Gå til innhold

Du kaller ikke en 40-åring "kjæresten"

Anbefalte innlegg

Gjest heller V
Skrevet

Du ønsker en diskusjon...Det verste er at du har fått det. Jeg gidder ikke;o)

:)

Men nå begynner diskusjonen å bli litt kjedelig :)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• DarkPink

4

• Aryane

3

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger
Skrevet

Kavaler må du gjerne kalle han :)

Kavaler? Ja, det hørtes virkelig intimt ut (...).

Det neste du foreslår er vel eskorte for kvinner over 40..

Skrevet

HAHA!

Og du er, la meg gjette - ca. 14? Og synes 40-åringer er gamle mennesker? Fordi de er i foreldregenerasjonen din?

Nå tror jeg det er leggetid for deg, lille venn.

Gjest heller V
Skrevet

Kavaler? Ja, det hørtes virkelig intimt ut (...).

Det neste du foreslår er vel eskorte for kvinner over 40..

Hva med "en sjarmerende frier"? :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Hva med "en sjarmerende frier"? :)

Og hva hvis man ikke vil gifte seg?

Så lenge folk ikke omtaler noen som "sambis", så er jeg fornøyd :)

Gjest heller V
Skrevet

HAHA!

Og du er, la meg gjette - ca. 14? Og synes 40-åringer er gamle mennesker? Fordi de er i foreldregenerasjonen din?

Nå tror jeg det er leggetid for deg, lille venn.

Du skulle bare visst...

Kansje jeg bare er en veldig barnslig 50-åring som har vært for mye på dol ;O))))

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du skulle bare visst...

Kansje jeg bare er en veldig barnslig 50-åring som har vært for mye på dol ;O))))

Jeg tror alle dolfemtiåringer er barnslige:)

Men det er ikke så fali.

Skrevet

Nå ler jeg høyt....ruslebiffen....det var et genialt navn!

Ruslebiffen er nok Flisas "oppfinnelse", men det passer i grunnen ganske godt på min kjære. :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei det kan han klart ikke, han kan kalle deg for røya si ;D

*spøk*

Men "min kjære venninde" foreksempel, eller hun som jeg oppvarter og kurtiserer, eller hun jeg har funnet kjærligheten med i moden alder? :)

"min kjære venninde"

"LOL" Så søt du er,)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Min kjære venninde lyder meget unaturlig for en innvandrer;)

Ikke bare for en innvandrer,)

Gjest heller V
Skrevet

Jo det gjør man alltid. Noe som forteller om alderen eller i hvert fall utviklingsstadiet til den vi diskkuterer med;)

Og de som diskuterer med i en så idiotisk tråd ;O))))

Gjest heller V
Skrevet

Jo det gjør man alltid. Noe som forteller om alderen eller i hvert fall utviklingsstadiet til den vi diskkuterer med;)

Og de som diskuterer med i en så idiotisk tråd ;O))))

Skrevet

Ruslebiffen er nok Flisas "oppfinnelse", men det passer i grunnen ganske godt på min kjære. :o)

Min og kan risikere å bli kalt "Ruslebiffen" heretter :o)

Skrevet

Jeg synes kjæreste er passende uansett alder. Hva skal man ellers si? Darlingen? Kaillen? Min nære venn? Den siste der høres veldig skaphomo ut:-)

I dag kom det en pensjonist inn på kontoret. Like etter kom en dame på samme alder inn. "Her er kjæresten min", sa han og smilte. Jeg synest det var herlig. Viser at lidenskapen er der til tross for at de kanskje har vært sammen i over 40 år.

skorpionfisken
Skrevet

Nei sikkert ikke, en 40-åring kan vel ikke være kjæreste?

Da jeg ble forelsket i sambo var han 48. Før vi flytta sammen var vi faktisk kjærester, og jeg kalte ham for kjæresten.

Nå går han under sambo eller kjære og andre navn som er bare mellom oss da... :-). Det hender til og med at jeg sier *hvisker nå* kjæresten min til ham.

Han liker det :-)

Skrevet

Et kjærestepar i 40-årene kan selvfølgelig omtale hverandre som kjærester. Hva ellers?

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være så teit?

Skrevet

Et kjærestepar i 40-årene kan selvfølgelig omtale hverandre som kjærester. Hva ellers?

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være så teit?

Det er ikke teit i det hele tatt, du har helt rett - det er bare koselig! :o) Jeg kaller min kjære for kjæresten min og han kaller meg det samme og det er da ingen andre som har noe med det?

Skrevet

Det er ikke teit i det hele tatt, du har helt rett - det er bare koselig! :o) Jeg kaller min kjære for kjæresten min og han kaller meg det samme og det er da ingen andre som har noe med det?

Nei, er dere kjærester så er dere kjærester. Fins heldigvis ikke aldersgrense på sånt:o)

Jeg tror de aller fleste syns det er hyggelig å høre andre omtale sin kjæreste som nettopp det. Unntaket er gjerne fjortissene som syns det er flaut..

Skrevet

Morsomt at du ønsker aldersgrenser på når man ikke lenger kan være kjærester:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...