Gå til innhold

Morsomme opplevelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn går det når man absolutt skal tøffe seg altså!

;-)

*Flau*

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• favn

4

• Tootsieroll1365380854

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For flere år siden skulle jeg se på den nye campingvogna til mamma og pappa. Jeg parkerte bilen rett foran vogna og hadde bilen i fri, men glemte å ta på håndbrekket. BUMS så hoppa bilen rett inni slepekroken (heter vel ikke det kanskje?) på vogna. Jammen glad campingvogna stod med "slepekroken" mot meg...

Den dagen jeg fikk lappen, klarte jeg forresten å kjøre inn i murveggen på det lokale kjøpesenteret *flau*

Skrevet

Nå har jeg kommet på en biltabbe, jeg også :)

Vi hadde akkurat kjøpt ny bil. En riktig så dyr og flott med ryggekontroll. (Slik som piper når du kommer for nær noe bak).

Gutta på jobben var meget bilintereserte og kom ut for å beundre bilen da jeg skulle dra.

Jeg rygger fornøyd i veg mens jeg holder øye med de stirrende mennene. Helt til det sier DUNK!

Da har jeg rygget inn i og knust baklyset på bilen til en av de som ser på.

Dermed lærte jeg på den brutale måten at ryggekontrollen måtte aktiveres manuelt, den gikk ikke på automatisk slik som jeg var vant til fra den forrige bilen :(

Hehe, den var bra. Men hva sa kollegaen? Han stod vel bare å måpte.

Skrevet

Hehe, den var bra. Men hva sa kollegaen? Han stod vel bare å måpte.

Han tok det veldig pent. Bilen hans var gammel og han brukte å mekke på den, så det var nok at jeg betalte ny lykt. Han gjorde resten selv.

Dessuten hjalp det at han fikk prøvekjøre bilen vår etterpå :)

Skrevet

Han tok det veldig pent. Bilen hans var gammel og han brukte å mekke på den, så det var nok at jeg betalte ny lykt. Han gjorde resten selv.

Dessuten hjalp det at han fikk prøvekjøre bilen vår etterpå :)

Prøvekjøre ny bil er snadder for oss som mekker selv og har gamle biler. Det er balsam for sjelen og gjør livet lettere i mange måneder etterpå:-) Du gjorde en god gjerning der.

Skrevet

Prøvekjøre ny bil er snadder for oss som mekker selv og har gamle biler. Det er balsam for sjelen og gjør livet lettere i mange måneder etterpå:-) Du gjorde en god gjerning der.

"Du gjorde en god gjerning der."

Dessuten hjalp det veldig på samvittigheten min :)

Skrevet

Den gangen vi hadde vært hos svigermor og svigerfar og hentet 6 pakning egg husker jeg godt.

Mannen la den oppå biltaket og glemte selvfølgelig å ta den inn i bilen så vi kjørte en strekning på 2-3 km før en bil bak oss gjorde oss oppmerksom på det.

Han lå bak oss å stortutet men om vi stoppet nei da tilslutt så måtte han kjøre forbi oss og stoppe å da han kom ut av bilen imot bilen vår så stoppet vi.

Dere har en 6 pakning egg på taket sier han og eggene hadde holdt seg fint de tilogmed over 5 fartsdumper!

Skrevet

"Du gjorde en god gjerning der."

Dessuten hjalp det veldig på samvittigheten min :)

Det er bra, livskvaliteten økte nok for begge:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Dette blir litt privat altså, men skitt au. Dere vet jo ikke hvem jeg er.

For noen år siden var vi alene på hytta, jeg og mannen min.

Vi drakk vin og koste oss, og etter litt vin blir man gjerne litt kåt.

Jeg sitter på bordet, han står forran. Vi har det fint vi, og jeg legger hodet bakover (av en eller annen grunn)

Det jeg ikke tenkte på var at bak meg står det et talglys.

Det tar plutselig fyr i det lange håret mitt( som jeg har spart så lenge til)og jeg hører lyden av brennende hår.

Jeg hyler. Håret er ødelagt og jeg må klippe det. Håret mitt som jeg var så stolt av.

Det ble en het hyrdestund, både på den ene og den andre måten. Var ikke noe morsomt da det skjedde, men vi har ledd godt av det i ettertid.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg sitter på bordet, han står forran. Vi har det fint vi, og jeg legger hodet bakover (av en eller annen grunn)

Det tar plutselig fyr i det lange håret mitt( som jeg har spart så lenge til)og jeg hører lyden av brennende hår.

Jeg hyler. Håret er ødelagt og jeg må klippe det. Håret mitt som jeg var så stolt av.

Det ble en het hyrdestund, både på den ene og den andre måten. Var ikke noe morsomt da det skjedde, men vi har ledd godt av det i ettertid.

Herregud altså, nå dauer jeg av skam. Hva har dette med bil å gjøre?

Leste bare overskriften.

"Rødmer fra topp til tå"

fei1365380229
Skrevet

Leste bare overskriften.

"Rødmer fra topp til tå"

Morsom var den lell :o)

Skrevet

Leste bare overskriften.

"Rødmer fra topp til tå"

*LOL* Jeg lurte på når bilen kom inn i bildet...

Men historien din var absolutt underholdende, selv om du slapp å ha publikum til *S*

Skrevet

Åhhh...jeg har vel "driti på draget" mang en gang :)

Hadde fått lappen - dette var i Spania - og kjørte stolt med tre voksne i bilen. Så en "liten" vannpytt foran meg og trodde det skulle gå greit å kjøre over...i ganske stor fart.

Pytten var selvsakt diger og det sto vegger av vann rundt hele bilen i noen sekunder...ikke nubbesjangs å se hverken foran eller bak eller på sidene.

Det gikk heldigvis bra.

Samme tiden var vi fire ungdommer som kjørte rundt, jeg fremdeles litt stolt... kjørte ganske fort rett frem og la plutselig merke til en rundkjøring rett foran bilen...det ble en skikkelig sving kan du si og alle pasasjerene lå skvisa til en side i bilen :)

For ikke så lenge siden ringte jeg min mann og lurte på hvorfor traktoren gikk så sakte, hva som var galt.

Det viste seg at jeg hadde glemt å sette den i andre gear og at jeg derfor kjørte sakte som en skildpadde men traktoren hylte og skrek...altså, en traktor har to spaker som er gear, og en fotpedal som er høy og lav gear da, som undskyldning.

Samme traktoren fikk kjørt seg da røyken sto og kællen lurte på hva jeg drev med, trodde det var noe galt da og...og så sto håndbrekket på :(

Søstra mi har alltid gitt oss en god latter...hun er sånn tv.type og kommer ut for de rareste situasjoner.

Har ikke tall på alle de gangene vi har strena avgårde for så å ikke se noe til henne...snur oss og da ligger hun langflat midt i vegen...har glemt midtrabatten.

Eller den gangen vi var på disco og satt ved baren. Hun hadde høye heler og vi hvilte bena på slike benhvilere - lange metallrør nærmest - langs baren.

Når vi skal på dansegulvet setter hun fast helene i disse og legger seg langflat på gulvet.

Eller på dansegulvet, hun digger og danser i veg, snubler i sine egne ben og detter så lang hun er.

Hun kom også hjem en gang med blod rennende nedover kinnet. Hadde klart å gå rett på et skilt og fått et kutt i hodet. Vi fant aldri ut hvor hen på skiltet det var så skarpt og lavt at det kunne gå :)

Og når vi snakker om blod...

Hadde vært på byen med venner - bodde da i Oslo - og var rimelig på snurren og på veg hjem. Det var kaldt og jeg hadde hatt på som jeg dro langt nedover nesa, og jakke som jeg dro langt oppover øra.

Nærmest i søvne strena jeg hjemover i en veldig fart, til det plutselig sa "pang" og jeg kjente blodsmak i munn...hadde faktisk klart å gå rett på og krasje...i et stort hus :o

Her var det mange bra ja, hehe :-D

Skrevet

Her var det mange bra ja, hehe :-D

Og tenk...det er ikke en gang en brøkdel :(

*ler* :)

Skrevet

Stakkars deg...herre min for en forferdelig følelse :(

Men skit i bilen da du...nedover her er flere historier som ikke er på hjul...noen hos meg bla.

Det kalles å bli revet med *ler*

Skrevet

Og tenk...det er ikke en gang en brøkdel :(

*ler* :)

Hehe, du har ikke vurdert å skrive bok da :-D

Skrevet

Hehe, du har ikke vurdert å skrive bok da :-D

Joda, men ikke om tabber ;)

Men du og du å mye vi har ledd oppetter tidene, spesiellt pga. søstra mi.

Hun hadde støtt blå legger fordi mora mi sparket henne på dem, kronisk munndiare...og du vil ikke tro alt som kom ut :o Snakk om å snakke før en tenker altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...