Gå til innhold

Hvilken ferdigpizza er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen. Kjøper så og si aldri ferdigpizza jeg. Hvis jeg må komme med et svar så må det bli Grandis med kjøttdeig og løk for det er bare den jeg kjøper. Synes stort sett de smaker bare salt alle sammen, men den er ikke sååå ille.

Ja der er vi enige altså! Selv om jeg en gang eller to har kjøpt grandis med pepperoni (og dytta på med ekstra ost, oliven og pepperoni). Nei pizza må lages sjæl, og uten sånn bunn som måler mange cm.!

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• annegunn

11

• ShitDiddelyDo

6

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mannfolk altså! :(

Og hvilken fantastisk kamp det skulle vise seg å bli! :)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1823.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2764938&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2766891

Her har du hele tråden. Sjekk spesielt ut diskusjonen mellom meg, Mariaflyfly og Annegunn.

Det må sies at deigen må heve i 3 timer, men du kan fryse ned noen porsjoner, tine dem, og lage pizzaen på null komma niks.

hare1365380455
Skrevet

Er den dyr?

Den kostet litt mer enn de vanlige ja. Ca. 55?

Gjest Calóni
Skrevet

Dr. Oetiketer, Pizza Mozarella.. *slurp*

Henger meg på den, ja! Den er jo bare sinnsykt god. Dessuten er de ofte på tilbud :)

Skrevet

Det var Grandiosa i mange, mange år. Jeg har nok dyttet i meg flere grandiser enn de fleste.

Men etter at jeg fant ut hvor utrolig enkelt det er å lage en Pizza allaFlyfly, har jeg nesten ikke spist grandiosa.

Og snart begynner du å drikke vin til pizzaen også, sant?

Skrevet

Papp-pizza er ikke så godt at det går an å ha en favoritt.

Vi lager hjemmelaget italiensk stekt på på pizzastein, noe ala flyfly sin. Det er snadder.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Og hvilken fantastisk kamp det skulle vise seg å bli! :)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1823.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2764938&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2766891

Her har du hele tråden. Sjekk spesielt ut diskusjonen mellom meg, Mariaflyfly og Annegunn.

Det må sies at deigen må heve i 3 timer, men du kan fryse ned noen porsjoner, tine dem, og lage pizzaen på null komma niks.

Du _kunne_ jo ha skrevet at selve oppskriften var nederst i tråden da. du asså ;-)

men jeg fant den nå til slutt- etter mye interessant småpreik...

Skrevet

Ingen. Ferdigpizza er jeg ferdig med for lenge siden.

*grøss*

Skrevet

Peperonigrandi er grei nok, men lager stort sett bare hjemelaga.

Skrevet

Og snart begynner du å drikke vin til pizzaen også, sant?

Vi får håpe han snart tar til vett og følger våre anbefalinger. :)

Skrevet

Det var Grandiosa i mange, mange år. Jeg har nok dyttet i meg flere grandiser enn de fleste.

Men etter at jeg fant ut hvor utrolig enkelt det er å lage en Pizza allaFlyfly, har jeg nesten ikke spist grandiosa.

Wow, det får'n si! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Akkurat nå: en jeg kjøpte på Lidl, den var kjempegod!! =)

Skrevet

Vi får håpe han snart tar til vett og følger våre anbefalinger. :)

Han er godt på vei, synes jeg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke kommet så langt med vinen ennå, men det er bare et tidsspørsmål nå!

Skrevet

Så absolutt! Jeg er imponert. :)

Skrevet

Så absolutt! Jeg er imponert. :)

Det betyr også at lista over personer du har omvendt til din pizza nå rommer minst to personer!

Skrevet

Jeg har ikke kommet så langt med vinen ennå, men det er bare et tidsspørsmål nå!

Pizzaen blir enda bedre med vin til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...