tabber, men sjeldent noen store.

Men en gang jeg kjørte billøp så ble det voldsomt stress for å komme seg ned på startplata. Blodpumpa har nok hastighet selv om man ikke stresser, så dette ble ekstra ille.

Men etter at jeg sto klar så trillet bilen frem ca ti cm og det førte til at jeg måtte rygge og stille meg opp igjen på nytt. Etter å ha rygget en halvmeter så trillet jeg frem på plass igjen. Konsentrasjonen på det røde og grønne lyset var intens.

I det, det grønne lyset kom så rykket jeg ut clutchen, ga full gass og spant av gårde så gummi og grus sprutet.

Det var bare det at jeg hadde glemt å sette den i første igjen,...... den sto i revers.

Ikke nødvendig å si at det løpet ble ødelagt og jeg kom på siste plass.

Skrevet

Det har jeg gjort for mange år siden også eller med en bærbar kassettspiller da, den gikk i tusen knas.

Mannen min gjorde en supertabbe på samme måten for en stund siden, hadde akkurat fått ny bærbar pc på jobben og la den oppå biltaket. Han kjørte et lite stykke med den, gikk en tur i byen for å kjøpe noe og kom tilbake og oppdaget pcen. Vanvittig flaks at den ikke gikk i bakken eller at noen stjal den spør du meg :o)

Bærbar kassettspiller? Det har jeg også gjort!

Den ble ødelagt, ja...

Gjest LucySky
Skrevet

*stønne*

Til Aimabel: det var jo jul ...

Men skulle være bakse, dah!

Skrevet

Joda har da gjort noen tabber, men sjeldent noen store.

Men en gang jeg kjørte billøp så ble det voldsomt stress for å komme seg ned på startplata. Blodpumpa har nok hastighet selv om man ikke stresser, så dette ble ekstra ille.

Men etter at jeg sto klar så trillet bilen frem ca ti cm og det førte til at jeg måtte rygge og stille meg opp igjen på nytt. Etter å ha rygget en halvmeter så trillet jeg frem på plass igjen. Konsentrasjonen på det røde og grønne lyset var intens.

I det, det grønne lyset kom så rykket jeg ut clutchen, ga full gass og spant av gårde så gummi og grus sprutet.

Det var bare det at jeg hadde glemt å sette den i første igjen,...... den sto i revers.

Ikke nødvendig å si at det løpet ble ødelagt og jeg kom på siste plass.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...