Gjest ikke redd Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Frykt for fugleinfluensa er betydelig overdrevet: http://uit.no/nyheter/tromsoflaket/2663 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 TAkk! da velger jeg å tro på det! *danser ut i verden* 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 TAkk! da velger jeg å tro på det! *danser ut i verden* *LOL* Godt humør i dag? :-) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Nemlig. Og dette med AIDS og andre sykdommer, og ikke minst underernæring er jo noe man burde ta bedre hånd om, istedet for at vi i den aller best stilte vestlige verden skal bruke millioner på en _mulig_, fjern fare! Det er egentlig temmelig grotesk at Norge har tjent 1 milliard kroner på Tamiflusalget (hørte jeg på radioen i går), mens barn dør av mangel på rent vann og mat og meslingevaksiner i store deler av verden. Hva med å gi bort det overskuddet til barn som trenger det i den tredje verden? Vi skulle egentlig skamme oss! En ting er å lage en beredskapsplan for verste fall, med medisin på lager og rutiner for massevaksinering osv, men en helt annen ting er å slakte ned masser av fugler og hamstre tamiflu til massevis av penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.