Gå til innhold

Morsomme opplevelser

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Joda har da gjort noen tabber, men sjeldent noen store.

Men en gang jeg kjørte billøp så ble det voldsomt stress for å komme seg ned på startplata. Blodpumpa har nok hastighet selv om man ikke stresser, så dette ble ekstra ille.

Men etter at jeg sto klar så trillet bilen frem ca ti cm og det førte til at jeg måtte rygge og stille meg opp igjen på nytt. Etter å ha rygget en halvmeter så trillet jeg frem på plass igjen. Konsentrasjonen på det røde og grønne lyset var intens.

I det, det grønne lyset kom så rykket jeg ut clutchen, ga full gass og spant av gårde så gummi og grus sprutet.

Det var bare det at jeg hadde glemt å sette den i første igjen,...... den sto i revers.

Ikke nødvendig å si at det løpet ble ødelagt og jeg kom på siste plass.

*ROTFLMAO*

Kjære vene, spar meg, magen min... orker ikke mer..!!

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• favn

4

• Tootsieroll1365380854

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skal dette bakes inn i neste bondfilm så må du få med i manuskriptet at "skurken" er i en bil utenfor banen, slik at du bare elegant vrenger bilen rundt og tar opp forfølgelsen.

På den måten vil latteren slå over i intens beundring i stedet :)

Hehe, ja det må vris til noe sånt, det var ikke akkurat noe å beundre slik jeg gjorde det.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Min mann hadde kjøpt ny motorsykkel, det var en eldre Harley med "kick" start, som altså måtte trampes i gang.

Jeg var ute å kjørte, og fikk motorstopp i et kryss, og måtte da selvsagt sette sykkelen på støtte for å hoppe på kjiken (aner ikke hvordan det skrives).

Det stod en mann bak meg og tutet som bare f*** fordi jeg stod i veien, men det var så smalt at det hjalp ikke noe å rulle meg ut til siden heller.

Han tutet og tutet, og jeg hoppet og svettet i 26 graders varme og full skinndress..

Endte med at jeg ble forbanna, reiv av meg hjelmen, åpnet døra til mannen i bilen, og bad han gå bort å starte sykkelen, så skulle jeg holde inne hornet for ham i mens...

Hehe... gubben ble visst redd for han smalt igjen døren og rygget ut og rundt til en annen avkjørsel...

"Endte med at jeg ble forbanna, reiv av meg hjelmen, åpnet døra til mannen i bilen, og bad han gå bort å starte sykkelen, så skulle jeg holde inne hornet for ham i mens..."

Det der var jo ikke flaut, men et fantastisk bra comeback!! Tenk å komme på å si noe sånt til en fløutende idiot, da!

*Applauderer*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

"Endte med at jeg ble forbanna, reiv av meg hjelmen, åpnet døra til mannen i bilen, og bad han gå bort å starte sykkelen, så skulle jeg holde inne hornet for ham i mens..."

Det der var jo ikke flaut, men et fantastisk bra comeback!! Tenk å komme på å si noe sånt til en fløutende idiot, da!

*Applauderer*

Fløytende, skulle det selvfølgelig være..

hare1365380455
Skrevet

*ROTFLMAO*

ROTFLMAO=?

:)

Skrevet

Hehe, ja det må vris til noe sånt, det var ikke akkurat noe å beundre slik jeg gjorde det.

Som Bond lander du alltid elegant på bena, så dette går seg til :)

Skrevet

*ROTFLMAO*

Det er jævlig artig å se på, men ikke fult så moro for den som gjør det, i alle fall ikke der og da, hehe.

Konsentrasjonen er jo 100 % på startlysene og man forventer at det skal gå fremover. Jeg skjønte jo faen ikke hva som skjedde, da jeg dro bakover.

4 biler i full fart fremover og en bil i full fart bakover.

Jeg spant bakover så grusen haglet i to til tre meter, før hjernen skjønte at det gikk gal vei.

Skrevet

Som Bond lander du alltid elegant på bena, så dette går seg til :)

Eller på hjulene kanskje:-)

Skrevet

Eller på hjulene kanskje:-)

Det også!

Psst, ta en titt på "hvem er kjekkest tråden".

Skrevet

Det også!

Psst, ta en titt på "hvem er kjekkest tråden".

Hvor er den tråden da tro? jeg får lete litt.

Skrevet

Det 'verste' jeg har gjort, er noen slurvete parkeringer fordi jeg er lat og ikke orker fram-og-tilbake.

Og så tok jeg et blinklys bak på en annen bil en gang. Etter to års parkering på samme sted, satt det så godt at jeg ble litt overmodig vendingen.

Noen kjipe parkeringsbøter, forresten...

Aaaahhhaaa og deg diskuterer jeg bilkjøring, sinker og biler uten eller dårlig lys med??....hæææ?...:-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

ROTFLMAO=?

Rolling On The Floor Laughing My Ass Off.

Chattespråk, da vettu ;O)

Skrevet

Aaaahhhaaa og deg diskuterer jeg bilkjøring, sinker og biler uten eller dårlig lys med??....hæææ?...:-)

Jeg kjører som en drøm, men orker ikke bruke så mye energi på petimeter-parkering. Så langt har jeg vel fått fire parkeringsbøter alt i alt. Håper det bare er i USA dette betyr tilnærmelsesvis kriminell ;-)

Tror ikke vi har diskutert lys på bil, for øvrig.

Skrevet

Jeg kjører som en drøm, men orker ikke bruke så mye energi på petimeter-parkering. Så langt har jeg vel fått fire parkeringsbøter alt i alt. Håper det bare er i USA dette betyr tilnærmelsesvis kriminell ;-)

Tror ikke vi har diskutert lys på bil, for øvrig.

Var kanskje ikke lys vi diskuterte, men sinker i alle fall.

Petimeterparkering er vel for deg når du kun tar en parkeingsplass det da? Ellers tar du vel både to og tre plasser?...:-)

Skrevet

Var kanskje ikke lys vi diskuterte, men sinker i alle fall.

Petimeterparkering er vel for deg når du kun tar en parkeingsplass det da? Ellers tar du vel både to og tre plasser?...:-)

Nei! Dobbeltparkering har jeg ALDRI gjort. Den slags provoserer meg faktisk kraftig.

Skrevet

Nå har jeg kommet på en biltabbe, jeg også :)

Vi hadde akkurat kjøpt ny bil. En riktig så dyr og flott med ryggekontroll. (Slik som piper når du kommer for nær noe bak).

Gutta på jobben var meget bilintereserte og kom ut for å beundre bilen da jeg skulle dra.

Jeg rygger fornøyd i veg mens jeg holder øye med de stirrende mennene. Helt til det sier DUNK!

Da har jeg rygget inn i og knust baklyset på bilen til en av de som ser på.

Dermed lærte jeg på den brutale måten at ryggekontrollen måtte aktiveres manuelt, den gikk ikke på automatisk slik som jeg var vant til fra den forrige bilen :(

Skrevet

Nå har jeg kommet på en biltabbe, jeg også :)

Vi hadde akkurat kjøpt ny bil. En riktig så dyr og flott med ryggekontroll. (Slik som piper når du kommer for nær noe bak).

Gutta på jobben var meget bilintereserte og kom ut for å beundre bilen da jeg skulle dra.

Jeg rygger fornøyd i veg mens jeg holder øye med de stirrende mennene. Helt til det sier DUNK!

Da har jeg rygget inn i og knust baklyset på bilen til en av de som ser på.

Dermed lærte jeg på den brutale måten at ryggekontrollen måtte aktiveres manuelt, den gikk ikke på automatisk slik som jeg var vant til fra den forrige bilen :(

Steik kor pinlig :-))

*ler fortsatt*

Skrevet

Steik kor pinlig :-))

*ler fortsatt*

Ja, gjett da! Jeg skulle jo liksom imponere dem...

Skrevet

Ja, gjett da! Jeg skulle jo liksom imponere dem...

Sånn går det når man absolutt skal tøffe seg altså!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...