Gå til innhold

KONKURRANSE! Bamsemums og berlinerbolle

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr på jobben sier at det ikke er mulig å spise 10 Bamsemums innen 60 sekunder.

....Jeg har ikke prøvd da...men for meg høres det enkelt ut :)

Han sier også at det NESTEN er umulig å spise en berlinerbolle uten å slikke seg på lepppene.

....Jeg har ikke prøvd det heller da...men for meg høres det enkelt ut :)

Så har dere noe å tenke på neste gang dere kommer over en pose Bamsemums eller en berlinerbolle :)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• favn

5

• fei1365380229

5

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

10 bamsemums på ett minutt? Om de er ferske og ikke seige så skulle vel ikke det være noen umulighet?

Men å spise en berlinerbolle uten å slikke leppene er kanskje verre... :o)

Skrevet

10 bamsemums på ett minutt? Om de er ferske og ikke seige så skulle vel ikke det være noen umulighet?

Men å spise en berlinerbolle uten å slikke leppene er kanskje verre... :o)

Den samme mannen sier at det beste han har sett er 7 Bamsemums på 1 minutt -har jo lyst til å prøve jeg da! :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Den samme mannen sier at det beste han har sett er 7 Bamsemums på 1 minutt -har jo lyst til å prøve jeg da! :)

Høres ut som en morsom mann :-)

Kan han spise en hel pakke mariekjeks uten å få pustevansker også?

Skrevet

Konkurranse for meg:-) Prøver gjerne begge to jeg.

Husk å avgi rapport da! :-) -her på DOL!

Skrevet

Heldig for meg at jeg alt har vært ute og handlet i dag! :o) Ellers hadde jeg definitivt vært troende til å teste bamsemumsen...

fei1365380229
Skrevet

Konkurranse for meg:-) Prøver gjerne begge to jeg.

Jeg trykker ikke i meg 10 bamsemums, har du regnet ut hvor mye kalorier det er i det eller :o)

Skrevet

Høres ut som en morsom mann :-)

Kan han spise en hel pakke mariekjeks uten å få pustevansker også?

Jeg kan jo spørre han :)

Ja, han er morsom -han spiser torsk med brun saus og poteter og drikker rødvin til. -

fei1365380229
Skrevet

Jeg kan jo spørre han :)

Ja, han er morsom -han spiser torsk med brun saus og poteter og drikker rødvin til. -

Naboen som er lege har sett barn sette bamsemums i halsen å dø av det. Kanskje det er farlig å prøve?

Skrevet

Naboen som er lege har sett barn sette bamsemums i halsen å dø av det. Kanskje det er farlig å prøve?

ja noen har jo dødd av bananer og pannekaker og nøtter også....

kakki1365380609
Skrevet

Har prøvd jeg :o) Jeg og min mann måtte prøve dette med bamsemumsen en kveld.....jeg klarte seks. Helt umulig å spise dem fortere. Min kjære klarte syv.

Berlinerboller har jeg ikke forsøkt......enda ;o)

Skrevet

Dette _må_ jo bare prøves.... Har ikke kiosk/butikk i nærheten nå, men vi får snakkes i morgen ;-) Kanskje kollegaen din er en luring? Eller får prosenter fra Nidar?

Skrevet

Har prøvd jeg :o) Jeg og min mann måtte prøve dette med bamsemumsen en kveld.....jeg klarte seks. Helt umulig å spise dem fortere. Min kjære klarte syv.

Berlinerboller har jeg ikke forsøkt......enda ;o)

Kanskje det er din mann jeg kjenner! :) hehe

kakki1365380609
Skrevet

Kanskje det er din mann jeg kjenner! :) hehe

Hmmmmmmm......tror jeg må forhøre ham litt i kveld......det kan jo bli spennende.....*smile*

Skrevet

10 bamsemums høres ikke så voldsomt ut?

Berlinerboller, er det sånne brune, rullet i sukker?

Har han prøvd?

Skrevet

Hmmmmmmm......tror jeg må forhøre ham litt i kveld......det kan jo bli spennende.....*smile*

Ja -spør om han spiser torsk med brun saus - da kan du ikke ta feil - om det er han! *s*

Skrevet

10 bamsemums høres ikke så voldsomt ut?

Berlinerboller, er det sånne brune, rullet i sukker?

Har han prøvd?

Han har prøvd og klarer ikke mer enn 7. Berlinerboller er sånne med sukker og SYLTETØYKLIN inni :) det tror jeg han klarte :)

Skrevet

Han har prøvd og klarer ikke mer enn 7. Berlinerboller er sånne med sukker og SYLTETØYKLIN inni :) det tror jeg han klarte :)

Ok. Det noteres i klassen 'totalt unytting informasjon'.

:)

Skrevet

Ok. Det noteres i klassen 'totalt unytting informasjon'.

:)

jepp -her skal du få mer unyttig informasjon:

Lakken de brukte i fiskebolleboksene på 80-tallet er fra Eian og heter 479-1201

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...