Gå til innhold

Er han ikke herlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg tatt meg helt fri og kost meg hjemme med minsten, satt meg ned for å se litt på Oprah som jeg sjelden har tid til å se, og oppdaget at Nate Berkus var med i dag, sist jeg så det var da han fortalte om kjæresten som han mistet i tsunamien. Er ikke denne fyren bare helt herlig? Synd han er homo.....

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.telechimp.com/telechimp/nate%2520berkus%252027.jpg&imgrefurl=http://www.telechimp.com/telechimp/nate%2520berkus%252027.html&h=517&w=382&sz=35&tbnid=NNvDDkwaKjMJ:&tbnh=128&tbnw=94&hl=no&start=7&prev=/images%3Fq%3Dnate%2Bberkus%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D

fei1365380229
Skrevet

Han har jeg ikke sett før. Han var nydelig.

fei1365380229
Skrevet

Ja, han var kjekk! :)

Men har han hår på brøstet? ;o)

Skrevet

Søt, men litt for ung. :o)

Han er 34 år. Er ikke vi blitt så gamle at vi bør begynne å løpe etter de litt yngre da?

Nei jeg tror aldri jeg kunne funnet meg en som var yngre enn meg, kjæresten min er bare 1 år eldre enn meg, eksen var 6 år eldre.

fei1365380229
Skrevet

det vil jo vise seg! :)

Hvor vil det vise seg? *veldig interessert*

Skrevet

Hvor vil det vise seg? *veldig interessert*

For den som får se da vel! :) jeg er jo godt gift!

fei1365380229
Skrevet

For den som får se da vel! :) jeg er jo godt gift!

Er godt gift jeg også, men du har jo nettopp gitt oss godklumpen Robbie så jeg tenkte du hadde han her i ermet også ;-)

Skrevet

Er godt gift jeg også, men du har jo nettopp gitt oss godklumpen Robbie så jeg tenkte du hadde han her i ermet også ;-)

Han ga jeg dere fordi jeg syns han er ekkel! :)

fei1365380229
Skrevet

Gamle hurpe ;-)

Skrevet

Robbie Williams ekkel og han femiklatten der nydelig? Hvor har jeg havna hen.. =s

Skrevet

Robbie Williams ekkel og han femiklatten der nydelig? Hvor har jeg havna hen.. =s

I gamle-kone-klubben! :-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Joa, han er søt han, men jeg tror han har mista hårsløyfa si ;O)

Skrevet

Han er herlig og homo :-)

Ja jeg vet at han er homo....han mistet kjæresten sin i tsunamien. Men søt er han...

Skrevet

Han ser søt og sjarmerende ut, en liten skøyer. Men ikke sexy.

Skrevet

Bare lurer... Hvorfor i alle dager blir dette innlegget ditt en eneste laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang linje. Bortover altså. Må jo scrolle sidelengs og sidelengs og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...