Gjest behandling Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg skal begynne å jobbe i en attføringsbedrift. Fikk en dato hvor jeg skulle på et møte, som er 1 uke frem i tid. Jeg kan ikke denne datoen fordi jeg skal på en meget viktig legetime som er helt nødvendig. Saksbehandleren var ikke tilstede så jeg fikk snakke med en annen der og ba hun om å sette meg opp på en annen dag. "Åffor erru borte den dagen`a"? spør hun meg helt psyko.. Hva faen skal jeg si da? Svarte at jeg skulle til legen. "Erre go` nok grunn det`a?" forsetter hun. J***** jeg blir så sint!! 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Da sier du bare -ja, for den timen får jeg ikke byttet. - 0 Siter
Gjest Lykke til i ny jobb :o) Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Det vanlige er at man får 2 timer fri (med betaling) til legebesøk i løpet av dagen. De færreste tar derfor fri en hel dag for dette - dvs, vanlige arbeidstakere. Dersom du trenger å ha fri hele dagen, så spør legen din om å skrive en bekreftelse til deg, som du kan gi til din nye arb.giver. Da har du ditt på det tørre.... 0 Siter
Gjest Gjær Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Er dette noe å hisse seg opp for da? Nærtagen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.