Gå til innhold

Hvilken ferdigpizza er din favoritt?

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• annegunn

11

• ShitDiddelyDo

6

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den nye firkantede til Big1 var fantastisk god, har bare smakt den en gang, men jeg tror den toppet listen såpass fort altså. Kjøttbollene ble plukket vekk da, men resten var digg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var Grandiosa i mange, mange år. Jeg har nok dyttet i meg flere grandiser enn de fleste.

Men etter at jeg fant ut hvor utrolig enkelt det er å lage en Pizza allaFlyfly, har jeg nesten ikke spist grandiosa.

Skrevet

Det var Grandiosa i mange, mange år. Jeg har nok dyttet i meg flere grandiser enn de fleste.

Men etter at jeg fant ut hvor utrolig enkelt det er å lage en Pizza allaFlyfly, har jeg nesten ikke spist grandiosa.

Hva er pizza Flyfly?

hare1365380455
Skrevet

Den nye firkantede til Big1 var fantastisk god, har bare smakt den en gang, men jeg tror den toppet listen såpass fort altså. Kjøttbollene ble plukket vekk da, men resten var digg!

Jeg har også smakt den en gang, og den var god!

fei1365380229
Skrevet

Spiser ikke ferdigpizza, men har smakt ungenes big one rally surprime og den er veldig god.

Gjest batteri
Skrevet

liker den mia pizzeria med spinatgreier, tomat og ost...grandis er godt også, men i det siste har jeg fått helt sansen for denne..:)

Skrevet

Jeg har også smakt den en gang, og den var god!

Er den dyr?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er pizza Flyfly?

Det er en hjemmelaget sak allà Mariaflyfly her på dol.

Den er utrolig god, og det tar ikke lang tid å lage den!

Skrevet

Det er en hjemmelaget sak allà Mariaflyfly her på dol.

Den er utrolig god, og det tar ikke lang tid å lage den!

Hvordan er oppskriften?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan er oppskriften?

Vent til Mariaflyfly kommer online, så kan hun sikkert linke til et lengre innlegg hun har skrevet om hvordan man går fram.

Skrevet

Vent til Mariaflyfly kommer online, så kan hun sikkert linke til et lengre innlegg hun har skrevet om hvordan man går fram.

Er den så komplisert at du ikke har den i hode?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er den så komplisert at du ikke har den i hode?

Nope, men om 3 minutter begynner 2. omgangen i fotballkampen jeg ser på.

Skrevet

Nope, men om 3 minutter begynner 2. omgangen i fotballkampen jeg ser på.

Mannfolk altså! :(

Skrevet

Ingen. Kjøper så og si aldri ferdigpizza jeg. Hvis jeg må komme med et svar så må det bli Grandis med kjøttdeig og løk for det er bare den jeg kjøper. Synes stort sett de smaker bare salt alle sammen, men den er ikke sååå ille.

Skrevet

Pizza Orginale, Capricciosa, bakt i steinovn, fra Stabburet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...