Gå til innhold

Får man større bryster av P-piller?

Anbefalte innlegg

Gjest lei av dette problemet
Skrevet

hei , det var jeg som skrev innlegget om at jeg hadde store problemer med å finne noen sports-bh fordi brystene var så store og tunge. Jeg sliter fortsatt med problemet

jeg har gått på p-piller en stund og ser at en av bivirkningene er brystforstørrelse. er dette en varig bivirkning? Vil brystene gå tilbake igjen når man slutter med p-pillene ?(har sluttet for noen uker siden)

Skrevet

Ja, det er flere merker som kan gi større bryster.

Dette skal "gå tilbake" etter p.pille slutt.

:)

Skrevet

Vet du hvor lang tid det tar før brystene "går tilbake". Tør ikke vise meg i topp lenger

Skrevet

Vet du forresten om p-piller kan gi vektøkning også?

Står ikke noe om det blant bivirkninger men at kroppen kanskje samler vann og gir økt vekt?

Skrevet

Vet du forresten om p-piller kan gi vektøkning også?

Står ikke noe om det blant bivirkninger men at kroppen kanskje samler vann og gir økt vekt?

Er ikke sikker på hvor lang tid det tar på å gå tilbake...lenge siden jeg brukte piller selv.

Der får vi håpe andre kan hjelpe, da dette sikkert er veldig individuellt.

Men ja, p.piller kan også - ganske vanlig på enkelte merker - gi vektøkning.

Har tro på at du vil merke forbedring etter stopp på et par, tre måneder.

Så hold ut :)

Skrevet

Jeg tror jeg får større pupper av p-piller. Kjæresten har også lagt merke til det. Tror det går ganske raskt tilbake når man slutter å ta pillene.

Skrevet

Vet du hvor lang tid det tar før brystene "går tilbake". Tør ikke vise meg i topp lenger

Tror det finnes merker hvor man ikke får større pupper - men spør legen om det. Og eventuell vektøkning er kun vann:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...