Gå til innhold

Morsomme opplevelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann hadde kjøpt ny motorsykkel, det var en eldre Harley med "kick" start, som altså måtte trampes i gang.

Jeg var ute å kjørte, og fikk motorstopp i et kryss, og måtte da selvsagt sette sykkelen på støtte for å hoppe på kjiken (aner ikke hvordan det skrives).

Det stod en mann bak meg og tutet som bare f*** fordi jeg stod i veien, men det var så smalt at det hjalp ikke noe å rulle meg ut til siden heller.

Han tutet og tutet, og jeg hoppet og svettet i 26 graders varme og full skinndress..

Endte med at jeg ble forbanna, reiv av meg hjelmen, åpnet døra til mannen i bilen, og bad han gå bort å starte sykkelen, så skulle jeg holde inne hornet for ham i mens...

Hehe... gubben ble visst redd for han smalt igjen døren og rygget ut og rundt til en annen avkjørsel...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• favn

4

• Tootsieroll1365380854

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...mmm....har sikkert fortalt det før -men jeg glapp på clutsjen inne i garasjen og bilen hoppet frem og jeg knuste de nymalte vindussprossene som stod der.

Ikke så moro.

Skrevet

Joda har da gjort noen tabber, men sjeldent noen store.

Men en gang jeg kjørte billøp så ble det voldsomt stress for å komme seg ned på startplata. Blodpumpa har nok hastighet selv om man ikke stresser, så dette ble ekstra ille.

Men etter at jeg sto klar så trillet bilen frem ca ti cm og det førte til at jeg måtte rygge og stille meg opp igjen på nytt. Etter å ha rygget en halvmeter så trillet jeg frem på plass igjen. Konsentrasjonen på det røde og grønne lyset var intens.

I det, det grønne lyset kom så rykket jeg ut clutchen, ga full gass og spant av gårde så gummi og grus sprutet.

Det var bare det at jeg hadde glemt å sette den i første igjen,...... den sto i revers.

Ikke nødvendig å si at det løpet ble ødelagt og jeg kom på siste plass.

*LOL* det må ha vært litt av et syn! :) var nok moro å klappe deg på skulderen etterpå og være morsom på din bekostning!

Skrevet

Det 'verste' jeg har gjort, er noen slurvete parkeringer fordi jeg er lat og ikke orker fram-og-tilbake.

Og så tok jeg et blinklys bak på en annen bil en gang. Etter to års parkering på samme sted, satt det så godt at jeg ble litt overmodig vendingen.

Noen kjipe parkeringsbøter, forresten...

Gjest rødmer
Skrevet

Det 'verste' jeg har gjort, er noen slurvete parkeringer fordi jeg er lat og ikke orker fram-og-tilbake.

Og så tok jeg et blinklys bak på en annen bil en gang. Etter to års parkering på samme sted, satt det så godt at jeg ble litt overmodig vendingen.

Noen kjipe parkeringsbøter, forresten...

*Lol* ja, det må ha vært noen slurvete parkeringer siden du får bot for dem. Parkerer du midt i veien da eller?

Skrevet

*LOL* det må ha vært litt av et syn! :) var nok moro å klappe deg på skulderen etterpå og være morsom på din bekostning!

Hehe,ja gjett, kona lo i mange dager og ler enda...jævla kjerring:-)

Alle i teamet lo og ler enda de også, og sier..."husker du den gangen"...osv.....morsomme gitt.

Men en av de som lo mest han presterte det samme bare noen løp senere, i tillegg til at han har satt bilen i fri mange ganger, hehe.

Det ser jævla dumt ut og dra i full fart bakover. Men det er mange som har gjort dette, så jeg er ikke alene om tabben. Det er ikke uten grunn at de andre bilene ikke skal stå for nære bak under start:-)

Skrevet

Min mann hadde kjøpt ny motorsykkel, det var en eldre Harley med "kick" start, som altså måtte trampes i gang.

Jeg var ute å kjørte, og fikk motorstopp i et kryss, og måtte da selvsagt sette sykkelen på støtte for å hoppe på kjiken (aner ikke hvordan det skrives).

Det stod en mann bak meg og tutet som bare f*** fordi jeg stod i veien, men det var så smalt at det hjalp ikke noe å rulle meg ut til siden heller.

Han tutet og tutet, og jeg hoppet og svettet i 26 graders varme og full skinndress..

Endte med at jeg ble forbanna, reiv av meg hjelmen, åpnet døra til mannen i bilen, og bad han gå bort å starte sykkelen, så skulle jeg holde inne hornet for ham i mens...

Hehe... gubben ble visst redd for han smalt igjen døren og rygget ut og rundt til en annen avkjørsel...

Godt sagt :)

Skrevet

*LOL*

Ler du også? Du har ikke vært den eneste gitt, hehe.

Skrevet

Men en gang jeg kjørte billøp så ble det voldsomt stress for å komme seg ned på startplata. Blodpumpa har nok hastighet selv om man ikke stresser, så dette ble ekstra ille.

Men etter at jeg sto klar så trillet bilen frem ca ti cm og det førte til at jeg måtte rygge og stille meg opp igjen på nytt. Etter å ha rygget en halvmeter så trillet jeg frem på plass igjen. Konsentrasjonen på det røde og grønne lyset var intens.

I det, det grønne lyset kom så rykket jeg ut clutchen, ga full gass og spant av gårde så gummi og grus sprutet.

Det var bare det at jeg hadde glemt å sette den i første igjen,...... den sto i revers.

*lol*

Skrevet

*lol*

Du er nok ikke den eneste som har ledd av dette,jeg har fått høre dette noen ganger, hehe.

Gjest rødmer
Skrevet

*lol* synes jeg ser hodet ditt idet bilen tar av bakover :0) pinlige greier ;0)

Skrevet

Ler du også? Du har ikke vært den eneste gitt, hehe.

Jeg var visst den første, men ikke den eneste, ser jeg :-)

Jeg kan så levende se for meg hvordan du fyker bakover så spruten står samtidig som resten raser fremover :)

*Ler fortsatt*

Skrevet

*Lol* ja, det må ha vært noen slurvete parkeringer siden du får bot for dem. Parkerer du midt i veien da eller?

Det skrev jeg da ikke?

Parkeringsbøter kommer av ulovige parkeringer, les: tiden utløpt, parkering for nær kryss, parkering på parkering forbudt.

Bemerkningen om slurvete parkeringer var ment å være litt morsom og handler bare om at jeg ikke alltid gidder å justere det hvis bilen blir stående litt på snei.

Skrevet

*lol* synes jeg ser hodet ditt idet bilen tar av bakover :0) pinlige greier ;0)

Ja hode var jo forberedt på å dra bakover derfor strammet jeg musklene i den retningen. Var jo like før jeg skallet i rattet og hadde jeg ikke sittet så godt fastspent så hadde jeg gjort det også, hehe

Skrevet

Jeg var visst den første, men ikke den eneste, ser jeg :-)

Jeg kan så levende se for meg hvordan du fyker bakover så spruten står samtidig som resten raser fremover :)

*Ler fortsatt*

Hehe,ja,jeg har jo sett andre som har gjort dette og det ser jævla dumt ut, jeg ler like godt hver gang.

Skrevet

Åhhh...jeg har vel "driti på draget" mang en gang :)

Hadde fått lappen - dette var i Spania - og kjørte stolt med tre voksne i bilen. Så en "liten" vannpytt foran meg og trodde det skulle gå greit å kjøre over...i ganske stor fart.

Pytten var selvsakt diger og det sto vegger av vann rundt hele bilen i noen sekunder...ikke nubbesjangs å se hverken foran eller bak eller på sidene.

Det gikk heldigvis bra.

Samme tiden var vi fire ungdommer som kjørte rundt, jeg fremdeles litt stolt... kjørte ganske fort rett frem og la plutselig merke til en rundkjøring rett foran bilen...det ble en skikkelig sving kan du si og alle pasasjerene lå skvisa til en side i bilen :)

For ikke så lenge siden ringte jeg min mann og lurte på hvorfor traktoren gikk så sakte, hva som var galt.

Det viste seg at jeg hadde glemt å sette den i andre gear og at jeg derfor kjørte sakte som en skildpadde men traktoren hylte og skrek...altså, en traktor har to spaker som er gear, og en fotpedal som er høy og lav gear da, som undskyldning.

Samme traktoren fikk kjørt seg da røyken sto og kællen lurte på hva jeg drev med, trodde det var noe galt da og...og så sto håndbrekket på :(

Søstra mi har alltid gitt oss en god latter...hun er sånn tv.type og kommer ut for de rareste situasjoner.

Har ikke tall på alle de gangene vi har strena avgårde for så å ikke se noe til henne...snur oss og da ligger hun langflat midt i vegen...har glemt midtrabatten.

Eller den gangen vi var på disco og satt ved baren. Hun hadde høye heler og vi hvilte bena på slike benhvilere - lange metallrør nærmest - langs baren.

Når vi skal på dansegulvet setter hun fast helene i disse og legger seg langflat på gulvet.

Eller på dansegulvet, hun digger og danser i veg, snubler i sine egne ben og detter så lang hun er.

Hun kom også hjem en gang med blod rennende nedover kinnet. Hadde klart å gå rett på et skilt og fått et kutt i hodet. Vi fant aldri ut hvor hen på skiltet det var så skarpt og lavt at det kunne gå :)

Og når vi snakker om blod...

Hadde vært på byen med venner - bodde da i Oslo - og var rimelig på snurren og på veg hjem. Det var kaldt og jeg hadde hatt på som jeg dro langt nedover nesa, og jakke som jeg dro langt oppover øra.

Nærmest i søvne strena jeg hjemover i en veldig fart, til det plutselig sa "pang" og jeg kjente blodsmak i munn...hadde faktisk klart å gå rett på og krasje...i et stort hus :o

Skrevet

Hehe,ja,jeg har jo sett andre som har gjort dette og det ser jævla dumt ut, jeg ler like godt hver gang.

Skal dette bakes inn i neste bondfilm så må du få med i manuskriptet at "skurken" er i en bil utenfor banen, slik at du bare elegant vrenger bilen rundt og tar opp forfølgelsen.

På den måten vil latteren slå over i intens beundring i stedet :)

Gjest rødmer
Skrevet

Åhhh...jeg har vel "driti på draget" mang en gang :)

Hadde fått lappen - dette var i Spania - og kjørte stolt med tre voksne i bilen. Så en "liten" vannpytt foran meg og trodde det skulle gå greit å kjøre over...i ganske stor fart.

Pytten var selvsakt diger og det sto vegger av vann rundt hele bilen i noen sekunder...ikke nubbesjangs å se hverken foran eller bak eller på sidene.

Det gikk heldigvis bra.

Samme tiden var vi fire ungdommer som kjørte rundt, jeg fremdeles litt stolt... kjørte ganske fort rett frem og la plutselig merke til en rundkjøring rett foran bilen...det ble en skikkelig sving kan du si og alle pasasjerene lå skvisa til en side i bilen :)

For ikke så lenge siden ringte jeg min mann og lurte på hvorfor traktoren gikk så sakte, hva som var galt.

Det viste seg at jeg hadde glemt å sette den i andre gear og at jeg derfor kjørte sakte som en skildpadde men traktoren hylte og skrek...altså, en traktor har to spaker som er gear, og en fotpedal som er høy og lav gear da, som undskyldning.

Samme traktoren fikk kjørt seg da røyken sto og kællen lurte på hva jeg drev med, trodde det var noe galt da og...og så sto håndbrekket på :(

Søstra mi har alltid gitt oss en god latter...hun er sånn tv.type og kommer ut for de rareste situasjoner.

Har ikke tall på alle de gangene vi har strena avgårde for så å ikke se noe til henne...snur oss og da ligger hun langflat midt i vegen...har glemt midtrabatten.

Eller den gangen vi var på disco og satt ved baren. Hun hadde høye heler og vi hvilte bena på slike benhvilere - lange metallrør nærmest - langs baren.

Når vi skal på dansegulvet setter hun fast helene i disse og legger seg langflat på gulvet.

Eller på dansegulvet, hun digger og danser i veg, snubler i sine egne ben og detter så lang hun er.

Hun kom også hjem en gang med blod rennende nedover kinnet. Hadde klart å gå rett på et skilt og fått et kutt i hodet. Vi fant aldri ut hvor hen på skiltet det var så skarpt og lavt at det kunne gå :)

Og når vi snakker om blod...

Hadde vært på byen med venner - bodde da i Oslo - og var rimelig på snurren og på veg hjem. Det var kaldt og jeg hadde hatt på som jeg dro langt nedover nesa, og jakke som jeg dro langt oppover øra.

Nærmest i søvne strena jeg hjemover i en veldig fart, til det plutselig sa "pang" og jeg kjente blodsmak i munn...hadde faktisk klart å gå rett på og krasje...i et stort hus :o

*LOL*

hva mener du med tv.type?

det med rundkjøring fikk meg til å tenke på hun som kjørte ...rett frem...... i rundkjøringa. nærsynt.....

her om dagen så jeg også en mann som gikk på en stolpe. så litt berusa ut

Skrevet

*LOL*

hva mener du med tv.type?

det med rundkjøring fikk meg til å tenke på hun som kjørte ...rett frem...... i rundkjøringa. nærsynt.....

her om dagen så jeg også en mann som gikk på en stolpe. så litt berusa ut

Med tv.type så mener jeg at alt det rare/dumme/merkelige den jenta har klart å få til oppetter tidene er ting man ellers kun ser på tv ;)

Skrevet

Jeg hadde akkurat fått lappen og tk med venninna mi på biltur. Vi skulle kjøre å besøke en annen venn og var litt usikekr på veien. Vi svingte inn en veg vi mente var riktig og der var det mye trafikk. Veldig stillestående trafikk. Vi satt og skravlet litt og køen gikk veldig tregt. etter en halvtime uten nesten å komme fremover fant vi ut at vi stod i en meget lang taxikø........

Flaue....

HAHAHA! Åh dæven så komisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...