Gå til innhold

KONKURRANSE! Bamsemums og berlinerbolle

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Ja -spør om han spiser torsk med brun saus - da kan du ikke ta feil - om det er han! *s*

*grøsser*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• favn

5

• fei1365380229

5

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

jepp -her skal du få mer unyttig informasjon:

Lakken de brukte i fiskebolleboksene på 80-tallet er fra Eian og heter 479-1201

:-)

Nå leste jeg helt feil her og ble helt hysterisk når jeg så at de hadde brukt lakk i fiskebollene og jeg som spiste så mange på den tiden :-)

Skrevet

jepp -her skal du få mer unyttig informasjon:

Lakken de brukte i fiskebolleboksene på 80-tallet er fra Eian og heter 479-1201

:-)

Hm, på boksene fra alle produsentene? *spent*

Skrevet

Hm, på boksene fra alle produsentene? *spent*

Det var bare en produsent av fiskebolle-BOKSER :)

Skrevet

Nå leste jeg helt feil her og ble helt hysterisk når jeg så at de hadde brukt lakk i fiskebollene og jeg som spiste så mange på den tiden :-)

boksene var lakkert inni for at man ikke skulle skades av blyet i falsen :-)

Ikke for det - de er lakkert enda også, nå blir de fleste bokser sveiset og ikke falset.

OG DETTE GÅR JEG RUNDT OG VET!

Skrevet

Det var bare en produsent av fiskebolle-BOKSER :)

*klaske panne*

Skrevet

boksene var lakkert inni for at man ikke skulle skades av blyet i falsen :-)

Ikke for det - de er lakkert enda også, nå blir de fleste bokser sveiset og ikke falset.

OG DETTE GÅR JEG RUNDT OG VET!

Men når du sier det sånn, hva grunnen var til denne lakkeringen, er det slikt jeg også merker meg og aldri glemmer.

Skrevet

Jeg trykker ikke i meg 10 bamsemums, har du regnet ut hvor mye kalorier det er i det eller :o)

Joda, men det er goooode kalorier:-)

Skrevet

Men når du sier det sånn, hva grunnen var til denne lakkeringen, er det slikt jeg også merker meg og aldri glemmer.

Ja - men jeg jobbet med det i 6 år -og syns det var sabla intressant - hihi, i min tid som laborant det.

fei1365380229
Skrevet

Joda, men det er goooode kalorier:-)

Teller ikke gode kalorier?

Skal jeg spise 10 bamsemums skal jeg ihvertfall kose meg med dem og ikke trykke dem i meg på 1 minutt (men det gikk jo ikke allikevel).

Gjest Aimabel
Skrevet

Teller ikke gode kalorier?

Skal jeg spise 10 bamsemums skal jeg ihvertfall kose meg med dem og ikke trykke dem i meg på 1 minutt (men det gikk jo ikke allikevel).

Hvem klarer å bruke lengst tid på å spise 10 bamsemums?

fei1365380229
Skrevet

Jepp den er jeg med på :o), men kortere tid enn at de blir hvite.

Skrevet

FESTBREMS! :-)

Skrevet

Berlinerbolle uten å slikke seg rundt munnen er mulig, hvis man konsentrerer seg ;)

Men bamsemums, steike. Verdensrekorden er faktisk 9,5 bamsemums på 1min, og både sambo og mannen til søstera mi tenkte at herregud, det er ikke mulig at man ikke kan klare flere. Så de kjøpte seg hver sin pose, vi tok tida og de stappa i seg. Hvis du trykker kjeften full, er det selvfølgelig mulig, men poenget er jo å spise èn og èn. Du skal tro de sleit, tygde og tygde og holdt på å drepe alle muskler i kjeften. Sambo vant med seks mener jeg, og da var smaken for bamsemums borte for resten av kvelde ;)

Prøv, så får du se selv. Men ikke ny bamsemums i munnen før den forrige er borte :D

Skrevet

Berlinerbolle uten å slikke seg rundt munnen er mulig, hvis man konsentrerer seg ;)

Men bamsemums, steike. Verdensrekorden er faktisk 9,5 bamsemums på 1min, og både sambo og mannen til søstera mi tenkte at herregud, det er ikke mulig at man ikke kan klare flere. Så de kjøpte seg hver sin pose, vi tok tida og de stappa i seg. Hvis du trykker kjeften full, er det selvfølgelig mulig, men poenget er jo å spise èn og èn. Du skal tro de sleit, tygde og tygde og holdt på å drepe alle muskler i kjeften. Sambo vant med seks mener jeg, og da var smaken for bamsemums borte for resten av kvelde ;)

Prøv, så får du se selv. Men ikke ny bamsemums i munnen før den forrige er borte :D

AHA! så det er offisielle regler for det også?:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Så det er ikke mulig å svelge dem rett ned?

Husker jeg spiste vanvittige mengder kinderegg i en skoletime for å få overaskelse i lua i russetida. Hørtes så greit ut, men var veldig kvalmende.

Skrevet

Så det er ikke mulig å svelge dem rett ned?

Husker jeg spiste vanvittige mengder kinderegg i en skoletime for å få overaskelse i lua i russetida. Hørtes så greit ut, men var veldig kvalmende.

Hehe du MÅ vel ikke tygge, men hjelpes, du kommer til å drepe deg ;D

Usj, husker en drøss i klassa mi trøkka nedpå en tolitersboks med is i løpet av en skoletime i russetida, for så å spy i hytt og pine *pjuk*

Skrevet

Jeg har prøvd bamsemums! Selv om jeg tok flere i munn på en gang klarte jeg bare 3 eller 4.

Skrevet

10 Bamsemums på 60 sekund bør vel gå? Ikke at jeg gidder teste. *ler* Men å spise berlinerbolle uten å slikke seg på leppene tror jeg at jeg må være enig i. Så fremt man ikke spiser den med kniv og gaffel da. *fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...