Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Bare lurer... Hvorfor i alle dager blir dette innlegget ditt en eneste laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang linje. Bortover altså. Må jo scrolle sidelengs og sidelengs og... Det lurer jeg på selv også, sikkert fordi linken var så sinnsykt lang.... 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ja jeg vet at han er homo....han mistet kjæresten sin i tsunamien. Men søt er han... Ja, nyyyyyyydelig :-) 0 Siter
Gjest ekkel homse Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Han er stygg, så homse kan han bare være...blæh! 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Hva er han kjent for? =) Hvem mener du? Nate Berkus? Han er en kjent interiørarkitekt i Chicago,mest kjent fra Oprah's programmer. Han er homofil og mistet kjæresten sin i tsunamien. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Hva er han kjent for? =) Ops, nå trodde jeg jeg svarte på en annen link, selvfølgelig var det Nate du mente.... 0 Siter
kizmiaz Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Han er definitivt en av de peneste mennene jeg har sett. Utrolig søt fyr, men han er kanskje, når sant skal sies, ikke så veldig mandig/maskulin....en egenskap jeg liker hos menn... 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Han er stygg, så homse kan han bare være...blæh! Godt ikke alle har samme smak ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hvem mener du? Nate Berkus? Han er en kjent interiørarkitekt i Chicago,mest kjent fra Oprah's programmer. Han er homofil og mistet kjæresten sin i tsunamien. He he..det er han jeg mener, ja =) Okei.. jeg ser aldri det, så da er det ikke så rart at jeg ikke vet hvem han er =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.