Gå til innhold

Er han ikke herlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer... Hvorfor i alle dager blir dette innlegget ditt en eneste laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang linje. Bortover altså. Må jo scrolle sidelengs og sidelengs og...

Det lurer jeg på selv også, sikkert fordi linken var så sinnsykt lang....

Gjest amparro
Skrevet

Ja jeg vet at han er homo....han mistet kjæresten sin i tsunamien. Men søt er han...

Ja, nyyyyyyydelig :-)

Gjest ekkel homse
Skrevet

Han er stygg, så homse kan han bare være...blæh! ;)

Skrevet

Hva er han kjent for? =)

Hvem mener du?

Nate Berkus? Han er en kjent interiørarkitekt i Chicago,mest kjent fra Oprah's programmer.

Han er homofil og mistet kjæresten sin i tsunamien.

Skrevet

Hva er han kjent for? =)

Ops, nå trodde jeg jeg svarte på en annen link, selvfølgelig var det Nate du mente....

Skrevet

Han er definitivt en av de peneste mennene jeg har sett. Utrolig søt fyr, men han er kanskje, når sant skal sies, ikke så veldig mandig/maskulin....en egenskap jeg liker hos menn...

Skrevet

Han er stygg, så homse kan han bare være...blæh! ;)

Godt ikke alle har samme smak :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvem mener du?

Nate Berkus? Han er en kjent interiørarkitekt i Chicago,mest kjent fra Oprah's programmer.

Han er homofil og mistet kjæresten sin i tsunamien.

He he..det er han jeg mener, ja =)

Okei.. jeg ser aldri det, så da er det ikke så rart at jeg ikke vet hvem han er =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...