Speak Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Føler meg litt usikker, men jeg trodde deg gikk på verdi-vurdering eller takst (f.eks. på et hus) Har du en sammenheng? 0 Siter
Gjest takk for svar3 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Føler meg litt usikker, men jeg trodde deg gikk på verdi-vurdering eller takst (f.eks. på et hus) Har du en sammenheng? Redogör för hur klasstillhörighet och klasskillnader kan uttryckas genom värderingar och konsumtionsmönster 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Se selv: http://www.nordskol.org/ordbog/ (jeg fikk den ikke opp -men det skal være den....) 0 Siter
Speak Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Redogör för hur klasstillhörighet och klasskillnader kan uttryckas genom värderingar och konsumtionsmönster Sorry, det hjalp jo ikke mye. Ser ut til at flisa har et bedre tips:-) 0 Siter
Gjest takk for svar3 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Se selv: http://www.nordskol.org/ordbog/ (jeg fikk den ikke opp -men det skal være den....) Takk, men jeg kommer ikke inn på den linken der. 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Redogör för hur klasstillhörighet och klasskillnader kan uttryckas genom värderingar och konsumtionsmönster värde betyr verdi - så det er ikke helt vurdering -mer verdifastsettelse Jeg vet så godt hva det betyr på svensk -men det er ikke alltid vi har ord som dekker det. 0 Siter
Gjest takk for svar3 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 värde betyr verdi - så det er ikke helt vurdering -mer verdifastsettelse Jeg vet så godt hva det betyr på svensk -men det er ikke alltid vi har ord som dekker det. Redogör för hur klasstillhörighet och klasskillnader kan uttryckas genom värderingar och konsumtionsmönster Så da blir det kanskje verdivalg? 0 Siter
flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Takk, men jeg kommer ikke inn på den linken der. det tok tid -og så plutselig er den der. 0 Siter
Osiris Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Dette er et ord som er vanskelig å oversette med ett norsk ord, ifølge en sms fra en av mine svenske søskenbarn. Vurderinger kombinert med erfaring sier hun. 0 Siter
Gjest tusen takk for hjelpen! u/t Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Dette er et ord som er vanskelig å oversette med ett norsk ord, ifølge en sms fra en av mine svenske søskenbarn. Vurderinger kombinert med erfaring sier hun. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.