Gå til innhold

svensk: värderingar=?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg litt usikker, men jeg trodde deg gikk på verdi-vurdering eller takst (f.eks. på et hus)

Har du en sammenheng?

Gjest takk for svar3
Skrevet

Føler meg litt usikker, men jeg trodde deg gikk på verdi-vurdering eller takst (f.eks. på et hus)

Har du en sammenheng?

Redogör för hur klasstillhörighet och klasskillnader kan uttryckas genom värderingar och konsumtionsmönster

Skrevet

Redogör för hur klasstillhörighet och klasskillnader kan uttryckas genom värderingar och konsumtionsmönster

Sorry, det hjalp jo ikke mye. Ser ut til at flisa har et bedre tips:-)

Skrevet

värde betyr verdi - så det er ikke helt vurdering -mer verdifastsettelse :) Jeg vet så godt hva det betyr på svensk -men det er ikke alltid vi har ord som dekker det.

Gjest takk for svar3
Skrevet

värde betyr verdi - så det er ikke helt vurdering -mer verdifastsettelse :) Jeg vet så godt hva det betyr på svensk -men det er ikke alltid vi har ord som dekker det.

Så da blir det kanskje verdivalg?

Skrevet

Takk, men jeg kommer ikke inn på den linken der.

det tok tid -og så plutselig er den der.

Skrevet

Dette er et ord som er vanskelig å oversette med ett norsk ord, ifølge en sms fra en av mine svenske søskenbarn. Vurderinger kombinert med erfaring sier hun.

Gjest tusen takk for hjelpen! u/t
Skrevet

Dette er et ord som er vanskelig å oversette med ett norsk ord, ifølge en sms fra en av mine svenske søskenbarn. Vurderinger kombinert med erfaring sier hun.

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...