Gå til innhold

Du kaller ikke en 40-åring "kjæresten"

Anbefalte innlegg

Gjest heller vraket
Skrevet

Deadline går ved 40, passerer du førtistreken er det for sent å kalle det halvgamle åket av en partner for "kjæresten".

Noen gjør det alikevel. Det er så dumt, latterlig, teit, rart, utdatert, mongo og corny at det går ikke an.

Selvfølgelig vil jeg ha diskusjon ;))

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• DarkPink

4

• Aryane

3

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvilke andre valg har man om man ikke er samboer eller gift? Typen kan høres litt for dumt ut over 40, men ikke kjæresten. Elskeren er det kvalmeste jeg hører voksne folk bruke (de mener som regel bare kjæreste da, men).

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvilke andre valg har man om man ikke er samboer eller gift? Typen kan høres litt for dumt ut over 40, men ikke kjæresten. Elskeren er det kvalmeste jeg hører voksne folk bruke (de mener som regel bare kjæreste da, men).

Hva med kavaler? Eller livspartner? *knis*

Skrevet

Kjæresten min og jeg er i slutte av 30-åra og du skulle hørt de kosenavnene vi har på hverandre du... :o)

Å kalle sin partner for "Kjæresten min" er ultrakoselig samme hvor gammel man er!

Skrevet

hvis man ikke bor sammen eller er gift . Hva skal man da kalle personen.

synes ikke det er så tåpelig jeg

Skrevet

hvis man ikke bor sammen eller er gift . Hva skal man da kalle personen.

synes ikke det er så tåpelig jeg

Skrevet

Han er 38 nå, hva skal jeg kalle ham om 2 år da?

Knokkelhaugen???

Tipper du er ganske ung, kom igjen og se hva du sier når du nærmer deg 40 selv :o)

Skrevet

Haha. Livet er jo ikke over selv om man er 40 da =p

Skrevet

Min 70 år gamle svigermor kalte sin ektemann gjennom 40 år for "kjæresten min".

Jeg synes det var kjempekoselig.

Hvis hun skulle gjort deg fornøyd, kunne hun jo bare sagt "mannen min". Men hvis man ikke er gift eller samboende - hva mener du man skal si ?

Gjest heller V
Skrevet

Kjæresten min og jeg er i slutte av 30-åra og du skulle hørt de kosenavnene vi har på hverandre du... :o)

Å kalle sin partner for "Kjæresten min" er ultrakoselig samme hvor gammel man er!

"Kjæresten" blir litt for fjortiss i midtlivet, er det ikke "venn" dem sier på de eldre dager(40-50-60)?

Tja, synes det passer bedre, men at man samtidig presiserer at man har funnet hverandre.

Gjest heller V
Skrevet

"Kavaler" passer PERFEKT!

Der har du ordet ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Der har du ordet ;)

=D

Jeg kan sånt ;)

Skrevet

"Kjæresten" blir litt for fjortiss i midtlivet, er det ikke "venn" dem sier på de eldre dager(40-50-60)?

Tja, synes det passer bedre, men at man samtidig presiserer at man har funnet hverandre.

Jeg gikk i byen for et par dager siden, og da var det to eldre damer som møttes tilfeldig på gaten, sikkert nærmere 70 år begge to. Så sier den ene, jeg har ikke tid til å prate nå, for jeg skal møte kjæresten min.

Husker jeg tenkte; så koselig, funnet en ny kjæreste i god voksen alder, også atpåtil bruke ordet kjæreste... :)

Blir man vel ikke for gammel til vel?

Skrevet

Ærlig talt, en 40-åring er på sine eldre dager, og må si "venn" istedenfor kjæreste...? =p Vent til du selv er 40. Da finner du deg selv dritings og knullende i en park, og lurer på hvordan du kunne tenke sånn om 40-åringer før =)

Bestemoren min fyller 70 nå, og hun sa til meg her en dag at "ja, det er litt fælt, for vet du, jeg husker at når jeg var ung, så syntes jeg at de på 70 var skikkelig _gamle_!" Jeg bare: øh.. hehe.. =)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Der har du ordet ;)

Huffa meg, det høres da kjedelig ut.

Skrevet

Han er 38 nå, hva skal jeg kalle ham om 2 år da?

Knokkelhaugen???

Tipper du er ganske ung, kom igjen og se hva du sier når du nærmer deg 40 selv :o)

Det hender jeg kaller min for Ruslebiffen! ;o) Han syntes det var morsomt heldigvis! :o)

Skrevet

Nah - han er mye mer enn en venn. :o)

Skrevet

Venn?? *lol*

fei1365380229
Skrevet

Ja, ja da må jeg finne på noe nytt på det gamle åket jeg har levd sammen med i 14 år :o).

Vi er heldigvis kjærester enda vi da, og ikke bare venner :o)

Skrevet

Jeg kaller absolutt en eventuell kjæreste for kjæreste, og jeg nærmer meg stygt de 40.

Men så er jeg jo ganske dum, latterlig, teit, rar, utdatert, mongo og corny også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...