Gå til innhold

Oppblåst faen

Anbefalte innlegg

Gjest behandling
Skrevet

Jeg skal begynne å jobbe i en attføringsbedrift.

Fikk en dato hvor jeg skulle på et møte, som er 1 uke frem i tid. Jeg kan ikke denne datoen fordi jeg skal på en meget viktig legetime som er helt nødvendig. Saksbehandleren var ikke tilstede så jeg fikk snakke med en annen der og ba hun om å sette meg opp på en annen dag.

"Åffor erru borte den dagen`a"? spør hun meg helt psyko..

Hva faen skal jeg si da? Svarte at jeg skulle til legen. "Erre go` nok grunn det`a?" forsetter hun.

J***** jeg blir så sint!!

Skrevet

Da sier du bare -ja, for den timen får jeg ikke byttet. -

Gjest Lykke til i ny jobb :o)
Skrevet

Det vanlige er at man får 2 timer fri (med betaling) til legebesøk i løpet av dagen. De færreste tar derfor fri en hel dag for dette - dvs, vanlige arbeidstakere.

Dersom du trenger å ha fri hele dagen, så spør legen din om å skrive en bekreftelse til deg, som du kan gi til din nye arb.giver. Da har du ditt på det tørre....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...