skorpionfisken Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ja -spør om han spiser torsk med brun saus - da kan du ikke ta feil - om det er han! *s* *grøsser* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 jepp -her skal du få mer unyttig informasjon: Lakken de brukte i fiskebolleboksene på 80-tallet er fra Eian og heter 479-1201 :-) Nå leste jeg helt feil her og ble helt hysterisk når jeg så at de hadde brukt lakk i fiskebollene og jeg som spiste så mange på den tiden :-) 0 Siter
favn Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 jepp -her skal du få mer unyttig informasjon: Lakken de brukte i fiskebolleboksene på 80-tallet er fra Eian og heter 479-1201 :-) Hm, på boksene fra alle produsentene? *spent* 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Hm, på boksene fra alle produsentene? *spent* Det var bare en produsent av fiskebolle-BOKSER 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Nå leste jeg helt feil her og ble helt hysterisk når jeg så at de hadde brukt lakk i fiskebollene og jeg som spiste så mange på den tiden :-) boksene var lakkert inni for at man ikke skulle skades av blyet i falsen :-) Ikke for det - de er lakkert enda også, nå blir de fleste bokser sveiset og ikke falset. OG DETTE GÅR JEG RUNDT OG VET! 0 Siter
favn Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Det var bare en produsent av fiskebolle-BOKSER *klaske panne* 0 Siter
favn Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 boksene var lakkert inni for at man ikke skulle skades av blyet i falsen :-) Ikke for det - de er lakkert enda også, nå blir de fleste bokser sveiset og ikke falset. OG DETTE GÅR JEG RUNDT OG VET! Men når du sier det sånn, hva grunnen var til denne lakkeringen, er det slikt jeg også merker meg og aldri glemmer. 0 Siter
Speak Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg trykker ikke i meg 10 bamsemums, har du regnet ut hvor mye kalorier det er i det eller ) Joda, men det er goooode kalorier:-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Men når du sier det sånn, hva grunnen var til denne lakkeringen, er det slikt jeg også merker meg og aldri glemmer. Ja - men jeg jobbet med det i 6 år -og syns det var sabla intressant - hihi, i min tid som laborant det. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Joda, men det er goooode kalorier:-) Teller ikke gode kalorier? Skal jeg spise 10 bamsemums skal jeg ihvertfall kose meg med dem og ikke trykke dem i meg på 1 minutt (men det gikk jo ikke allikevel). 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Teller ikke gode kalorier? Skal jeg spise 10 bamsemums skal jeg ihvertfall kose meg med dem og ikke trykke dem i meg på 1 minutt (men det gikk jo ikke allikevel). Hvem klarer å bruke lengst tid på å spise 10 bamsemums? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hvem klarer å bruke lengst tid på å spise 10 bamsemums? Jepp den er jeg med på ), men kortere tid enn at de blir hvite. 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Hvem klarer å bruke lengst tid på å spise 10 bamsemums? FESTBREMS! :-) 0 Siter
mAd Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Berlinerbolle uten å slikke seg rundt munnen er mulig, hvis man konsentrerer seg Men bamsemums, steike. Verdensrekorden er faktisk 9,5 bamsemums på 1min, og både sambo og mannen til søstera mi tenkte at herregud, det er ikke mulig at man ikke kan klare flere. Så de kjøpte seg hver sin pose, vi tok tida og de stappa i seg. Hvis du trykker kjeften full, er det selvfølgelig mulig, men poenget er jo å spise èn og èn. Du skal tro de sleit, tygde og tygde og holdt på å drepe alle muskler i kjeften. Sambo vant med seks mener jeg, og da var smaken for bamsemums borte for resten av kvelde Prøv, så får du se selv. Men ikke ny bamsemums i munnen før den forrige er borte 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Berlinerbolle uten å slikke seg rundt munnen er mulig, hvis man konsentrerer seg Men bamsemums, steike. Verdensrekorden er faktisk 9,5 bamsemums på 1min, og både sambo og mannen til søstera mi tenkte at herregud, det er ikke mulig at man ikke kan klare flere. Så de kjøpte seg hver sin pose, vi tok tida og de stappa i seg. Hvis du trykker kjeften full, er det selvfølgelig mulig, men poenget er jo å spise èn og èn. Du skal tro de sleit, tygde og tygde og holdt på å drepe alle muskler i kjeften. Sambo vant med seks mener jeg, og da var smaken for bamsemums borte for resten av kvelde Prøv, så får du se selv. Men ikke ny bamsemums i munnen før den forrige er borte AHA! så det er offisielle regler for det også?:-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Berlinerbolle uten å slikke seg rundt munnen er mulig, hvis man konsentrerer seg Men bamsemums, steike. Verdensrekorden er faktisk 9,5 bamsemums på 1min, og både sambo og mannen til søstera mi tenkte at herregud, det er ikke mulig at man ikke kan klare flere. Så de kjøpte seg hver sin pose, vi tok tida og de stappa i seg. Hvis du trykker kjeften full, er det selvfølgelig mulig, men poenget er jo å spise èn og èn. Du skal tro de sleit, tygde og tygde og holdt på å drepe alle muskler i kjeften. Sambo vant med seks mener jeg, og da var smaken for bamsemums borte for resten av kvelde Prøv, så får du se selv. Men ikke ny bamsemums i munnen før den forrige er borte Så det er ikke mulig å svelge dem rett ned? Husker jeg spiste vanvittige mengder kinderegg i en skoletime for å få overaskelse i lua i russetida. Hørtes så greit ut, men var veldig kvalmende. 0 Siter
mAd Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Så det er ikke mulig å svelge dem rett ned? Husker jeg spiste vanvittige mengder kinderegg i en skoletime for å få overaskelse i lua i russetida. Hørtes så greit ut, men var veldig kvalmende. Hehe du MÅ vel ikke tygge, men hjelpes, du kommer til å drepe deg ;D Usj, husker en drøss i klassa mi trøkka nedpå en tolitersboks med is i løpet av en skoletime i russetida, for så å spy i hytt og pine *pjuk* 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har prøvd bamsemums! Selv om jeg tok flere i munn på en gang klarte jeg bare 3 eller 4. 0 Siter
Osiris Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 10 Bamsemums på 60 sekund bør vel gå? Ikke at jeg gidder teste. *ler* Men å spise berlinerbolle uten å slikke seg på leppene tror jeg at jeg må være enig i. Så fremt man ikke spiser den med kniv og gaffel da. *fnis* 0 Siter
cecily Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Gjorde begge deler som russeknute. Det holdt akkurat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.